Musashi Geplaatst 13 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2021 Ik probeer echt positief te zijn en blij te zijn met wat ik heb maar word toch nog wel heel regelmatig overvallen door huilbuien. Een beetje productief zijn dan maar…ik denk ook maar dat die perengelei met extra veel liefde gemaakt wordt nu…en twijfel altijd maar weer die twijfel…word echt zo zot van mijn eigen denken… (zit er eigenlijk geen huilende emoji tussen?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 13 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2021 Ha @Musashi je mag in de rouw zijn, en daar horen de huilbuien bij . Ik schreef gisteren al je hebt ws ook nog eens flink last van hormonen erbij die het ook niet makkelijk maken. geef het jezelf tijd om het een plekje te geven . Doe wat je wilt doen en anders doe je even niets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 13 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2021 11 minuten geleden zei Bor: Het grappige is dat jij helemaal niets inhoudelijk weet van mijn training, geen programma. Wij doen niet aan programma's aangezien iedereen uniek is en daarom z'n eigen persoonlijke training volgt die alleen inhoudelijk bekend is bij mij en m'n trainers en coaches. Inhoudelijk deel ik hier dan ook niets. Omdat dat voor jullie niets toevoegt en ik dat te privé vind. Ach daar heb ik ook niet om gevraagd om je inhoud te delen . Programma cq training komt op het zelfde neer . Ik hoop dat het allerbeste eruit komt voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 13 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2021 Hoe gaat het echt met je @spirit vanavond wel naar de AA ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 13 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2021 (bewerkt) Ik verdraag ze hier niet meer. Bijna klaar. Alleen nog kitten. Het gaat nu trager dan traag. Op dit moment voelt het of ze hun dag aan het volmaken zijn zodat ze 8 uur kunnen schrijven. 13 oktober 2021 bewerkt door Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 13 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2021 5 uur geleden zei knakker: Ja, die kleine is eigenlijk een nóg blijer ei dan ik. Hij heeft nog niet de melancholische ondertoon ontwikkeld. Ik steek eigenlijk nog best een hoop van hem op. Ik vind die onbevangenheid van die leeftijd zo mooi. Het gretig opslurpen van elke ervaring. Ik denk wel eens dat ik een omgekeerde ontwikkeling meemaak. Hoe ouder hoe flauwer en gekker. Ben als kind niet onbevangen geweest. Altijd overal over tobben en angstig. Voel me nu een stuk vrijer en zelfstandiger. Maar vooral: minder zwaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2021 Als ik de laatste jaren hier lees dat Bor zoveel jaar getrouwd is, dan weet ik dat ik ook snel "aan de beurt ben". Dit jaar was Bor 30 jaar getrouwd, meldde ze onlangs, en eergisteren was ik zelf dus 30 jaar getrouwd. Goh, hoe is 't mogelijk. En dan ook nog: vandaag is het exact 36 jaar geleden dat ik 'haar' voor het eerst ontmoette op een verjaardagsfeestje en achter op de fiets naar huis bracht. Pas eenmaal bij haar huis afgezet dacht ik er aan haar naar haar naam te vragen... Verder kan het 'feest' dezer dagen niet op, want gisteren.... (@Pinkman, n.a.v. jouw "Ik hoop dat je toch nog af en toe voorbij komt om te vertellen hoe het met je gaat en hoe het er met je franse automobielen voorstaat." ) gisteren heeft onze Acadiane de leeftijd van 40 jaar behaald. Daarmee is hij Wegenbelastingvrij geworden. Nu zullen we daar niet rijk door worden, want het lichtgewichtje kostte, mede door de 'overgangsregeling' toch al geen scheet aan wegenbelasting. Maar toch.. hahaha.. Nou ja.. ditjes en datjes dus. En dan gaan we vrijdag maar weer eens een weekje Frankrijk doen met het campertje. Voor m'n gevoel al een eeuwigheid niet in Frankrijk geweest. En op de terugweg een nachtje aan het Lac Du Der, kijken naar de enorme zwermen kraanvogels die zich daar elk jaar rond deze tijd verzamelen. Indrukwekkend wel. @jopie, goed(e) reis en verblijf naar en in Zweden. (zwaai-zwaai) Lieke7777 en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 13 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2021 Die leefstijlinterventie waar in het artikel over geschreven wordt kost bakken met geld en levert weinig op. Dat kan ik me wel voorstellen, als je al tientallen jaren ongezond leeft is dat niet zomaar te veranderen. Vooral niet als het door de dokter wordt voorgeschreven en de patiënt er niet zo voor open staat. Ze roepen op tot het reguleren van de voedingsindustrie. Wat dat precies betekent leggen ze niet uit. Maar het doel is prima; gezonde voeding makkelijker toegankelijk en goedkoper maken. En dat je op school moet leren over gezonde keuzes. Nou dat is volgens mij al lang het geval. Weten en doen is niet hetzelfde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 13 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2021 (bewerkt) Klaar. En nu: ik dacht het al. Ik had sjans. Een man die wel mijn type is. We kunnen heel goed praten. De vorige keer vroeg hij mijn telefoonnummer. Nu bij het weggaan vroeg hij of ik een keertje met hem uit eten wil gaan. Hij zal me appen. 13 oktober 2021 bewerkt door Tatum nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 13 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2021 4 minuten geleden zei Boekanier: Ohwwwwwwwwww!!!!! Was dat de stressfactor? Nee. Maar zelf keurig de hele dag op de bank zitten zonder iets te doen, daar wordt ik knettergek van. En iets doen: van tevoren was alles gedaan omdat ze in het hele huis moesten zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 13 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2021 @Boekanierik geef toe: ik kon deze timmerman heel goed in mijn omgeving hebben. Soms een lachje, soms een kort gesprek. Dit is iemand die ik gevoelsmatig vertrouwen kan. Heel anders dan met zijn collega. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 13 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2021 3 uur geleden zei spirit: Ik ga helemaal stoppen sit forum.met sommigen hou ik contact. Dat klinkt alsof je de meeste forumleden wat verwijt? nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 13 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2021 (bewerkt) 7 minuten geleden zei Boekanier: Nou leuk voor je. En die collega was waarschijnlijk steeds hinderlijk in de buurt? Nee, ik wilde ook wel graag dat mijn ramen vervangen werden. Hun zijn maten. Ik weet hoe dat werkt. Ik werk in de bouw op kantoor. Ik had mezelf te veel beloofd dat het geklus een halve dag zou duren. Dat werd dus een hele dag. 13 oktober 2021 bewerkt door Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nun Geplaatst 13 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2021 @jopieexos? Of levity? Of aan andere type. Veel plezier in Zweden. Life is better in hiking shoes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 13 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2021 (bewerkt) Eerst maar eens uit eten. Qua vakantie lagen we zeker niet op één lijn. Het moet gewoon leuk zijn om samen tijd door te brengen. Ik zou veel van hem kunnen leren. 13 oktober 2021 bewerkt door Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2021 1 uur geleden zei knakker: .... Waarom moest je vrouw destijds achterop de bagagedrager eigenlijk als er ook al zo’n prachtige auto in de garage stond? 36 Jaar geleden had ik alleen een fiets. Uiteraard zonder accu en met maar drie versnellingen. Een degelijke Juncker, die ik nog altijd heb en regelmatig gebruik. Die is inderdaad nu ook 40 jaar oud, ook van oktober 1981. Dank zij jouw vraag kom ik er nu achter dat ik twee veertigjarige vervoermiddelen naast elkaar in de garage heb staan. Fiets nieuw gekocht, destijds, Acadiane als tweede particuliere eigenaar tweedehands gekocht, nu vier jaar geleden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 13 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2021 4 uur geleden zei Bor: Note to myself; - Ff dimmen Bor. Sorry @Lieke7777 Dank je dat vind ik nou tof van je . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 13 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2021 (bewerkt) 2 uur geleden zei Tatum: Klaar. En nu: ik dacht het al. Ik had sjans. Een man die wel mijn type is. We kunnen heel goed praten. De vorige keer vroeg hij mijn telefoonnummer. Nu bij het weggaan vroeg hij of ik een keertje met hem uit eten wil gaan. Hij zal me appen. Spannend, is het een van die werkmannen ? Edit : heb gelezen. 13 oktober 2021 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 13 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2021 3 uur geleden zei jopie: ("sorry mam, ik hoor dat je in de war bent en gevallen maar ik kom even niet want ik moet 'aan mezelf denken'...." zie je het voor je??? @Maja) Ai @jopie, ik zit nog aan de start van het leerproces. Dit is voor mij het eindstation. Maar petje af en fantastisk tid i Sverige! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nun Geplaatst 13 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2021 Oké ga effe checken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2021 Thaise roerbaksaus met venkel, gehakt, ui en boontjes, met rijstnoedels nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2021 2 minuten geleden zei Boekanier: Wat moet ik mij daarbij voorstellen? het is een zakje van Conimex dat ik bij de Xenos kocht, lemongrass, cocnut en chili. en zelf flink knoflook erbij gedaan. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 13 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2021 Vandaag weer een gesprek gehad met de andere psychiater van de afdeling. Het was een goed gesprek, blijkbaar heb ik nog steeds angst in sociale omgang. Vooral angst om wat verkeerd te zeggen. Geen alcohol controle gehad vandaag. Ik ben nochtans van 13 uur tot 20 uur weg geweest uit de kliniek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 13 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2021 Had je de alcohol controle graag willen hebben dan ? Een soort van aandacht hiervoor naar jou toe ? @Claudius ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 13 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2021 Droge afmelding voor vandaag weltrusten. Lieke7777 en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden