Spring naar bijdragen

Woensdag 13 oktober 2021


Claudius

Aanbevolen berichten

  • Claudius changed the title to Woensdag 13 oktober 2021
18 minuten geleden zei rapilos:

Mogguuhh Jane
Alles kids vandaag ?

kids al jaren de deur uit Raps:)
maar het gaat goed hier, gisteren lekker gesaunaaid
en 's avonds onze 2e wedstrijd met 4-0 gewonnen,
voor Corona stonden we op t punt kampioen te worden
dus we hebben een naam hoog te houden komend seizoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

"Dus ik denk dat ik maar eens een punt achter dit forum moet gaan zetten."

Nog geen week geleden dat ik dit schreef. En nu zit ik hier al weer te koekeloeren.
Vooral de 'ditjes en datjes' zijn toch wel wat belangrijk voor me geworden. Ik heb nauwelijks een dagelijkse mensenkring om me heen maar aangezien m'n vrouw m'n ditjes en datjes allemaal wel kent en ik toch wel een behoefte voel om bepaalde dingetjes met meerderen te delen en om geregeld wat flauw te doen tegen wie dan ook, blijkt dit forum waar ik al zo lang kom in een bepaalde behoefte te voorzien.
M'n geworstel om alcohol de baas te worden is voorbij, daar heb ik niet veel meer over te vertellen, sterker nog, dat begint te vervagen. Niet dat ik niet meer weet waar ik vandaan kom, maar de zwaarte en details van die strijd zakken weg in het steeds grijzer wordende verleden. Gelukkig maar. Daardoor wordt de primaire functie van dit forum, het elkaar helpen van het alcoholprobleem af te komen, een halfdode functie, maar het gedeelte "in contact met lotgenoten" blijft staan als een huis, want 'lotgenoot' blijf ik m'n leven lang dankzij m'n verslavingsgevoeligheid. Nou ja... daarom dus dat ik hier weer keek en de behoefte voelde om weer even wat te kwekken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Lieke7777:

Nou hé  wij hebben 3 jaar geleden het hele huis laten doen , maar waren binnen 3 dagen klaar .

En het scheelt echt , onze oude niet dubbel  glas  ramen waren in aluminium  kozijnen helemaal  verschimmeld altijd vochtig. 

Ze zijn hier nu bijna 2 dagen bezig met alleen 2 slaapkamers. Valt me vandaag wat tegen. Maar ze leveren wel vakwerk 

Als het klaar is vandaag ga ik patat halen met kleffe mayo en een broodje kroket. En misschien een broodje krokante kip. En dat ga ik allemaal voor de tv opeten! Smak, smak! :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Bor:

Jij bent al net zo"n doordrammer en doof als me zoon. Welk gedeelte versta je niet van het woord: Nee.

Ik zet niks om behalve mezelf. Nu ben IK aan de beurt. Lifestyle. Wen er maar aan.

Nee hoor ik ben geen doordrammer hoor en doof al helemaal niet ik hoor uitstekend.  Als jij zegt nu lifestyle  wen er maar aan is het  vooral duidelijk het verschil hoe ik  therapie  aangeboden krijg en leer met dingen omgaan dan dat jij met je programma  aangeboden krijgt. 

Ik krijg veel te horen met situaties om te gaan om  mijzelf af te leiden.

En niet voor alles weg te lopen of uit de weg te gaan. 

Geeft niet ieder dan zijn eigen pad .

 

 

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Tatum:

Ze zijn hier nu bijna 2 dagen bezig met alleen 2 slaapkamers. Valt me vandaag wat tegen. Maar ze leveren wel vakwerk 

Als het klaar is vandaag ga ik patat halen met kleffe mayo en een broodje kroket. En misschien een broodje krokante kip. En dat ga ik allemaal voor de tv opeten! Smak, smak! :) 

Jumm  jummm .  Fijn dat het wel vakwerk is .

Hier waren ze zo 3 dagen 6 uurtjes  bezig,  vond dat ook meer dan genoeg :lol:  eet smakelijk . 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...