Lika Geplaatst 9 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2021 Dat soort dingen had ik ook Yvonne. En de paniek. Het totaal niet meer weten. Vreselijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 9 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2021 (bewerkt) Met navigatie ben ik 2 jaar geleden in Frankrijk op een hele andere plek terecht gekomen dan dat we wilden zelfde plaatsnaam maar toch verder uit elkaar.. Dus daar maar op de camping gaan staan was wel jammer want wilde een bepaalde brug zien. 9 oktober 2021 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2021 Ik mis ook wel eens de afslag en zit dan ergens in Duitsland maar raak gelukkig niet meer in paniek. Blijf gewoon rechts aanhouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nun Geplaatst 9 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2021 Alleen de ervaring van de werkelijkheid verandert als je drinkt, maar de werkelijkheid blijft het zelfde. Schrijf hem nog een keer op voor me zelf. Werken aan de werkelijkheid. Reacher en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 9 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2021 Potjandosie ik zag dat @Zbbgisteren twee maanden in the pocket had. Maar even hier wat op het jaarpact is @denise2vandaag aan de beurt: proficiat @Zbb! Kijk, twee (griezelige maar volgens mij echte) ankers! Laat het forum je anker zijn ook nu het minder met Spirit gaat. Zbb en bolletje reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2021 Top zbb.... petje weer af voor jou 23 uur geleden zei Yvonne: En tegelijk moet ik eerlijk zeggen dat ook ik me hier steeds minder thuis, op mijn gemak, betrokken voel.... Afijn, maar eens goed laten bezinken.... Ik kom hier toch nog even op terug. Niet nu, want moet zo weg, maar later. Ondertussen herkauw ik wat ik geschreven heb. Sowieso zal ik niet van het forum verdwijnen, ik ben gewoon reteslecht in afscheid nemen. Voor nu luitjes, maak er een mooie dag van. Zbb, haddock en Reacher reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 9 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2021 @Yvonneke, dat is wel het fijnste bericht van vandaag en er stonden al zoveel fijne berichten op deze dagdraad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2021 Een hele goede morgen allemaal, Stralende dag weer vandaag Ja, ik lees dat een aantal mensen zich minder thuis gaan voelen op het forum waarom dan , vraag ik me af ?? Vind het (meestal) heerlijk om het forum in de ochtend te openen en te lezen hoe het met jullie allemaal gaat tuurlijk, er zit wel eens een onruststoker tussen soms, maar dat negeer ik dan gewoon, tot het weer verdwijnt Zo simpel is dat gewoon (vind ik dan he) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2021 Wens de struikelende @spirit, maar weer sterkte dan vanochtend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2021 mijn app zegt vandaag ; Welkom, je hebt op dit moment al 25 dagen geen alcohol gedronken. Goed bezig Daarmee heb je al 29.10 bespaard Nog beter, je hebt 6 katers niet gehad En je hebt zeker 36 drankjes laten staan Bij elkaar is dat 5 liter drank Leuke app. En verder denk ik er maar niet teveel over na Dag voor dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2021 Heeeee Bor, ik zat net aan je te denken, in verband met draadjesvlees wat ik vandaag ga maken, hahaha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2021 Met veel knoflook Bor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2021 Ach @spirit toch.... Is het niet gebleven bij die zes bier gisteren avond ? Bel een maatje van de AA Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 9 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2021 Van de 6 bier @spirit ? Of heb je meer bijgehaald ? Wat is je hulp vraag , wat kunnen we voor je doen? Of gewoon even een virtuele knuffel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 9 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2021 Goedemiddag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2021 Spirit pak de draad maar weer op, dat heb je in het verleden vaak gekund dus je kan het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 9 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2021 @Boekanier mijn complimenten! Zo we hebben stevige stappers, kan ze de wereld verkennen. nancy, Lika, bolletje en 2 anderen reageerden hierop 3 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 9 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2021 Verontrustende telefoon gehad van een ex patiënte van de Paaz, ze klonk helemaal verward. Ik betwijfel zelfs of het haar bedoeling was om mij op te bellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 9 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2021 37 minuten geleden zei Boekanier: Ja, en? Moeten wij ons nu zorgen gaan maken om jou, of haar? Ga je nu drinken? Nee ik ga niet drinken. Misschien is het toch maar best om geen contact proberen te houden met mede patiënten van zo'n kliniek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 9 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2021 Helemaal goed, Bor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 9 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2021 Ik heb gedronken. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 9 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2021 Niet veel, morgen weer stoppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 9 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2021 Shit, Tatum. Knietjes afvegen en weer door. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2021 Tatum eet eens goed zodat je een volle maag hebt, het liefst warm. Dat remt verdere trek af. Kom op meis. Tatum en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2021 (bewerkt) Melden dat je gaat drinken vind ik beter dan het ontkennen terwijl iedereen het zelfs door de PC kan ruiken. 9 oktober 2021 bewerkt door bolletje haddock reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden