Kohtje Geplaatst 6 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2021 @Musashi, ik heb je niet/slecht gevolgd maar je bericht van een paar uur geleden is duidelijk.. heel veel sterkte voor de komende tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2021 1 uur geleden zei Bor: Mag ik een bom op dit forum gooien? Doen jullie er nog wat aan of niet?! @moderator! Wat bedoel je Bor????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 6 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2021 (bewerkt) 1 uur geleden zei Bor: Hoi Haddie. Was jij het die maandag gaat stoppen met roken? Zo ja mag ik dan samen met je op? Tetuurlijk! En Musashi ook. 6 oktober 2021 bewerkt door haddock Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 6 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2021 Ach @Musashi, wat verdrietig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 6 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2021 Jij ook sterkte @Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 6 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2021 @Musashi Doe maar niet lieve schat, die wijn. Het helpt je niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 6 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2021 Gefeliciteerd met je verjaardag @lady jane lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2021 Wat een schrik en wat verdrietig @Musashi, sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 6 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2021 Soms word ik knettergek van sommige mensen. Altijd dezelfde, dat wel. Zegt vast iets over mij. Gebakken aardappelen, spareribs en salade. @lady jane van harte lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2021 hier noedels met gewokte indonesische groenten en gebakken vega kipstuckjes gemarineerd in char siu saus... En jaaaaaa, van sommige mensen kun je inderdaad knettergek worden.... iets met allergieën of zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2021 spruitenstamppot me gehakt,t ui, kerrie en knoflook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2021 @Musashi wat een verdriet en doe die wijn maar niet uitgestelde rouw dan♥ Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2021 20 minuten geleden zei Quinn: Soms word ik knettergek van sommige mensen. Altijd dezelfde, dat wel. Zegt vast iets over mij. Gewoon minder lezen en alleen de berichtjes die je aanspreken, Quin. Ik weet soms nog maar half waar het over gaat hier. en dat geeft een hoop rust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2021 Ook in het gewone leven kun je soms knettergek van iemand worden tante Bollewol.. En ja, ook dan proberen de andere kant op te kijken, maar dat is niet altijd mogelijk .... bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2021 24 minuten geleden zei spirit: Boerenkool met worst. Beter een worst aan je mond (die van de HEMA want die is echt mmmmmmm) dan een fles bier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 6 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2021 Hoi, ik log even in, dank voor steun, ik lees vandaag en schrijf dan hier. #selfcare Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 6 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2021 11 uur geleden zei Yvonne: Vandaag trouwens gebak bij de koffie: ik denk dat @lady jane het zo wel even komt brengen.... Dear Jane, van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag. Dat er maar een mooi en gezond nieuw jaar voor jou op de plank ligt. Maak er een fijne dag van.... Van harte @lady jane lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 6 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2021 @Musashi wat verdrietig....... heel veel sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 6 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2021 Nou, heb ik even geen woorden. Niet gewend aan de dagdraad en oefenen met selfcare.... het raakt me wat ik lees, uos en downs. @Musashi laten staan die drank. het is heel verdrietig maar juist nu moet je goed voor jezelf zorgen, lees niet drinken. Als je nu gaat drinken moet je weer opnieuw beginnen, of je raakt echt in je oude patroon en dat wil je niet Ik ga je mijn omdat ik je liefs toewens, ik zag een aantal staan, je mag kiezen welke jou helpt. Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 6 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2021 (bewerkt) En ik had gewoon een verschrikkelijke rotdag, een achtbaan, een nachtmerrie, dat had te maken met afgelopen vrijdag. en mezelf kennende kolkt dat nog wel een aantal dagen door. Zeg maar springvloed, noordwesterstorm windkracht 10 maar ik drink niet, fijn dat jullie er zijn (bewerking 5 op de rij) 6 oktober 2021 bewerkt door Artemis 5 op de rij rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 6 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2021 Gelukkig ben je nog 3 en 30 minuten jarig; dus nog op de valreep op tijd om je te feliciteren @lady jane! nog een plekje vrijgehouden voor nóg een stukje taart? lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 6 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2021 Ik had als middagmaal maissoep en spaghetti. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 7 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2021 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 7 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2021 Ik ben erachter dat als je je bericht niet geplaatst krijgt, het helpt om ergens anders eerst iets te plaatsen, zoals een stip (zie hierboven), dan lukt het opeens wel op de dagdraad... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 7 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2021 Strange. Ik heb nergens last van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden