Spring naar bijdragen

Woensdag 29 September 2021

Claudius

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei Rosee:

Een wortel in een beslagkom krijgen?:lol: Is dat voor worteltjestaart @Yana?

Ik heb geen flauw idee. Het was een vers geoogste wortel uit de tuin van de buurvrouw, ik sneed hem in een lange, dunne plak en toen wilde ik hem zodanig in de beslagkom manoeuvreren dat wortel en beslagkom netjes uitlijnden aan de bovenrand. Om dat voor elkaar te krijgen moest ik op een strategisch punt een paperclip gebruiken. Geen idee welk diep levenstrauma ik daarmee probeer te verwerken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goede morgen allemaal,

Ommetje gelopen en meteen wat boodschapjes
Dacht; ik ga nu, want nu is het droog
Helaas toch een bui onderweg
Nou ja, ik mag niet klagen, want zit nu weer lekker droog binnen
beetje medelijden met de postvrouw die net een pakketje kwam brengen
drijfnat was ze !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren had ik zoveel eten voor mezelf gemaakt, dat ik er best twee keer van kon eten. Maar ik heb geen ruimte in de vriezer meer. Dus alles opgegeten.

Slapen doe ik prima. Probeer om 22 uur te gaan in plaats van 23 uur of later. Dat maakt een flink verschil merk ik. Vooral als ik voor de tv hang, is dat beter.

Vandaag thuis werken en dan zul je zien dat er bij de buurman ook weer geklust moet worden. <_< Ik ga mijn koptelefoon met meditatieve muziek maar opzetten. Vandaag dagje regen, dat is fijn. Want ik moet even wat werk verzetten. Straks. Misschien moet ik ook eerst een dansje doen, zoals Yana.

Ik heb geen problemen met plaatsen van berichten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren bij Brijder  geweest,  nog 1 afspraak over 2.5 week en dan zit het erop mbt mijn behandelaar waar ik sinds 2018 mee in gesprek ben .

Precies  3 jaar later stop ik bij haar .

Ene kant goed dat ik zo ver ben dat ik het kan afronden maar andere kant roep ik keihard  van binnen neeee ik kan niet zonder je .

Help mij ik voel mij zo veilig bij je.

Zal even wennen zijn , maar schema therapie  is nu ook goed opgestart ( met schema therapeut  ) , en daar ben ik ook  nog wel  mee bezig .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei knakker:

Wat een gedoe weer met plaatsen van berichten. Bij problemen lukt het hier alleen vanaf de telefoon. Maar na knippen & plakken krijg je dan weer zo’n veel te grote letter. 

@moderator: na de laatste update blijft bij velen hier het bericht vaak lang hangen voordat het wordt geplaatst. Kunnen jullie hier nog wat aan sleutelen? (Het is wat, dat modereren, eerst dat gedonder met bannen, nu dit weer.)

Bij mij viel mijn browser gewoon uit. Misschien heb ik dus een ander probleem. Het laden van de pagina's verloopt ook traag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...