Claudius Geplaatst 29 september 2021 Rapport Share Geplaatst 29 september 2021 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 29 september 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 september 2021 (bewerkt) Ik heb blijkbaar moeite om een reactie geplaatst te krijgen? Dagpact Claudius 29 september 2021 bewerkt door Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 29 september 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 september 2021 Ik twijfel nu al over sommige dagdagelijkse routine zaken. Blijkbaar ga ik alleen maar achteruit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 29 september 2021 Rapport Share Geplaatst 29 september 2021 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 29 september 2021 Rapport Share Geplaatst 29 september 2021 Een stapje achteruit en weer twee vooruit Claudius. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 29 september 2021 Rapport Share Geplaatst 29 september 2021 Goeiemorgen allemaal, karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 september 2021 Rapport Share Geplaatst 29 september 2021 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 september 2021 Rapport Share Geplaatst 29 september 2021 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 september 2021 Rapport Share Geplaatst 29 september 2021 Goedemorgen frummers. Slecht geslapen, veel wakker geweest, naar gedroomd en een hondje dat zich niet lekker voelt. Gelukkig hoef ik vandaag niet ergens vroeg aanwezig te zijn. Eerst maar een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 29 september 2021 Rapport Share Geplaatst 29 september 2021 Balen @Bor, je dacht net dat je aan het opknappen was. Maak je je zorgen om die buikpijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 29 september 2021 Rapport Share Geplaatst 29 september 2021 Ik ben de hele nacht bezig geweest om een wortel netjes in een beslagkom te krijgen Het is hier donkergrijs en aan het zeikstralen, ik ga maar eens een dansje in de kamer doen om mezelf aan te zwengelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 29 september 2021 Rapport Share Geplaatst 29 september 2021 Goedemorgen. Een wortel in een beslagkom krijgen? Is dat voor worteltjestaart @Yana? Gisteren een heerlijke saunadag gehad. Verwarmd buitenzwembad, heerlijke opgietingen... Ik had daar wel voorgoed willen blijven wonen. Wat gaat de tijd toch altijd snel daar. rapilos en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 29 september 2021 Rapport Share Geplaatst 29 september 2021 Sterkte iedereen die slecht heeft geslapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 29 september 2021 Rapport Share Geplaatst 29 september 2021 1 minuut geleden zei Rosee: Een wortel in een beslagkom krijgen? Is dat voor worteltjestaart @Yana? Ik heb geen flauw idee. Het was een vers geoogste wortel uit de tuin van de buurvrouw, ik sneed hem in een lange, dunne plak en toen wilde ik hem zodanig in de beslagkom manoeuvreren dat wortel en beslagkom netjes uitlijnden aan de bovenrand. Om dat voor elkaar te krijgen moest ik op een strategisch punt een paperclip gebruiken. Geen idee welk diep levenstrauma ik daarmee probeer te verwerken. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 september 2021 Rapport Share Geplaatst 29 september 2021 Een hele goede morgen allemaal, Ommetje gelopen en meteen wat boodschapjes Dacht; ik ga nu, want nu is het droog Helaas toch een bui onderweg Nou ja, ik mag niet klagen, want zit nu weer lekker droog binnen beetje medelijden met de postvrouw die net een pakketje kwam brengen drijfnat was ze ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 september 2021 Rapport Share Geplaatst 29 september 2021 Dagpact ; Claudius Rapilos (Wil je er ook op @Zbb ? ) Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 september 2021 Rapport Share Geplaatst 29 september 2021 En hier best redelijk goed geslapen, maar weer om 6.00 wakker Wel eens jaloers op vriend, die altijd zeer ontspannen uit kan slapen tot 9 uur of half 10 Maar goed, hij gaat dan ook altijd veel later naar bed dan ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 september 2021 Rapport Share Geplaatst 29 september 2021 Maar goed; To do dingen ; ochtendgym, meditatie, strijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 29 september 2021 Rapport Share Geplaatst 29 september 2021 10 minuten geleden zei rapilos: Dagpact ; Claudius Rapilos zbb (Wil je er ook op @Zbb ? ) rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 29 september 2021 Rapport Share Geplaatst 29 september 2021 Gisteren had ik zoveel eten voor mezelf gemaakt, dat ik er best twee keer van kon eten. Maar ik heb geen ruimte in de vriezer meer. Dus alles opgegeten. Slapen doe ik prima. Probeer om 22 uur te gaan in plaats van 23 uur of later. Dat maakt een flink verschil merk ik. Vooral als ik voor de tv hang, is dat beter. Vandaag thuis werken en dan zul je zien dat er bij de buurman ook weer geklust moet worden. Ik ga mijn koptelefoon met meditatieve muziek maar opzetten. Vandaag dagje regen, dat is fijn. Want ik moet even wat werk verzetten. Straks. Misschien moet ik ook eerst een dansje doen, zoals Yana. Ik heb geen problemen met plaatsen van berichten. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 29 september 2021 Rapport Share Geplaatst 29 september 2021 Ik kan ook zo 4 x per dag een schnitzel met toebehoren op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 29 september 2021 Rapport Share Geplaatst 29 september 2021 Ik geloof heilig tegenwoordig dat dropjes eten niet zo slecht is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 29 september 2021 Rapport Share Geplaatst 29 september 2021 Gisteren bij Brijder geweest, nog 1 afspraak over 2.5 week en dan zit het erop mbt mijn behandelaar waar ik sinds 2018 mee in gesprek ben . Precies 3 jaar later stop ik bij haar . Ene kant goed dat ik zo ver ben dat ik het kan afronden maar andere kant roep ik keihard van binnen neeee ik kan niet zonder je . Help mij ik voel mij zo veilig bij je. Zal even wennen zijn , maar schema therapie is nu ook goed opgestart ( met schema therapeut ) , en daar ben ik ook nog wel mee bezig . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 29 september 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 september 2021 1 uur geleden zei knakker: Wat een gedoe weer met plaatsen van berichten. Bij problemen lukt het hier alleen vanaf de telefoon. Maar na knippen & plakken krijg je dan weer zo’n veel te grote letter. @moderator: na de laatste update blijft bij velen hier het bericht vaak lang hangen voordat het wordt geplaatst. Kunnen jullie hier nog wat aan sleutelen? (Het is wat, dat modereren, eerst dat gedonder met bannen, nu dit weer.) Bij mij viel mijn browser gewoon uit. Misschien heb ik dus een ander probleem. Het laden van de pagina's verloopt ook traag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 29 september 2021 Rapport Share Geplaatst 29 september 2021 Ook voor mij zeer herkenbaar dat schransen, @knakker. Niet meer te stoppen als ik eenmaal begin. Het hele pak achterelkaar leeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden