Spring naar bijdragen

Dinsdag 28 september 2021


Claudius

Aanbevolen berichten

8 minuten geleden zei Maja:

Goedemorgen @Claudius. Veel te doen voordat ik naar werk ga. Net als @Likavoor het eerst sinds maart vorig jaar. Ben een tikkie zenuwachtig, merk ik. @Lieke7777: ik hoop dat je vandaag een betere dag hebt en bij kunt komen van wat je gisteren hebt meegemaakt. 
Opstaan en actie!

Prettige werkdag 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen @Claudius, @Maja, @Zbb en alle andere frummers. 
@Maja, veel succes vandaag... spannend dus even weer, leuk! 
 

51 minuten geleden zei Claudius:

Dag 20 in de kliniek en nog enkele keer goed geslapen. En ook de weken voor mijn opname niet. 

Reden temeer om in het vervolg van de drank af te blijven Claudius. Beter slapen komt vanzelf, maar kan wel een aantal maanden duren, 
mooi vooruitzicht, mooie stok achter de deur. 

Tijd voor een bakje. 

image.png.630c5541e57de5c9470c01feb8cefcc0.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. 

Het is ongelukken-tijd. :(

Gisteren is er iemand van een steiger gevallen en opgenomen in het ziekenhuis. Het is geen directe collega.

Vanochtend richting werk werd er een meisje van haar fiets gereden door een ambulance. Ik kwam van de andere kant af, hoorde de ambulance aankomen en wachtte af. Zij dacht: fietsers hebben groen, ik rijd door. Ze stond gelukkig zelf op, wel heftig geschrokken en misschien een kapotte fiets. 

Is zo wel genoeg voor dit jaar. :(

bewerkt door Tatum
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als er, na veel ge'heen-en-weer' en vooral geduld (hoewel ik in mijn geval beter kan spreken van 'ongeduldig rotzooien en rammen met en op het toetsenbord')
eindelijk één berichtje is geplaatst, gaat het daarna (geloof ik) wel gemakkelijker... Maar enkele uren later begint dat hele 'gerotzooi' weer helemaal opnieuw. Dus
wéér als een blinde vink heen en weer tot er ineens om wat voor reden dan ook wél geplaatst wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei knakker:

Ja heb ik (voor het eerst hier) ook wel. Maar uiteindelijk is het een stimulans om actiever te worden. We moeten de kwaadaardigheid overstemmen :)

Ah, oké, dan gooi ik er ook nog een paar hartjes tegenaan :heart: :heart: :heart:

Hebben jullie dat nou ook, dat als je 's nachts wakker bent dat je dan zó blij bent met je heerlijke warme bed?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O, die dingen, de notificaties... ja, die heb ik met al dat 'gerotzooi' ook wel aangeklikt.
Op het laatst heb ik m'n bericht maar gewoon 'de tijd gegeven', d.w.z. heb op "Antwoord plaatsen" geklikt, er gebeurde weer niets, maar heb niks meer aangeraakt en ben beneden een gasfles gaan wisselen in de camper. Na een half uurtje kwam ik weer boven en toen was het bericht geplaatst, zomaar, vanzelf... Dus misschien moet ik 's morgens m'n laptoppie, net als mezelf, alle tijd gunnen om te bedenken hoe iets wat ik gisteren ook al gedaan had, ook alweer moest. :mellow:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...