ikkanhet Geplaatst 16 september 2021 Rapport Share Geplaatst 16 september 2021 Consultatie bureau? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 16 september 2021 Rapport Share Geplaatst 16 september 2021 Hallo allemaal, lang geleden op de dagdraad. Had niet echt het gevoel om iets te melden te hebben…nu wel dus! Dokter belde me nav bloedonderzoek gisteren: ik blijk zwanger te zijn!! Weet even met mezelf geen blijf, en kan het nergens kwijt (te pril) dus toch maar even hier… nu al beslist dus dat 2022 ook alcoholvrij wordt!!! Volgende week moet ik opnieuw testen of zwangerschapshormoon goed toeneemt, fingers crossed!!! lady jane, Tatum en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 september 2021 Rapport Share Geplaatst 16 september 2021 Gefeliciteerd, Musashi! Geweldig nieuws! Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 16 september 2021 Rapport Share Geplaatst 16 september 2021 Gefeliciteerd @Musashizal voor je duimen. Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 16 september 2021 Rapport Share Geplaatst 16 september 2021 Gefeliciteerd met je zwangerschap @Musashi Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 16 september 2021 Rapport Share Geplaatst 16 september 2021 Wat leuk @Musashi! Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 september 2021 Rapport Share Geplaatst 16 september 2021 (bewerkt) 2 uur geleden zei Boekanier: # 16 september 2021 bewerkt door nancy Privacygevoelig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 september 2021 Rapport Share Geplaatst 16 september 2021 Wat een gedoe allemaal! Ik kan me goed voorstellen dat dat frustratie oplevert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 september 2021 Rapport Share Geplaatst 16 september 2021 Ben je wel blij met je woonplek nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 16 september 2021 Rapport Share Geplaatst 16 september 2021 Dank jullie wel! Ik zweef hier een beetje tussen ongeloof, verliefdheid en blijdschap en ben heel content dat ik het hier ook wat kan delen want my God wat heb ik zin in dit avontuur! Het grote wonder des levens, wat verlangde ik er naar om zo’n mirakel nog eens mee te maken! Ik wil het uitschreeuwen naar iedereen: dreams do come true!!! Never stop believing!!! Op alle vlakken!!! nancy, Tatum en lady jane reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 september 2021 Rapport Share Geplaatst 16 september 2021 Oh, ik zie dat @Boekanier zijn berichten heeft verwijderd, dan zal ik mijn quote ook even weghalen. Wel zo netjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 16 september 2021 Rapport Share Geplaatst 16 september 2021 De slaap heeft me blijkbaar ingehaald, ik ben niet mee op sessie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 16 september 2021 Rapport Share Geplaatst 16 september 2021 Plots lijkt voor hulpverleners alcohol niet meer mijn voornaamste probleem. Het was nochtans altijd "alcohol , alcohol " dat is u probleem, vertelden hulpverleners mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 september 2021 Rapport Share Geplaatst 16 september 2021 5 uur geleden zei nancy: Heeeeeee Kohtje ! Hoe gaat het met je? ... Bij tijd en wijle, soms, incidenteel, bij tussenpozen, van tijd tot tijd, zo nu en dan, een enkele maal, occasioneel, somtijds, bij gelegenheid gaat het op-af-aan-uit-stekend. Maar niet altijd, hoor. (antwoord plaatsen... idd. 'hangend blijvende'. duurt uren voor het eindelijk 'pakt'.. ) nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 16 september 2021 Rapport Share Geplaatst 16 september 2021 Gefeliciteerd @Musashi Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 september 2021 Rapport Share Geplaatst 16 september 2021 Oh @Musashi wat ben ik blij voor je, dit wilde je al een poos zooo graag, gefeliciteerd. Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 september 2021 Rapport Share Geplaatst 16 september 2021 @Musashi gefeliciteerd wat een prachtig nieuws is dit Hier, zelfgemaakte courgettesoep met balletjes Sperziebonen, appel moes uit de tuin vegetarische kaasschnitzel erbij Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 16 september 2021 Rapport Share Geplaatst 16 september 2021 Wat een mooi nieuws @Musashi gefeliciteerd. Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 16 september 2021 Rapport Share Geplaatst 16 september 2021 Ik wacht geduldig af @Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 16 september 2021 Rapport Share Geplaatst 16 september 2021 @Musashi gefeliciteerd! Wat fijn voor jullie! Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 16 september 2021 Rapport Share Geplaatst 16 september 2021 Van harte @Musashi! wat een super leuk nieuws Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 16 september 2021 Rapport Share Geplaatst 16 september 2021 Ik kan wel makkelijk bericht geplaatst krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 16 september 2021 Rapport Share Geplaatst 16 september 2021 Ik ook zonder moeite. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 september 2021 Rapport Share Geplaatst 16 september 2021 Wij hebben gnocci met gebakken ui, broccoli, veel kerrie en een vega hamburger gegeten vanavond. Van harte gefeliciteerd @Musashi, wat fijn voor jou/jullie. En dan logde ik vanmiddag in op de site van mijn vrijwilligerswerk, zie ik ook daar die domme raketjes opeens Vandaag trouwens twee keer kleddernat geregend én heerlijk in het zonnetje kunnen zitten. Het was een mooie dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 16 september 2021 Rapport Share Geplaatst 16 september 2021 30 minuten geleden zei knakker: Hopelijk verlopen de altijd wat onzekere eerste weken goed voor jullie. Ja Idd daarom mag je het eigenlijk nog niet bekend maken hè…hier is het meer een even ventileren…dus ja allemaal wel spannend ook nog… 32 minuten geleden zei knakker: En heb je nog zin in een augurkje? Dat niet direct nee maar het is wel gek hoe ik me ineens wel zwanger voel nu ik het weet…ik vertrouwde mijn eigen lichaam/gevoel eigenlijk niet meer… Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden