Netje39 Geplaatst 17 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2021 Ook goedemorgen! Inmiddels de koffie op. Ik ben een newbie op dit forum. Getriggerd door een dagelijks draadje met de woorden ‘Ik kan het’ . Ik wil het graag kunnen! Vandaag is mijn eerste dag naar anders.. Quinn, karin123, Lieke7777 en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2021 Welkom @Netje39 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 17 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2021 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 17 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2021 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 17 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2021 (bewerkt) Goedemorgen welkom @Netje39. Lees alleen dat je een benzo verslaving hebt? Hier vandaag een afspraak met sponsor ik heb er zin in , even ME time. 17 augustus 2021 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2021 Welkom @Delarope Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 17 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2021 (bewerkt) Net Thaise salade met garnalen gemaakt voor vanavond. Heb er nu al zin in! Nu weer verder met werken. 17 augustus 2021 bewerkt door Maja Typefout Tatum en Netje39 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 17 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2021 (bewerkt) Goedemorgen. Een stukje delen. Ik kreeg een boekje in de bus van Stichting Netwerk over activiteiten in buurthuizen in de stad die na 20 augustus starten. Vaak gratis en allemaal in de buurt. Van gezamenlijk koffie drinken, wandelen, dansen, schilderen en gezamenlijk eten (laatste niet gratis) tot elkaar ontmoeten met (klein)kinderen. Een mooi moment voor een nieuwe start. 17 augustus 2021 bewerkt door Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 17 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2021 Ik bedoelde deze laatste post voor iedereen die zich geroepen voelt. Nu blijkt dat stichting Netwerk alleen in mijn stad is. Maar misschien onder een andere naam in jouw stad. Voel je je aangesproken? Vraag het na in het wijkcentrum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2021 Dat ziet er heerlijk en gezond uit @Maja, Je brengt me op een idee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2021 Ik heb de hele ochtend al geen internet en wifi meer. Straks even de stekker uit het netwerk halen, misschien helpt dat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 17 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2021 Ps: mijn naam is niet verzonnen door mijn moeder. Het was ook niet mijn eerste keuze. Gedwongen door een ex. Dus ga niet af op het uiterlijk. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2021 Waar heb je het over, Tatum? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 17 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2021 In reactie op Bob die weer reageerde op Delarope op het jaarpact, denk ik @nancy. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2021 Nou @spirit, dat is een vrolijk dagpact Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2021 Ja, chagrijnig weer vandaag, regent hier. Even op de tuin geweest maar was snel weer weg. Maar een lummel middag van maken. beetje lezen en zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2021 Lekker knus, @rapilos. Dekentje, bank. Boek erbij… rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2021 Ik ga de ramen binnen lappen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 17 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2021 Deze vakantie ben ik niet op mijn best… eerst een week thuis, want man niet lekker, toen de boot, leuk, maar ik geloof toch niet waar ik ‘het ‘ vakantiegevoel bij heb. Toen een week op een eiland zonder anderen. Pfoei…. Nu op mijn favoriete plek. Maar man lekker ligt ongeveer hele dag met algehele malaise (maar goed van humeur!) in bed. ik met 2 pubers. Alles is anders. Ook het weer. Die twee hebben mij niet meer echt nodig, maar doen ook weinig uit zichzelf. Die ene slaapt of eet wat. En ik? Ik moet me opnieuw even verhouden. Hoef niemand bezig te houden …? Of wel? ervaar dat man vooral in de ochtend altijd best veel doet (en nu niet). En ik??? Ik ervaar nog niet echt de vrijheid om te doen wat ik wil. Voel dat ik beschikbaar moet zijn. Vermoeiend en ik word er niet leuker van. lastig wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2021 46 minuten geleden zei Reacher: Lekker knus, @rapilos. Dekentje, bank. Boek erbij… Precies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 17 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2021 Goeiedag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 17 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2021 Hi. Ik vind het qua weer een prima zomer zo eigenlijk. Misschien iets minder regen, maar verder? Best. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 17 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2021 1 uur geleden zei Bor: Ai dat lijkt me een lastig Lika. Voel je je verantwoordelijk voor je gezins welzijn? Zo komt het op mij over, dat is lief van je maar Lika dat kan nooit. Dat is een onmogelijke opgave. Klopt, maar kan niet nee…. lief is het ook niet. Meer onmacht het anders te doen. Dus eigenlijk voelt het vaak ook een beetje als moeten. En dat voelen ze ook natuurlijk. Aaaarrrrggghhhh Gelukkig regent het:-) Ik word somber van dit weer. Heb het moeilijk met mezelf. De rest heeft een goed humeur. Dat ik probeer niet te verpesten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 17 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2021 Wat lastig allemaal @Lika. Hier is alles oké, bijna niet bijgelezen, dus ik hoop dat het goed gaat met iedereen? @Zbb hoe vaar jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 17 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 17 augustus 2021 Ik ben droog maar behoorlijk depressief van me laatste terugval. bedankt voor het vragen overigens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden