Spring naar bijdragen

Dinsdag 17 augustus 2021


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Beste mensen,

Binnenkort heb ik een intake gesprek bij VNN, na een aanmelding van mijn huisarts / poh-ggz vorige week.
Valt mij reuze mee, want er was een wachtlijst van 9 weken.
Vandaag kreeg ik een uitnodiging  om lid te worden van de online omgeving van Verslavingszorg Noord Nederland in Karify. Ik heb de uitnodiging nog niet geaccepteerd.

Is hier iemand die daar ervaring mee heeft?

ps
Ik probeer juist achter mijn computer weg te komen en meer (buiten) actiever te worden

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Lieke7777:

Heb je een andere job op het oog of neem je een sabatical  ? 

 

1 uur geleden zei Lieke7777:

 

Geen andere job op het oog. Mijn ogen zijn open gegaan in de vakantie. 

En vandaag ruzie met een zzp'er. De grootste vriend van de hoogste baas. Waar ik alles voor deed.

Tweede baas was erbij. Ik ben vanmiddag om 14 uur naar huis gegaan. Ik heb hem geappt dat ik niet verder wil. Hij heeft de app nog niet open gemaakt. 

Vandaag zag ik toevallig hoeveel mogelijkheden er zijn om mensen te ontmoeten. Dat is wat ik wil. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Snap dat je tijd voor jezelf nodig hebt en dat het een goede tijd voor je lijkt te worden .

Als ik dat refereer naar mijzelf zal ik ook best ontslag willen nemen,  ben  soms ook zo klaar met mijn werk maar financiële  factoren werken hier wel aan tegen heb mijn inkomen  wel nodig. 

Misschien mag ik het wel niet vragen maar is dat voor jou niet aan de orde? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga slapen. Morgen weer een dag. Fijn dat ik even mijn hart mocht luchten hier. Veranderingen van de laatste tijd in mijn werk hebben me meer gedaan dan ik dacht. Ik voel me meer onder druk staan. Minder beschermd. Misschien is het niet echt zo, maar veranderingen in de structuur hebben mij niet goed gedaan. Net of ik nòg een veranderronde  niet meer opbreng. En het gemak is weg. Het zal wel weer komen, maar wil ik dat wel? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...