Spring naar bijdragen

Donderdag 12 augustus 2021


Quinn

Aanbevolen berichten

Morgen. Het is nog compleet donker buiten, dus wat dat betreft is de zomer wel voorbij. D gaat met de kinderen naar de Efteling vandaag en morgen en ik ben gelukkig vergeven voor niet mee willen. Dus ik hijs ze straks in de auto en ga dan eerst maar wat slapen. Hoe verzin je het, de Efteling...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 
Lekker geslapen tot half zes, daarna nog even willen soezen en weer in slaap gevallen. 
Rottige droom vervolgens, snel maar vergeten.... 
Eerst een bakje
image.png.3696534706f76a30f6fd220f0e8642db.png
De zonneschermen hangen al weer uit, het belooft weer een heerlijke dag te worden... 

@Quinn, ik ben indertijd 1 keer met de kinderen naar de Efteling geweest. 
Het sprookjesbos (het eenvoudige deel dan dat al in mijn eigen kindertijd bestond) vond ik leuk. 
Na afloop heb ik gezegd: zo, dit was mijn 'culturele' bijdrage in de opvoeding voor zover het pretparken betreft, 
de rest zullen jullie via schoolreisjes of later op eigen gelegenheid moeten bezoeken.... 
Vreselijk dus dat soort dingen.... 

@Claudius, naar huis dus vandaag. 
Ik begreep van jou dat je zelf vindt dat je er nog niet aan toe bent. 
Ik hoop dat men jou een goed en passen vervolgtraject heeft geboden dat snel kan beginnen.
En ik hoop dat jij snel jouw hondjes weer zult thuis krijgen.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemorgen frummers

2x met kinderen, nooit verder dan sprookjesbos gekomen, geweldig vonden ze dat
en dan geniet ik gewoon via hen ook.
De rest met volwassenen en een keer leenkinderen, ik pas me vrij gemakkelijk aan,
maar zou het voor mezelf nooit opzoeken. Maar heerlijk dat pretparken mensen
bij de natuur weghouden, zodat het daar rustig blijft. strand dus straks.
En vroeg thuis want 3 filmmaatjes komen eten voor we naar t filmhuis gaan.
Wat een heerlijk weer, en wat lacht het leven dan toe.
Misschien morgen weer aan zee eten als het nog een dag zo blijft als nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen 

eerst als een blok in slaap gevallen gisteravond en dan wakker worden en de slaap niet meer kunnen vatten,maar toen uiteindelijk toch maar vast geslapen alsnog zeg
 

en hé!

ik geloof dat ik me weer mens begint te voelen,niet dat ik me kip lekker voel maar ik merk nu toch dat ik me beduidend beter begint te voelen. 
 

die pannenkoeken van gisteren deden het hem zeker :lol:

maar er staat ook een rotklus gepland vandaag aan me boot die blijf ik maar uitstellen die ga ik samen met me ouwe heer doen. 
 

zie wel op tegen zijn preek die ik gegarandeerd te horen krijg over me afgelopen binge :(

hopelijk neem ik niet teveel hooi op me vork en ben ik gelijk weer beroerd vanmiddag. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goede morgen allemaal,

@Zbb, oh, oh, doe toch eens rustig aan man.
Klus klaren, maar dan in half tempo ofzo ?!
In elk geval heel blij te horen, dat het weer een stukje beter gaat vandaag.
En nu volhouden he !
Sterkte :)

Verder, gisteren terug gekomen van een overnachting in Nijmegen
Mooie stad
Alles heel ruim opgezet
brede straten, waar geen auto's mogen komen
Met NS arrangement (4 keer overstappen :unsure: )

Ook museum bezocht, waar ook een tentoonstelling over de pest te zien was
Nou jongens, dan is corona daar niks bij hoor, wat we nu mee maken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen lieve mensen,

Dagje voor dagje dacht ik, nou, uurtje voor uurtje is realistischer.  Gisteren een vreselijke dag, het leek wel of de kater uitgesteld was!  Duizelig, misselijk, chagerijnig, overal pijn, ZIEK.  Maaaaaar.... niet gezopen, niet te geloven, het is me gelukt, ik heb geen borrel genomen.  Vandaag voelt alles een beetje lichter en ga ik in m'n huis aan de gang, ben bijna een maand aan boord geweest en ga morgen weer terug voor het laatste stukje vakantie.  Dit keer zonder drank. Oh, en morgen langs de huisarts!

@Claudius heel veel sterkte vandaag en morgen en..., zo herkenbaar :(

@Zbb een preek is maar een preek, betekent vast dat ie om je geeft :heart:  Mijn binge duurde drie jaar, bijna vier.  Daarvoor kon ik heel goed zuipen, een natuurtalent dus, maar had ik nog wat zelf respect.  Hand in hand :heart:

Iedereen die verder met pretparken en andere "leuke" dingen moet dealen, succes, veel plezier, houd moed.

Oh ja, ik had nog een ingeving; als je stopt met drinken ben je dus de hele dag daar mee bezig.  Je kunt dus beter iets anders als mantra gebruiken.  Nu nog een mantra verzinnen... wie heeft er nog een goeie?

Droge dag allemaal :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, de geur van koffie helpt al. 

@Dandelion zoek iets om te doen. Je druk bezig houden met niet drinken zorgt alleen maar dat je bezig blijft met alcohol. Misschien heb je nog een muur waar turqoise vierkanten op moeten?

Daar droom ik nog steeds van :ph34r:

Nou, de clan is op pad. Blijkbaar ging oudste dochter ook mee. Best stil nu hier.

't Is ook nooit goed hè ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Quinn:

Zo, de geur van koffie helpt al. 

@Dandelion zoek iets om te doen. Je druk bezig houden met niet drinken zorgt alleen maar dat je bezig blijft met alcohol. Misschien heb je nog een muur waar turqoise vierkanten op moeten?

Daar droom ik nog steeds van :ph34r:

Nou, de clan is op pad. Blijkbaar ging oudste dochter ook mee. Best stil nu hier.

't Is ook nooit goed hè ;)

whoehahahaahaaa!!!!  Turqoise vierkanten?  Geweldig B)  Hier ook tijd voor een bakkie, uitstelgedrag; zo lekker, maar dan ECHT stofzuigen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...