Spring naar bijdragen

Dinsdag 3 augustus 2021


niks

Aanbevolen berichten

Goedemorgen, heb mij ziek gemeld. Het werken viel mij zwaar gisteren. Ik hielp een cliënt, altijd mopperen en moeilijk doen. Kan ze niets aan doen, maar gisteren kreeg ik nare gedachten. Waarom ben jij niet gegaan? Even rust zien te vinden voor mezelf en dan volgende week hopelijk weer beginnen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers, 
Gisteren een dag met aardig wat zon en 1 of 2 kort maar heel pittige buien... 
Wat vandaag brengt weet ik nog niet, er hangt nu nog een vriendelijk wolkendekje.... 
Bakje om de dag te beginnen maar. 
image.png.3696534706f76a30f6fd220f0e8642db.png

 

En we gooien er gelijk maar het dagpact bij: 

DAGPACT:
Yvonne 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

53 minuten geleden zei Claudius:

Goeiemorgen. ik heb redelijk goed geslapen. Gisteren een heel goed gesprek gehad met een psychologe, blijkbaar weten ze hier in de PaaZ meer over mij als ik over mij zelf. Ook voor wie ik hier gevoelens heb. 

 

 

Fijn dat  ze zo goed jouw door hebben  , dat moet je treffen   iemand die dwars door  je heen scant. 

Maar heb je opnieuw  voor iemand gevoelens in de PaaZ  ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@niks  snap je helemaal  hoor  ,  je bent nog zo kwetsbaar  en zeker met cliënten  die dementerende zijn,  gedrags problemen   past gewoon niet in je hoofd  dan hé  .? 

Ik weet nog dat ik tijdens de uhp ook niet veel kon hebben van de cliënten  , tijdens zorg zo passief als ik weet niet hoe  en niet meewerken of luisteren.  Waarop ik uitriep   mens praat ik chinees  of zo :unsure:    toen was het ook moment  waarop ik dacht dit is te veel ..

Ze antwoordde wel    :lol: met  Nee Hoor ..

Sterkte met even paar dagen extra bijkomen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Lieke7777 ik had het daar uitgebreid over met de psychologe, ze is echt goed in haar vak. Veel beter als al diegene die ik hiervoor gesproken heb.  Ik zie dikwijls veel te veel in een paar vriendelijke woorden. Lopen gaan van het probleem raad ze me af. Die persoon ontwijken raad ze me ook af. Ik vertrek hier op Donderdag 12/8, zij 13/8, zes weken in een beperkte omgeving samen, met steeds wisselende mensen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei lady jane:

Goed op bestemming aan gekomen Nancy? Genieten he, het weer werkt alvast mee.

Ja hoor, ik ben nu in een hotel in Drenthe. Straks gaan we een tour door Groningen doen, langs allerlei voor mijn moeder en mij bekende plekken. Maar nu eerst ontbijten. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat leuk @nancy! Geniet er van en eet smakelijk! Ondertussen doet mini pogingen om te staan. Kom op zeg, waar is mijn baby? Over een week is ze 9 maand. Ze is snel, geeft niet op en ik verwacht dat ze ook daadwerkelijk staat 1 deze dagen. Als ze zo door gaat loopt ze rond haar eerste verjaardag. :rolleyes: Lekker rustig bij je liggen is er niet meer bij. Of ze moet aan de melkbar liggen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Heb er alweer een halve dagtaak opzitten
Was om 6 uur alweer wakker
Douchegoot ontstopt, op hoop van zegen, anders moet alweer het ontstoppingsbedrijf komen
Echt een drama hier met die leidingen
Zijn veel te smal
Nou ja, we zien wel.

Leuk @niks
ja, best kans hoor dat ze met haar eerste verjaardag loopt :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 september  ben ik te gast bij een pre opname van de jeugd dag die 27 september gestreamd wordt. 

Ik ga aan tafel in gesprek. 

 

Sprekers:
  • Kim Coppes

 

Voor de Jeugd Talks

Kinderen groeien het liefste veilig thuis bij hun ouders op. Als dat niet kan, dan is de meest gunstige plek in een ander gezin, zoals een pleeggezin of een gezinshuis. Het belangrijkste doel is een stabiel verblijf, zodat de kinderen een veilige hechtingsrelatie kunnen aangaan met hun opvoeders. Opvoeders die net als ouders uitdragen; “Ik ben er voor jou, wat er ook gebeurt”.

We openen het gesprek over de onvoorwaardelijke verbinding tussen kind en hun professionele opvoeders. Is dat het meest wenselijk voor kinderen? En wat vragen we dan precies van professionele opvoeders? Kunnen zij zich onvoorwaardelijk verbinden aan een kind? Wat is hiervoor nodig? Wat betekent dit vervolgens voor de band tussen kinderen en hun ouders? Ben je ook benieuwd? We gaan hierover in gesprek met een ouder, een gezinshuisouder, een wethouder (tevens pleegvader), een lector jeugd en gezin en de kinderombudsman.

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...