niks Geplaatst 3 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2021 Goedemorgen, heb mij ziek gemeld. Het werken viel mij zwaar gisteren. Ik hielp een cliënt, altijd mopperen en moeilijk doen. Kan ze niets aan doen, maar gisteren kreeg ik nare gedachten. Waarom ben jij niet gegaan? Even rust zien te vinden voor mezelf en dan volgende week hopelijk weer beginnen. lady jane, Yana, nancy en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 3 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2021 Ja daar doe je goed aan denk ik. Even niks nu. In beide opzichten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2021 Goedemorgen frummers, Gisteren een dag met aardig wat zon en 1 of 2 kort maar heel pittige buien... Wat vandaag brengt weet ik nog niet, er hangt nu nog een vriendelijk wolkendekje.... Bakje om de dag te beginnen maar. En we gooien er gelijk maar het dagpact bij: DAGPACT: Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2021 Ja, ik denk dat je er verstandig aan doet om nog even afstand te nemen. Even nog de tijd nemen om het één en ander wat meer te laten bezinken.... niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 3 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2021 Goeiemorgen. ik heb redelijk goed geslapen. Gisteren een heel goed gesprek gehad met een psychologe, blijkbaar weten ze hier in de PaaZ meer over mij als ik over mij zelf. Ook voor wie ik hier gevoelens heb. Dagpact Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2021 Goedemorgen @Claudius, Nog niet helemaal wakker? Het dagpact stond er al hoor. DAGPACT:Yvonne Claudius Wat fijn dat je zo'n goed gesprek hebt gehad. Ik hoop dat men jou toch handvaten kan aanreiken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2021 Moghu, Zijn geen nare gedachte Niks het geeft aan dat het veel te druk voor je is. Dus nu lekker rustig aan doen meis. Quinn en niks reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 3 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2021 Ja sorry @Yvonne ik was te lang bezig met mijn reactie, aan 't praten met medebewoners in de dagzaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 3 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2021 Goedemorgen on the road naar huis nog maar 1100 km te gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 3 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2021 53 minuten geleden zei Claudius: Goeiemorgen. ik heb redelijk goed geslapen. Gisteren een heel goed gesprek gehad met een psychologe, blijkbaar weten ze hier in de PaaZ meer over mij als ik over mij zelf. Ook voor wie ik hier gevoelens heb. Fijn dat ze zo goed jouw door hebben , dat moet je treffen iemand die dwars door je heen scant. Maar heb je opnieuw voor iemand gevoelens in de PaaZ ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 3 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2021 @niks snap je helemaal hoor , je bent nog zo kwetsbaar en zeker met cliënten die dementerende zijn, gedrags problemen past gewoon niet in je hoofd dan hé .? Ik weet nog dat ik tijdens de uhp ook niet veel kon hebben van de cliënten , tijdens zorg zo passief als ik weet niet hoe en niet meewerken of luisteren. Waarop ik uitriep mens praat ik chinees of zo toen was het ook moment waarop ik dacht dit is te veel .. Ze antwoordde wel met Nee Hoor .. Sterkte met even paar dagen extra bijkomen.. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2021 goeiemorgen frummers nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2021 Goedemorgen allen. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 3 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2021 @Lieke7777 ik had het daar uitgebreid over met de psychologe, ze is echt goed in haar vak. Veel beter als al diegene die ik hiervoor gesproken heb. Ik zie dikwijls veel te veel in een paar vriendelijke woorden. Lopen gaan van het probleem raad ze me af. Die persoon ontwijken raad ze me ook af. Ik vertrek hier op Donderdag 12/8, zij 13/8, zes weken in een beperkte omgeving samen, met steeds wisselende mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2021 Goed op bestemming aan gekomen Nancy? Genieten he, het weer werkt alvast mee. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 3 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2021 Morgen. Goed op jezelf passen @niks nu op de rem trappen is beter dan het over je voeten laten lopen. Vandaag met dochter op stap, omdat ze meer troep in de flat wil hebben. Straks gaat ze nog zeuren om verf en dat soort dingen DAGPACT:Yvonne ClaudiusQuinn niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2021 8 minuten geleden zei lady jane: Goed op bestemming aan gekomen Nancy? Genieten he, het weer werkt alvast mee. Ja hoor, ik ben nu in een hotel in Drenthe. Straks gaan we een tour door Groningen doen, langs allerlei voor mijn moeder en mij bekende plekken. Maar nu eerst ontbijten. lady jane, niks en rapilos reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 3 augustus 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2021 Wat leuk @nancy! Geniet er van en eet smakelijk! Ondertussen doet mini pogingen om te staan. Kom op zeg, waar is mijn baby? Over een week is ze 9 maand. Ze is snel, geeft niet op en ik verwacht dat ze ook daadwerkelijk staat 1 deze dagen. Als ze zo door gaat loopt ze rond haar eerste verjaardag. Lekker rustig bij je liggen is er niet meer bij. Of ze moet aan de melkbar liggen. nancy en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2021 Goedemorgen allemaal, Heb er alweer een halve dagtaak opzitten Was om 6 uur alweer wakker Douchegoot ontstopt, op hoop van zegen, anders moet alweer het ontstoppingsbedrijf komen Echt een drama hier met die leidingen Zijn veel te smal Nou ja, we zien wel. Leuk @niks ja, best kans hoor dat ze met haar eerste verjaardag loopt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2021 Veel plezier vandaag @nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2021 Leuk Niks, en t kan en/en zijn he. Mijn druktemakertje stapte met 11 mnd en had nog borstvoeding. Maar idd t was ineens een om in de gaten te houden.Nog trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2021 Dinsdag; saunadag. Mooie dag ook frummers! rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2021 Goedemorgen. Well done @niks!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 3 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2021 (bewerkt) 20 september ben ik te gast bij een pre opname van de jeugd dag die 27 september gestreamd wordt. Ik ga aan tafel in gesprek. Sprekers: Kim Coppes Voor de Jeugd Talks Kinderen groeien het liefste veilig thuis bij hun ouders op. Als dat niet kan, dan is de meest gunstige plek in een ander gezin, zoals een pleeggezin of een gezinshuis. Het belangrijkste doel is een stabiel verblijf, zodat de kinderen een veilige hechtingsrelatie kunnen aangaan met hun opvoeders. Opvoeders die net als ouders uitdragen; “Ik ben er voor jou, wat er ook gebeurt”. We openen het gesprek over de onvoorwaardelijke verbinding tussen kind en hun professionele opvoeders. Is dat het meest wenselijk voor kinderen? En wat vragen we dan precies van professionele opvoeders? Kunnen zij zich onvoorwaardelijk verbinden aan een kind? Wat is hiervoor nodig? Wat betekent dit vervolgens voor de band tussen kinderen en hun ouders? Ben je ook benieuwd? We gaan hierover in gesprek met een ouder, een gezinshuisouder, een wethouder (tevens pleegvader), een lector jeugd en gezin en de kinderombudsman. 3 augustus 2021 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 3 augustus 2021 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2021 Tjee Lieke, wat een positieve, maar ook spannende stap. Dapper en helpend voor anderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden