Rosee Geplaatst 28 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2021 (bewerkt) Te persoonlijk. @Zbb 28 juli 2021 bewerkt door Rosee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2021 En ik wens vooral @niks, veel moed en sterkte vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2021 @niksik wens je een goed afscheid. @Zbb ik hoop dat je je beter gaat voelen en de kracht weer voelt die je eerder liet doorschijnen. Dat gun ik je zo. @spiritrustig aan en sterkte ook. @jopiedank voor je bespiegelingen. Die zijn helpend vind ik. ik ga oefenen met weerstand weer even laten wegdrijven vandaag als ik die ervaar. En zwemmen. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2021 Goedemorgen. Sterkte voor iedereen die het nodig heeft. Dagpact Claudius Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 28 juli 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juli 2021 2 minuten geleden zei Tatum: Dagpact Claudius Tatum Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 28 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2021 Dank je @jopie Dagpact Claudius Tatum Maja Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 28 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2021 Ik heb meegelezen en ben blij dat zbb zelf even inlogt en iets laat horen. Al is het maar kwaadheid, geeft niks. Ben wel benieuwd naar wat deze interventie heeft opgebracht. Een hoop commotie blijkbaar, en daarnaast hopelijk nog wat. Zelf heb ik nooit een binge gehad, kan me wel voorstellen hoe naar het voelt om zo afgesloten te zijn. Eenzaam. Mijn invulling natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 28 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2021 Vakantietijd, alle tijd en daardoor zit ik veel te lummelen. Merk wel verschil dat als ik niet drink, ik op een gegeven moment wel weer zin heb om dingen te ondernemen en in actie kom. Dat sterkt me. Ik ga eens kijken of ik weer een paar weken aan elkaar kan rijgen met niet drinken. De vakantieperiode is daarvoor het meest geschikt. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 28 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2021 Ik begrijp het allemaal niet goed meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2021 @spiritzorg nu eerst voor jezelf. Dit is heftig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nun Geplaatst 28 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2021 Dagpact Claudius Tatum Maja Quinn Spirit Nun Vandaag drink ik niet. Niet omdat het moet, maar omdat het kan. Wens een ieder veel moed, kalmte en wijsheid vandaag. Tatum en Maja reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 28 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2021 Dagelijks drama heeft zich weer voltroken, wat een rare plaats is dit. Jonge vrouw, tante van de jongste bewoonster wou uit het leven stappen. Medicatie dat ze van ergens gekregen heeft ingeslikt en daarna helemaal van de kaart. Ik weet niet wat ze er mee gaan doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 28 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2021 Adem in, adem uit. Adem in, adem uit. En dat stug volhouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2021 En tot tien tellen 4 minuten geleden zei Pinkman: Ben je nu ook op de sportschool @Quinn krijg je daar gespierde longen van? Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2021 Misschien toch maar weer eens gaan dan. Zeg ik tegen mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 28 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2021 16 minuten geleden zei Pinkman: Ben je nu ook op de sportschool @Quinn Alsjeblieft niet zeg :O mijn betere helft heeft daar z'n domicilie en als die me daar betrapt, kom ik er ook nooit meer uit. Qua tellen zit ik al op 146. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2021 3 minuten geleden zei Quinn: Qua tellen zit ik al op 146. Laaaaangzaaaaam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 28 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2021 En in het Grieks? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2021 Sneeeeeel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 28 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2021 Doe maar niet, straks ga ik echt nog typen wat ik vind. En dat is niet altijd nodig. Toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2021 Oké. Voor de goede orde: straks spaghetti bolognaise hier, maar dan i.p.v. gehakt kipfilet. Ziet er meteen al veel smakelijker uit. En veel verse basilicum. De kipblokjes haal ik van mijn bord af trouwens, dat is voor de mannen. Ikzelf neem lekker veel paprika. En jullie?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2021 Niet altijd, soms wel. Als je het maar voor jezelf doet. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 28 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2021 2 minuten geleden zei nancy: En jullie?? Noodles! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2021 *zwiep* ik zit in de trein richting @Quinn nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 28 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2021 Voor instant troep? Goed dat ik het weet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden