Claudius Geplaatst 21 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2021 (bewerkt) Goeiemorgen 21 juli 2021 bewerkt door Claudius karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 21 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2021 Goedemorgen allemaal! ruikt lekker groen buiten. @Claudius: heb je de craving doorstaan en aangedrongen op hulp hierbij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2021 (bewerkt) Goeiemorgen allemaal, @Claudius het is woensdag jij hebt dinsdag gezet. 21 juli 2021 bewerkt door ikkanhet karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 21 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2021 (bewerkt) Jij bent in ieder geval goed wakker! @ikkanhet 21 juli 2021 bewerkt door Maja ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 21 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2021 Goedemorgen, woensdag inderdaad en weekend voor mij. Vanmiddag op pad voor een fiets met stoeltje voor mini natuurlijk. Lekker burgerlijk allemaal. Maar wat hou ik er van. Ondertussen begint mini met de pot mee te eten. Borstvoeding wordt steeds minder, al is het nog wel een heerlijk moment. De onderhandelingen in mijn hoofd zijn aan de gang. Je kunt straks toch wel een keer een wijntje drinken? Waarom zou je, het is nu toch ook goed? Kan ik het bij 1 of 2 houden? Kwestie van uitproberen, of het spek op de kat binden? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 21 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2021 Goedemorgen dagpact: zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 21 juli 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juli 2021 @ikkanhet Inderdaad, vandaag vieren we de verjaardag van mijn ex vrouw in België Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 21 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2021 Zojuist zei Claudius: @ikkanhet Inderdaad, vandaag vieren we de verjaardag van mijn ex vrouw in België En dat is een nationale feestdag in België? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 21 juli 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juli 2021 53 minuten geleden zei Maja: Goedemorgen allemaal! ruikt lekker groen buiten. @Claudius: heb je de craving doorstaan en aangedrongen op hulp hierbij? De craving doorstaan valt me niet moeilijk, zolang ik maar niet thuis blijf slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 21 juli 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juli 2021 Zojuist zei niks: En dat is een nationale feestdag in België? Nee , slecht grapje . Het is de nationale feestdag. https://www.synergiecareers.be/nl/blog/5ff82ca4a6ea293a237a6d99/wettelijke-feestdagen-belgie-2021/ ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 21 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2021 Schrok al, als we ook de verjaardagen van de exen hier moeten vieren... Yvonne en Rosee reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2021 Goedemorgen frummers. De zon komt er al weer voorzichtig door... Tijd voor een bakje. 4 minuten geleden zei niks: En dat is een nationale feestdag in België? Het is de datum waarop in 1831 de eerste koning der Belgen, Leopold van Saksen-Coburg-Gotha, de grondwettelijke eed aflegde als koning. De eedaflegging was het sluitstuk van de intrede van Leopold I in België. DAGPACT: zbb Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 21 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2021 26 minuten geleden zei Yvonne: DAGPACT: zbb Yvonne Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 21 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2021 Goedemorgen ben ook benieuwd of je gisteren hulp gevraagd hebt bij je craving @Claudius. Leuk @niks fietsen met mini ik heb nooit meer durven fietsen na de hernia in 2010 met kinderen op de fiets . niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2021 Leuk al die boot- en vakantieverhalen... En jaaaa, fietsen met mini, ook zo leuk. 19 uur geleden zei Claudius: Er bestaat een uitdrukking als "iedereen heeft zijn eigen kruis aan de muur hangen", maar de meeste mensen hebben verschillende kruisjes aan de muur hangen. Ik heb twee grote duidelijke kruisen en ik betwijfel iedere dag of alcohol wel het grootste is. Tijdelijk vergeten lukt, tot ... . Ik vermoed dat na het ontnuchteren al die oude gevoelens weer naar boven kwamen. Ken je het woord Ersatz? Ik ver moed dat ik voor veel Ersatz gevoelens kreeg. Ja, praktisch ieder huisje heeft zijn kruisje (van heel groot verstopt in de kelder tot kleintjes die pontificaal op het dak worden geëtaleerd). Tot zover kan ik jou volgen, maar verder begrijp ik eigenlijk helemaal niets van jouw antwoord Claudius niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2021 Goedemorgen! Fijne vakantie @knakker. En fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 21 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2021 Hi. Kun je ook even in de titel melden dat het Bevrijdingsdag van Guam is? Reacher, Yvonne en Musashi reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2021 goeiezonnige morgen frummers en de zomer is vandaag precies één maand oud (en gedraagt zich daarnaar) ook een feestje waard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2021 Goeiemorgen Reacher, Quinn en Jane... . Hier nog geen zon hoor Jane... niet dat ik dat erg vind, het is heerlijk buiten nu zo. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 21 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2021 Hi @Yvonne en dank voor de bak koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2021 oh hier volop Von fietsen met maatje eerst en dan naar het strand voor beachen in de avond heb ik me afgemeld dat wordt een beetje veel van het goede voor dit oude lijf dass war einmal is steeds vaker ons motto aan zee vooral de mannen worstelen nogal met ouder, strammer en trager niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2021 Goedemorgen. Boot is gedraaid. Hond gaat zo vervoerd worden op supplank naar het weiland om te plassen. Wij gaan richting verder. ( geen idee…) Zon, veel zon al. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2021 En @niksik vraag me bij dat soort onderhandelingsgedachten in mijn hoofd altijd af wat het toe zou voegen dat glaasje. Heb er nog nog nooit een positieve toevoeging in gezien. Dus ik doe het niet. In mijn geval zou de deur opengaan naar eindeloze onderhandelingen om meer en dat wordt gedoe en ellende. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2021 Ik wil dat op den duur ook kunnen, af en toe iets nemen. Of het werkt? De tijd zal het leren. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2021 Goedemorgen allemaal, Stralende dag vandaag Vanmiddag naar de bios, vanavond uit eten in Scheveningen wat hebben we het toch weer slecht he niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden