Spring naar bijdragen

Woensdag 21 juli 2021 Nationale Feestdag België


Claudius

Aanbevolen berichten

Goedemorgen, woensdag inderdaad en weekend voor mij. Vanmiddag op pad voor een fiets met stoeltje voor mini natuurlijk. Lekker burgerlijk allemaal. Maar wat hou ik er van. Ondertussen begint mini met de pot mee te eten. Borstvoeding wordt steeds minder, al is het nog wel een heerlijk moment. De onderhandelingen in mijn hoofd zijn aan de gang. Je kunt straks toch wel een keer een wijntje drinken? Waarom zou je, het is nu toch ook goed? Kan ik het bij 1 of 2 houden? Kwestie van uitproberen, of het spek op de kat binden? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Claudius changed the title to Woensdag 21 juli 2021 Nationale Feestdag België

Goedemorgen frummers. 
De zon komt er al weer voorzichtig door... 
Tijd voor een bakje. 
image.png.3696534706f76a30f6fd220f0e8642db.png

4 minuten geleden zei niks:

En dat is een nationale feestdag in België? 

Het is de datum waarop in 1831 de eerste koning der Belgen, Leopold van Saksen-Coburg-Gotha, de grondwettelijke eed aflegde als koning. De eedaflegging was het sluitstuk van de intrede van Leopold I in België.

DAGPACT:
zbb
Yvonne

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk al die boot- en vakantieverhalen... 
En jaaaa, fietsen met mini, ook zo leuk. 

19 uur geleden zei Claudius:

Er bestaat een uitdrukking als "iedereen heeft zijn eigen kruis aan de muur hangen", maar de meeste mensen hebben verschillende kruisjes aan de muur hangen. Ik heb twee grote duidelijke kruisen en ik betwijfel iedere dag of alcohol wel het grootste is.

Tijdelijk vergeten lukt, tot ...  . Ik vermoed dat na het ontnuchteren al die oude gevoelens weer naar boven kwamen. Ken je het woord Ersatz? Ik ver moed dat ik voor veel Ersatz gevoelens kreeg. 

Ja, praktisch ieder huisje heeft zijn kruisje (van heel groot verstopt in de kelder tot kleintjes die pontificaal op het dak worden geëtaleerd).  
Tot zover kan ik jou volgen, maar verder begrijp ik eigenlijk helemaal niets van jouw antwoord Claudius :unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

oh hier volop Von
fietsen met maatje eerst en dan naar het strand
voor beachen in de avond heb ik me afgemeld
dat wordt een beetje veel van het goede
voor dit oude lijf
dass war einmal is steeds vaker ons motto aan zee
vooral de mannen worstelen nogal met ouder, strammer en trager

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En @niksik vraag me bij dat soort onderhandelingsgedachten in mijn hoofd altijd af wat het toe zou voegen dat glaasje. Heb er nog nog nooit een positieve toevoeging in gezien. Dus ik doe het niet. In mijn geval zou de deur opengaan naar eindeloze onderhandelingen om meer en dat wordt gedoe en ellende. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...