Spring naar bijdragen

Dinsdag 13 juli 2021


Claudius

Aanbevolen berichten

 

Goedemorgen @Reacher, @bolletje en @Tatum.. 
Tatum, ik zet 's morgen de thee klaar, maar verder is het zelfbediening hoor :P

7 minuten geleden zei Claudius:

Blijkbaar leest niemand mij hier . 

Ik denk dat jij wel degelijk gelezen wordt hoor Claudius, maar je kijkt heel makkelijk over dat dagpact heen. 
Daarom maak ik het zelf altijd wat opvallender... 

Dagpact:
Claudius
Tatum
Reacher
Yvonne

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@niks, ik hoop van harte dat jij géén ban krijgt. 
Als we elkaar al geen feedback meer mogen geven hier.... :wacko:

@Bor, vanmorgen dan echt uitspuiten, gaat vast lukken als je nu een paar dagen hebt laten weken. 
Kees moet met regelmaat zijn oren laten uitspuiten en moet altijd twee dagen van te voren al olie in zijn oren druppen en laten weken... 

@Lika, je schrijft over jouw partner dat er geen diagnose is gesteld. Zit je zelf in een bepaalde richting te denken? 
Wat jij beschrijft doet me denken aan manisch depressief... 
Maar sterkte in ieder geval.. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit net even naar buienradar te kijken, een hoop nattigheid weer vandaag voor Nederland, maar het lijkt er op dat er bij ons weer geen drup gaat vallen... 
Ik ga maar eens aan de slag lui. 
Ik kom nog wel even kijken tussendoor. 
Maak er een mooie dag van, hij is het waard..... blij.jpg.e7f93845cbc8f92966681db63b96bb3b.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je aseksueel bent, kun je nog wel verbondenheid met anderen willen. In een groep wonen is dan misschien zo gek nog niet inderdaad Cleo. Het lijkt me wel fijn dat jouw jongens daar over nadenken.

In de rij voor de kapotte stofzuiger... :D  ... dat betekent dat geïnteresseerden van knutselen houden. Of niet door hebben dat hij kapot is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren heb ik pasta gemaakt, zo ongeveer wat Jane at, omdat ik nog een grote bos verse basilicum heb. Ben ik die basilicum vergeten :wacko: 

Vandaag een ander recept zoeken waarin basilicum moet. 

Dat doet me denken aan de rode bonenpasta, die ik een tijdje geleden gekocht had. @lady jane vooral niet kopen; die was smerig. Met veel toegevoegde suiker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...