Claudius Geplaatst 13 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2021 (bewerkt) Goedemorgen iedereen 13 juli 2021 bewerkt door Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 13 juli 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juli 2021 Ik heb weer eens slecht geslapen. Ook weer spierpijnen. Dag 12 in de kliniek. Dagpact Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2021 Goedemorgen frummers, goedemorgen Claudius. De koffie is doorgelopen, de thee staat te trekken .... Geen zonnetje, wel al 19 graden buiten en klam. Geen regen gezien hier al weer even. Eerst maar even een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 13 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2021 Goedemorgen, thee graag Yvonne, vanochtend. Dagpact: Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2021 Goedemorgen! Dagpact: Tatum Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 13 juli 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juli 2021 50 minuten geleden zei Claudius: Ik heb weer eens slecht geslapen. Ook weer spierpijnen. Dag 12 in de kliniek. Dagpact Claudius Blijkbaar leest niemand mij hier . Dagpact: Claudius Tatum Reacher karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2021 (bewerkt) Gut morninkjes, Ja lieverd ik heb het zo barstens druk wel met hartstikke leuke dingen hoor, dus moet ik wat afstand nemen anders trek ik het niet maar alles gaat hier toppie hoor. Dank voor je bezorgdheid. 13 juli 2021 bewerkt door bolletje Reacher en karin123 reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2021 Goedemorgen @Reacher, @bolletje en @Tatum.. Tatum, ik zet 's morgen de thee klaar, maar verder is het zelfbediening hoor 7 minuten geleden zei Claudius: Blijkbaar leest niemand mij hier . Ik denk dat jij wel degelijk gelezen wordt hoor Claudius, maar je kijkt heel makkelijk over dat dagpact heen. Daarom maak ik het zelf altijd wat opvallender... Dagpact: Claudius Tatum Reacher Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2021 @niks, ik hoop van harte dat jij géén ban krijgt. Als we elkaar al geen feedback meer mogen geven hier.... @Bor, vanmorgen dan echt uitspuiten, gaat vast lukken als je nu een paar dagen hebt laten weken. Kees moet met regelmaat zijn oren laten uitspuiten en moet altijd twee dagen van te voren al olie in zijn oren druppen en laten weken... @Lika, je schrijft over jouw partner dat er geen diagnose is gesteld. Zit je zelf in een bepaalde richting te denken? Wat jij beschrijft doet me denken aan manisch depressief... Maar sterkte in ieder geval.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2021 Hé gelukkig @bolletje daar ben je! Lekker afstand nemen hoor, als dat beter voor je voelt. Maar wel af en toe een teken van leven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2021 Ik had je inderdaad niet gezien @Claudius, sorry! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2021 De chili was heerlijk gisteravond @Yvonne. Tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2021 Fijn @Reacher... je bent altijd welkom hoor, het was weer gezellig... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2021 Ik zit net even naar buienradar te kijken, een hoop nattigheid weer vandaag voor Nederland, maar het lijkt er op dat er bij ons weer geen drup gaat vallen... Ik ga maar eens aan de slag lui. Ik kom nog wel even kijken tussendoor. Maak er een mooie dag van, hij is het waard..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2021 goeiemorgen frummers echt saunaweer vandaag dus dat gaat m worden hier. als het dan toch geen stranweer kan zijn........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 13 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2021 Spannend @Cleo66, zou hij dan evt. op korte termijn niet meer bij jou wonen of is het nog vooral rondkijken naar de mogelijkheden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 13 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2021 Goedemorgen. Heerlijk @lady jane sauna vandaag. Zit er ook weer regelmatig in op de sportschool. Zou wel in een sauna kunnen wonen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2021 Goedemorgen allemaal, Somber buiten, maar niet koud en gelukkig droog Heb op de tuin afgesproken met vriend Wil nog wat winterandijvie, sla en radijs zaaien kan nog net denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2021 2 uur geleden zei Yvonne: @Lika, je schrijft over jouw partner dat er geen diagnose is gesteld. Zit je zelf in een bepaalde richting te denken? Wat jij beschrijft doet me denken aan manisch depressief... Maar sterkte in ieder geval.. Mij ook @Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2021 Goedemorgen trouwens allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2021 Doe dan ook oordopjes in. Voor je het weet heb je een gehoorbeschadiging, zo na dat oren uitspuiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2021 (bewerkt) Yesssss..... dat verdient een bloemetje @Bor... En natuurlijk taart... . 13 juli 2021 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 13 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2021 Nou ik zou het maar gewoon aannemen, die taart. Binnenkort mag je dat niet meer. Ik lust ook wel een stuk, ik ga het er straks wel af zwemmen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 13 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2021 Als je aseksueel bent, kun je nog wel verbondenheid met anderen willen. In een groep wonen is dan misschien zo gek nog niet inderdaad Cleo. Het lijkt me wel fijn dat jouw jongens daar over nadenken. In de rij voor de kapotte stofzuiger... ... dat betekent dat geïnteresseerden van knutselen houden. Of niet door hebben dat hij kapot is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 13 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2021 Gisteren heb ik pasta gemaakt, zo ongeveer wat Jane at, omdat ik nog een grote bos verse basilicum heb. Ben ik die basilicum vergeten Vandaag een ander recept zoeken waarin basilicum moet. Dat doet me denken aan de rode bonenpasta, die ik een tijdje geleden gekocht had. @lady jane vooral niet kopen; die was smerig. Met veel toegevoegde suiker. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden