haddock Geplaatst 8 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2021 (bewerkt) 8 juli 2021 bewerkt door haddock Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 8 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2021 3 minuten geleden zei Reacher: Dat is een knapperd kapitein! Wanneer gaan we hem roze verven? Nee, ik wil m green sand of turquoise Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 8 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2021 Gegoogled. Green sand is een soort schoolbord groen toch? Vinnik ook mooi. Maar goed. Ik had al besloten dat hij roze wordt. Met bietenrood bekleding Het is hier geen democratie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 8 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2021 Verdomd as t nie waar is. I’ll stick. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 8 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2021 50 minuten geleden zei Reacher: Ben je bang dat je Normandië niet binnen mag of twee weken in quarantaine moet? Voorlopig mag je er gewoon in hoor en dat blijft denk ik ook wel. Macron kijkt wel uit om nou nog een keer de horeca in de gordijnen te jagen. Het aantal covid patienten op de IC is nu lager dan in september, maar het aantal positieve testen zit in de lift. Tzal wel het eind vd zomervakantie zijn als het alarmerend gaat worden, tenzij we strak doorvaccineren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 8 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2021 Kijk goed nieuws voor @knakker en gezin. Hoe ging met met mini op de crèche @niks? En met haar vader en moeder? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 8 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2021 Wanneer vertrek jij @knakker ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2021 2 uur geleden zei haddock: ... valt er wellicht nog n mouw aan de XJC te breien? Dan heb ik wel n verdomd goeie plaatwerker/lasser nodig. denimmerbehoeftige M'n vader was een verdomd goeie autoplaatwerker. Helaas is ie ook al dertig jaar buiten de tijd. Hij heeft ooit m'n tweede auto (Simca 1301) van bijna niets meer (nou ja, wat wilde je voor 75 gulden) met veel klop- en laswerk tot 'zo goed als nieuw' herschapen. Twee jaar later voor 4000 gulden verkocht en daarvan m'n eerste bijna nieuwe eend gekocht.. Ach, dat waren nog eens tijden.... lady jane en haddock reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2021 2 uur geleden zei knakker: Die stijging van de coronacijfers bevalt mij helemaal niet. Niet zozeer uit ongerustheid over de volksgezondheid trouwens, maar ik zie mijn trip naar Normandië in gevaar komen. Hier net zo sombertjes gestemd, maar dan vanwege een trip naar Zweden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 8 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2021 Nou, de besmettingen nemen toe, maar de opnames niet! deprikkert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2021 Maar het is nog geen 31 juli.. dewegwillert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2021 Vijftig jaar TopPop, wat een trip to Memory Lane! Geweldig!! Zo leuk, dat programma. De terugnaardetachtigerjarenwillende. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2021 Ja, dat is zo @Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2021 Van die dagen dat die bestaan. Is zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2021 Ja, dat zijn dan de leerzame dagen.. Zoek de les. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2021 Bor . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2021 11 minuten geleden zei Bor: Ik zie de les even niet. Of misschien wil ik die niet zien. Ik weet het niet. Dat bedoelde ik ook met m'n . Die les zit soms enorm verstopt in een gigantische berg rottigheid. Ik kom hier op omdat ik 'vroeger' het onderschrift onder m'n berichten (weet je nog?) had: Er zijn geen slechte dagen, alleen goede dagen en leerzame dagen. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 8 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2021 4 uur geleden zei Reacher: Meh. Vooral nog moe. Ik ben gisteren uit loyaliteit met @Jannigjeook van de trap gevallen. Sneu hè. Nationale trapvaldag. Als ik de trap niet net prachtig grijs had geverfd was ik ‘m met een bijl te lijf gegaan. Ik ben erg voor loyaliteit, maar Laten we er maar geen jaarlijkse trapvaldag van maken, want dat gaat niet goed komen. Hoe’st met pijn? Ben je (erg) blauw? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 8 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2021 7 uur geleden zei bumperjim: De holenbeer is voor het eerst met de auto van haar moeder op stap. Ik had een week mijn rijbewijs en moest toen achter mijn broer aan rijden, hij in een volkswagenbusje en ik in de auto van mijn vader. Vanuit een polder naar Arnhem, dat vond ik zo spannend. Ik was als de dood dat ik hem uit het oog zou verliezen. Mijn vader zal zich wel ongeveer zo gevoeld hebben als jij denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 9 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2021 (bewerkt) 5 uur geleden zei Jannigje: Ik was als de dood dat ik hem uit het oog zou verliezen. Haha ja want je kent ook nergens de weg als je net begint bij ons ten zuiden van de stad liggen 6 rotondes in 2 rijen van 3 naast elkaar en diverse snelwegen en andere grote wegen sluiten daarop aan en als je t fout doet dan sta je zomaar voor de tolpoort op de snelweg. Ik scheur daar na zoveel jaren gedachtenloos overheen rechtsaf, rechtsaf, rechtdoor, linksaf - maar holenbeer moest stoppen en had geen idee "waar moet ik heen?" want de borden maken het niet zoveel duidelijker, en als je die eerst allemaal moet lezen terwijl je rondjes draait... Komt allemaal vanzelf 9 juli 2021 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 9 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2021 9 uur geleden zei Reacher: Hoe ging met met mini op de crèche @niks? En met haar vader en moeder? Goed hoor! Voor papa is het nog het meeste wennen. Hij zorgde voor haar als ik aan het werk was. Maar kan wel door werken nu en naar kantoor toe indien nodig. Mini is bijna 8 maand. Hoe dan? Waar blijft de tijd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 9 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2021 Mini krijgt gewoon een eigen auto op haar eerste verjaardag. Deze vinden we wel mooi. Yana, bumperjim en nancy reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 9 juli 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juli 2021 @niks ik heb over je antwoord heel wat nagedacht. Als je mij hier leest, dan zul je zeker gelezen hebben. Dat ik steeds met verpleging probeer te praten. De beste tip die ik tot nu kreeg is van een mede patiënt. Geduld hebben, zodat mijn biologische klok zich kan herstellen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 9 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2021 Mijn eerste zelfstandige rit was in een eend, wat reed dat raar! Het regende en stormde keihard, ik wist zeker dat die eend om zou slaan en ik moest over de brienenoordbrug. Maar ik durfde niet en ben al bij Delft weer omgekeerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden