Yvonne Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 2 minuten geleden zei VIII: (mocht ik ooit dagpact starten mag je van mij er ook een mooi kleurtje van maken @Yvonne) Dankjewel VIII VIII reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 14 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 DagpactClaudiusMajaReacherYvonneVIII Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 Morgen. Jij mag altijd met mijn dagpact rommelen @Yvonne Ben ineens verkouden en nies me gek. Wachten op de oorontsteking. Hieperdehoi. Tot het zover is maar even zoveel mogelijk werk verzetten. DagpactClaudiusMajaReacherYvonneVIIIQuinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 14 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 Ik ben een heel jaar door verkouden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 20 minuten geleden zei Quinn: Morgen. Jij mag altijd met mijn dagpact rommelen @Yvonne Dankjewel Aan de slag dan @Quinn, forum 'uit' en bikkelen.... Ik heb de laatste tijd ook veel last van niesbuien, verstopte neus en af en toe oorpijn.... ik hou het op een vorm van allergie, sterkte, beterschap. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 Goedemorgen. Zo naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken. Dan maar meteen een paar boodschapjes halen, dan heb ik mijn beweging voor vandaag wel al gehad. Wat is halloubi?? lady jane en Lieke7777 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 Lastig hoor @Claudius dat constant verkouden zijn.... Halloumi is een kaassoort die je heel krokant kunt bakken, gaat niet 'uitlopen' . Ik vind het heerlijk spul. Goedemorgen trouwens Nancy en Spirit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 En nu aan de slag hier. Maak er een mooie dag van luitjes..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 Halloumi is kaas die je goed kunt bakken, dacht ik. Iets tussen feta en oude kaas in, qua smaak dan. oh Yvonne antwoordt al. Ik heb gisteren saté gegeten. Ik eet weinig vlees. Het valt me dan altijd weer zo op dat je dan meteen ook zovéél vlees krijgt. Met saus uit een pakje en frieten die niet helemaal gaar waren. Sperziebonen of haricot vers met een ondefinieerbaar sausje. Bah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 Tot ongeveer 8:00 uur was het stil. De machines gaan aan. Er moet verbouwd en gebouwd en getimmerd en gezaagd worden. Laat ik ook maar aan de slag gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 Okeeeee, even gegoogled, Halloumi komt ook op mijn boodschappenlijstje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 (bewerkt) @ikkanhet waar ben je? Alles goed gegaan gisteravond? Ik zag je net ingelogd staan... 14 juni 2021 bewerkt door nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Descartes33 Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 Goedemorgen allemaal, hier is vakantieman. Lekker zonnetje, lekker briesje. Wens jullie een fijne dag. Quinn, bumperjim, Artemis en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Best Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 Goedemorgen mensen, Ik ben sinds vanmorgen nieuw op dit forum en ik heb een voorstel bericht geplaatst vanmorgen voor mensen die geïnteresseerd zijn om die te lezen. karin123, nancy en Artemis reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 goeiemooiemorgen frummers een gat in de dag geslapen "vermoeiend, dat strandleven nancy en Artemis reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 Welkom, Best! Best reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 Nou ja... goedemorgen dan maar. Had net voor het inloggen nog iets in m'n hoofd wat ik wilde vertellen. Maar het is weg. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 Halloumi al vaak mee in mn handen gestaan, nooit gekocht grappig hoe dit forum werkt, ik ga t ook proberen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 je brein en ik konden fam. zijn Kohtje Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 Goedemorgen allemaal. Ommetje gelopen, meditatie, ontbijt en gelummeld. Niet teveel lummelen vandaag, daar wordt je zo suf van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 (bewerkt) Goedemorgen , moet echt een beetje op gang komen . Wel al de ( mijn ) auto weggebracht voor de keuring vanmorgen . Straks met mijn man de caravan naar de stalling terug brengen , ga hem wel zelf rijden is al weer lang geleden dat ik gereden heb met de caravan dus weer even de feeling voelen . Vanavond de eerste fysieke AA meeting weer ipv online . 14 juni 2021 bewerkt door Lieke7777 lady jane en VIII reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 14 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 @Best Ook hier welkom. Best reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 ik hang hier al weer te lang zoveel geschreven alweer terwijl ik werkte en naar voetbal keek op naar t strand @ikkanhet, toch geen terugval na afgelopen hyperdagen forum/voetbal??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nun Geplaatst 14 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2021 Lekker weekendje richting het strand geweest. Twee dagen relaxen op strand zonder drank. Ik heb genoten. En gisteren voetbal kijken op de bank. Helemaal chill. En nu niet brak van het weekend. lady jane en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden