ikkanhet Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 4 minuten geleden zei Claudius: Nog steeds te warm om terug te gaan wandelen met het hondje. Het is gelukt, niet naar een terras geweest. Het is trouwens opgebroken waar ik vroeger veel ging. Foto bijgevoegd. Hoe was jou terras Was wel leuk maar voor mij te heet. Zaten er genoeg aan het bier en aan de wijn. Was gelukkig totaal geen trigger voor mij. Heb het bij indian tonic en Rivella gehouden. rapilos, Reacher en Kohtje reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 5 minuten geleden zei Quinn: Over vijf dagen gefeliciteerd worden met drie maanden nuchter. Dan daarvoor gaan, Quinn, zet 'em op. Dit kun jij! Bedenk eens hoe je dit dan gaat aanpakken... Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 1 minuut geleden zei Quinn: @Reacher voor mezelf wel, hem zou het geen zak hebben kunnen schelen. Een gevleugelde uitspraak van hem was leven is veel te kort, als je wilt pissen, moet je dat gewoon doen. Levenskunstenaar. Hij klinkt als een baas Q En dan lijkt het mij een mooi cadeau aan jezelf als je deze avond over een paar jaar nog weet te herinneren. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 Dank voor de duwtjes. Ik ga de bbq aanslingeren en me heel stoer voelen als man met vuur. En als het echt lastig wordt, dan meld ik me voordat ik ook een glas pak. Deal. Yana, Reacher en nancy reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 Deal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 Klinkt goed, Quinn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 17 minuten geleden zei Claudius: Het is gelukt, niet naar een terras geweest. Het is trouwens opgebroken waar ik vroeger veel ging. Foto bijgevoegd. Nou, dat is nou eens een gemeente die met z'n ingezetenen meedenkt. Dat móet haast wel Vlaams zijn.. Maar @Claudius, reken er nou niet op dat ze elke keer als jij langskomt, de hele boel voor je gaan barricaderen. Een terrasje is niet alleen leuk en fijn als er alcohol aan te pas moet komen. IJsjes doen het ook heel goed op een terras. En frisdrankjes. En maar keuvelen ondertussen en mensen kijken.... Of, als er niet gekeuveld wordt, beetje dagdromen. Kan ook... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 3 minuten geleden zei Kohtje: Nou, dat is nou eens een gemeente die met z'n ingezetenen meedenkt. Dat móet haast wel Vlaams zijn.. Maar @Claudius, reken er nou niet op dat ze elke keer als jij langskomt, de hele boel voor je gaan barricaderen. Een terrasje is niet alleen leuk en fijn als er alcohol aan te pas moet komen. IJsjes doen het ook heel goed op een terras. En frisdrankjes. En maar keuvelen ondertussen en mensen kijken.... Of, als er niet gekeuveld wordt, beetje dagdromen. Kan ook... Toen ik uit de verslavingskliniek kwam ben ik daar enkele weken later een koffie gaan drinken. Bij de koffie was een beetje Advocaat en ik was terug vertrokken met alchohol te gebruiken. Het café is toegankelijk hoor. Maar ik ga straks met het hondje niet langs daar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 2 minuten geleden zei Pinkman: Niet te veel naar anderen kijken. Stap voor stap en voor je het in de gaten hebt zit je aan een jaar. Gewoon heeel erg goed voor jezelf zorgen Ja de tijd gaat inderdaad best snel. Heb een jaar nog nooit gehaald, langste was 3 maanden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 4 minuten geleden zei spirit: Wat gaan we eten? Ik ga spinazie eten met rundvlees en een ei. Heb nog even mijn roze bril op . Haha mijn kleur heb je op.....Nice Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 Ik noteer alles wat ik eet in de eetmeter, kijken wanneer dat vruchten afwerpt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 Och @Quinnwat zou het jammer zijn als je nu de eerste pakt. Het voegt niks toe aan de gezelligheid en het herdenken van je vriend, toch?! Daarbij gaan nu zo mooi gelijk op Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 (bewerkt) 6 minuten geleden zei spirit: Ik ben juist zo blij met mijn buikje. Als toetje straks natuurlijk weer een ijsje Natuurlijk eet ik ook wel fruit hoor tussendoor. Ik koop altijd van die kant en klare stukjes. Zo'n hekel aan fruit schillen. Oké een banaan gaat nog. Ja maar mijn buikomvang is niet meer gezond vergeleken met de rest 10 juni 2021 bewerkt door ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 @Quinn zou het je helpen als je aan je vrienden vraagt of ze je willen helpen om niet te drinken? Reacher, Quinn en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 Ik hoop dat het je goed afgaat @Quinnen je straks super trots op jezelf bent/kunt zijn. Reacher en Quinn reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 Ben zelf ook best wel een beetje trots. Heb een terrasje gehad zonder een moment trek. En ben deze week twee x weg gegaan zonder iets in te nemen en dat is al jaren niet meer gebeurd. Quinn, Reacher en rapilos reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 11 minuten geleden zei knakker: Het is best vol te houden zonder bier op een terras he? Bij mij was het een domweg een kwestie van nieuwe gewoonte in laten slijten. Je wordt lang niet zo dronken zo trouwens. Ja klopt @knakker inderdaad een kwestie van de focus verleggen. Kijk wel voortaan naar andere die dronken worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 2 minuten geleden zei knakker: Vond je het ook lastig anderen wél aan het bier te zien? Nee eigenlijk juist helemaal niet. Hoop dat dat zo blijft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 1 minuut geleden zei knakker: Nou, mooi toch? Bij mij werd het alleen maar minder. Wel waakzaam blijven natuurlijk voor de zekerheid. Jazeker kan bij mij ook komen omdat het nog nieuw en vers is. Maar voor nu ben ik er heel blij mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 1 uur geleden zei ikkanhet: Ben zelf ook best wel een beetje trots. Heb een terrasje gehad zonder een moment trek. En ben deze week twee x weg gegaan zonder iets in te nemen en dat is al jaren niet meer gebeurd. Goed van je !! ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 40 minuten geleden zei knakker: Vond je het ook lastig anderen wél aan het bier te zien? Ik heb dat soms wel als ik bijvoorbeeld langs fiets of loop en iedereen met wijn of bier zie, maar dat is dan even en zo’n automatische gedachte die door me heen flitst. Het triggert niet echt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 Net weer Zoom gezongen, het begint al bijna normaal te worden, maar toch hoop ik van harte dat we in het najaar weer samen mogen zingen. Descartes33 en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 11 minuten geleden zei Jannigje: Ik heb dat soms wel als ik bijvoorbeeld langs fiets of loop en iedereen met wijn of bier zie, maar dat is dan even en zo’n automatische gedachte die door me heen flitst. Het triggert niet echt. En is denk ik ook weer snel verdwenen of niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 Hey @Bor je zult wel moe zijn na vandaag. Ging het wel een beetje met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2021 Ik drink nu deze weet niet wie van jullie die misschien kent, komt uit Duitsland Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden