Spring naar bijdragen

Woensdag 9 juni 2021


Maja

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei spirit:

Hier een stoommaaltijd. Geen zin om uitgebreid te koken. 

Geweldige middag gehad en als de mensjes het naar hun zin hebben, heb ik het ook. 

Of ik een glaasje wijn wilde :rolleyes:

Dat heb ik daar niet eerder meegemaakt, dat er alcohol geschonken werd aan de bewoners. Zeker een nieuw beleid. 

Ja dat maak je dan net mee hé.

Fijn dat je ze lekker hebt kunnen laten genieten. Daar doe je het voor. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei spirit:

Nou, ik blijf geen lady hoor, als ik heb gezopen. Ik verander in een luidruchtig eigenwijs mens en bovendien zet ik mezelf altijd enorm voor paal. Geef mijn portie maar aan fikkie. 

Dat heb ik gelukkig nog nooit gehad, enige waar ik last van kan krijgen is slaap.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had bijna vier halve liters bier meegenomen. Kwam bij het schap en zag ze staan 0,0 halve liters. Zo mijn mandje in.  Een pad verder kwam ik er achter dat het gewoon bier was. Terug gegaan en een 6-pack 0,0 gepakt. 

Had geen enkele twijfel om ze terug te zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Quinn:

Dat is een lastige vraag @ikkanhet Aan één kant wel, omdat het nu eenmaal nodig is om rustig en kalm te blijven, stabiliteit en dat soort dingen te bieden. Intussen voel ik de onrust in m'n hoofd opstapelen.

Kan ik me goed voorstellen. Misschien toch afleiding zoeken, iets wat je gedachten verzet. Of een leuke film kijken. Is maar een idee hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...