Spring naar bijdragen

Woensdag 9 juni 2021


Maja

Aanbevolen berichten

DAGPACT:

Claudius

ikkanhet

Reacher

Yvonne

VIII

Spirit

Tatum

Goedemorgen, ik sta klaar om naar de sauna te gaan. Eindelijk zijn ze weer open! :heart:

Vandaag zonnen in de tuin, afkoelen in het zwembad, salade eten en veel verse munt-gember-sinaasappelthee drinken.

En natuurlijk veel water drinken! Zo hoort dat in een sauna  :D

Ik ben blij, alcohol hoort daar niet bij! 

bewerkt door Tatum
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De gedachte  dat alcohol  overal  bij hoort  of gezelliger  is  moet je uit je systeem bannen. 

Wij of als ik voor mijzelf  spreek is / was overal alcohol  bij  nodig om het nog leuker te maken nog gezelliger  of ontspannender  nog meer onstressende . 

Eigenlijk  is dat niet  nodig  die shot  van alcohol  . 

Leer  er mee dealen  en voelen  en anders  handelen  dwars  er door . 

En vooral voorbehoud  wat zijn momenten waar ik rekening  mee  houd  ? Wat is moeilijk  ?   Maar zeker  ga ik niet  het vermijdende factor aan om iets niet  te doen omdat ik het  zonder drank  lastig  vind  . 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rottige dagen zo @Bor :( Beterschap, ik hoop dat je je morgen wat beter voelt en minder hoest. Mijn arts doet ook altijd moeilijk over codeine omdat ik bekend ben met verslaving....

Wat betref weekendjes weg en uitjes en terrasjes. Ik ben er inmiddels van overtuigd dat ik niet kan drinken zoals de mensen die daar zijn doen. Ik kan niet op een terras 2 wijntjes drinken zoals ‘normale’ mensen. Dan drink ik een fles leeg, en thuis misschien nog 1. Ik word aangeschoten of dronken, vervelend voor andere mensen. Het vooruitzicht dat ik de volgende dag helder en zonder punthoofd op tijd op kan staan is me tegenwoordig meer waard dan die zg ‘gezelligheid’! Zonder drank ben ik veel gezelliger. Van de week zei iemand (volgens mij was het hier) kijk eens als je uit bent hoeveel mensen er GEEN alcohol drinken of 0.0... dat zijn er meestal meer dan je zou denken op een terras. Ik zat vdw op een terras en verhip, bijna allemaal aan de fris, koffie, thee, radler!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...