Yvonne Geplaatst 18 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2021 Goedemorgen frummers. Een zonnetje zowaar, fijn. En een bakje natuurlijk. Kom maar op met die dinsdag.... Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 18 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2021 Goedemorgen! Vandaag maar een beginnen met een glas cola light. Lekker, @ Yvonne! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 18 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2021 (bewerkt) Yo! Wat een fijne energie direkt al @Yvonne Het weer weet hier nog niet wat het wil. Ikzelf wel want later op de dag mag ik me gaan laten pfizeren. Ik hoop zo dat het het begin vh eind van alle ellende is. 18 mei 2021 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 mei 2021 Goedemorgen Maja en Jim.. Fijn dat je je eerste prik mag gaan halen. Ik heb hem 2,5 week geleden gekregen en ben er ook harstikke blij mee. Morgen gaan hier weer versoepelingen in, ben er van overtuigd dat het nu snel gaat allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 18 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2021 Goeiemorgen, ik ga vandaag naar Reims, het is alweer 100 jaar geleden dat ik een stad zag. bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 18 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2021 Goedemorgen Ik ben daar als tiener geweest @Yana! Kan me herinneren dat het een mooie stad is met een prachtige kerk. Veel plezier DAGPACT VIII Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2021 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 18 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2021 Goedemorgen allemaal Ik zie dat je een nieuwe theepot hebt @Yvonne, wat is er met die andere gebeurd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 18 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2021 DAGPACT VIII Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2021 goeiemooiemorgen frummers hier schijnt ook de zon, voorzichtig tussen de naderende buien door Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 mei 2021 5 minuten geleden zei rosa45: Ik zie dat je een nieuwe theepot hebt @Yvonne, wat is er met die andere gebeurd? Jaaaa, leuk dat het jou opvalt @rosa45, inderdaad een nieuwe... ik had gewoon zin in weer eens een stenen theepot op een theelichtje... De oude is zo'n dubbelwandige, daar kan dat niet bij, dit is dus een stenen, en net weer een tikkie groter. De oude staat netjes opgeborgen tot het moment dat ik weer voor nóg makkelijker ga, of tot het moment dat er weer mensen op bezoek komen en we met verschillende soorten thee aan de slag gaan.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 mei 2021 DAGPACT VIII Rosa Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 mei 2021 Hier blijft het naar verwachting droog tot 5 uur... dus zo maar snel aan de slag in de tuin... Lieve mensen, maak er een mooie dag van, dag dag.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 18 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2021 Goeiemorgen allemaal, DAGPACTVIIIRosaYvonne ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pedro Geplaatst 18 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2021 Goedemorgen! DAGPACTVIIIRosaYvonne Pedro Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 18 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2021 DAGPACTVIIIRosaYvonne ikkanhet Pedro Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 18 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2021 DAGPACTVIIIRosaYvonne ikkanhet Pedro IJsvogel goedemorgen, ik ga er weer voor vandaag! Fijne dag allemaal. Hoe krijg ik trouwens op mijn mobiel die extra witregel niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 18 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2021 1 minuut geleden zei knakker: shift+enter Hoe doe jij dat op je mobiel??? nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 18 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2021 2 minuten geleden zei knakker: shift+enter Dat lukt wel op mijn laptop maar niet op mijn mobiel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 18 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2021 Heeft iemand hier een leesbril nodig...? IJsvogel reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 18 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2021 (bewerkt) Dat lukt gewoon niet op mobiel @IJsvogel, het enige wat je kunt doen is een paar regels waarvan de regelafstand goed is kopiëren en plakken en dan de naam daar veranderen. Maar dat is alleen iets voor die-hard perfectionisten ben ik bang. 18 mei 2021 bewerkt door Yana IJsvogel reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2021 6 minuten geleden zei Yana: Dat lukt gewoon niet op mobiel @IJsvogel, het enige wat je kunt doen is een paar regels waarvan de regelafstand goed is kopiëren en plakken en dan de naam daar veranderen. Maar dat is alleen iets voor die-hards perfectionisten ben ik bang. En ook in dit geval van die witregels zijn er hier op het forum meestal wel medeforumgangers die met laptop of desktop even een witregeltje willen wissen, (de witwissers) Als er iets alcoholgerelateerd is dan is het wel het dagpact. IJsvogel reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2021 Zal ik dan nu een keer? DAGPACTVIIIRosaYvonne ikkanhet Pedro IJsvogel IJsvogel reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2021 Ach, en waarom ook niet? DAGPACTVIIIRosaYvonne ikkanhet Pedro IJsvogel Kohtje IJsvogel reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 18 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2021 Hi. Diehard perfectionist in tha house. DAGPACTVIIIRosaYvonne ikkanhet Pedro IJsvogel Kohtje Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden