Reacher Geplaatst 16 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2021 @IJsvogeltje Samen lady jane en IJsvogel reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2021 8 minuten geleden zei Yvonne: Ai, ook een heel bekend verschijnsel. Bij mij helpt het dan echt om een stukje rauwe ui tussen kaak en lip ter hoogte van de tand te proppen en het daar een poos laten zitten... Dank je wel @Yvonneik ga maar ui kopen dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 16 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2021 25 minuten geleden zei Reacher: @IJsvogeltje Samen Mooie foto Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 16 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2021 Ik heb een knuffel voor je gevonden @IJsvogel en als je wilt krijg je van mij ook een knuffel ((ijsvogel)) IJsvogel reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 16 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2021 Voor @IJsvogel IJsvogel reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 16 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2021 Ik zit al meer dan een uur op iemand te wachten die ik zou helpen voor een tentamen. Hij was in slaap gevallen. Ik haat wachten. Reacher en IJsvogel reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 16 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2021 O ja, goedemiddag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 16 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2021 (bewerkt) Ik word helemaal onrustig als ik te laat dreig te komen, wat nergens voor nodig is want als je hier in Frankrijk op de afgesproken tijd bij iemand aanbelt kijken ze je aan of je hun kat hebt opgegeten. 16 mei 2021 bewerkt door Yana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 16 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2021 (bewerkt) Als je met iemand afspreekt om ze te helpen en ze zijn er een uur later nog niet dan zou ik niet veel zin meer hebben @JannigjeKon jij de moed nog opbrengen? 16 mei 2021 bewerkt door Yana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19Geeky91 Geplaatst 16 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2021 Hallo allemaal! Vandaag weer een lekkere trainingsdag gehad met m'n hond. Jammer van de buien tussendoor, maar gelukkig hebben we wel droog kunnen trainen. De moment dat wij aan de beurt waren, was het droog en scheen zelfs de zon eventjes. Hij heeft ontzettend zijn best gedaan vandaag en heeft ze nu lekker terug getrokken om te slapen (zie foto). Na het avond eten nog een relaxte wandeling en dan is het wel even mooi geweest voor hem. Voor het slapen alleen nog even een plas, als nog wakker te krijgen is xD Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 16 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2021 Wat een mooierd joh! En hard gewerkt, dus nu lekker slapen, wat een hondenleven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19Geeky91 Geplaatst 16 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2021 1 minuut geleden zei Quinn: Wat een mooierd joh! En hard gewerkt, dus nu lekker slapen, wat een hondenleven. Dankjewel! Hij is een hele mooie Mechelaar, alleen al vroeg grijs om zijn snuit heen. Hij heeft heel hard gewerkt, maar hij heeft er ook heel erg van genoten xD Toen we thuis kwamen en ik hem uit de auto haalde heeft hij met de buurkinderen kunnen knuffelen (voor de aller eerste keer). Normaal laat ik echt geen kinderen in zijn buurt komen, omdat hij dat helemaal niet gewend is en best wel een rugzakje met zich meedraagt, maar hij was nu zo goed gemutst en de buurkinderen waren heel erg rustig, dat het nu voor hem juist positief was. Hij heeft van alle 3 de kinderen een stukje worst gekregen en een dikke knuffel. Reacher en Quinn reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2021 43 minuten geleden zei Yana: kijken ze je aan of je hun kat hebt opgegeten. Kijken ze dan zo Yana? Yana en Quinn reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2021 Oei een beetje groot... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 16 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2021 Opvrolijkerd. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 16 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2021 haha ja, maar dan nog iets verschrikter Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2021 2 minuten geleden zei Yana: haha ja, maar dan nog iets verschrikter Terecht! Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2021 9 minuten geleden zei Quinn: Opvrolijkerd. Zo kijkt mijn Socrates altijd Als hij zijn eten ruikt. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 16 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2021 Goeiemiddaggg. Net even bijgelezen, kom alleen even dagzeggen. Een onder de riem voor @IJsvogel. Hou je haaks hoor. Quinn, IJsvogel en Reacher reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 16 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2021 10 uur geleden zei Yana: Gisteravond gemediteerd en (mantra's) gezongen met een lifestream op Facebook, Instagram enz. Duizenden meezingers en meemediteerders van overal vandaan: Rusland, Israël, Costa Rica, India, Nederland........ Mensen die het moeilijk hebben vanwege oorlog, covid of het heengaan van een geliefde worden speciaal meegenomen in de harten van de deelnemers. Zo lief allemaal en mooi dat internet ook op die manier gebruikt kan worden. @Yanawelke Facebook groep organiseert dit? Ik heb ook wel belangstelling om me aan te melden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 16 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2021 Zo, ik zijg neer op de bank. dekok nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 16 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2021 Ik meld me droog af fijne avond nog Reacher, haddock, rapilos en 2 anderen reageerden hierop 4 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 16 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2021 47 minuten geleden zei haddock: dekok dat dus óók nog. Je bent me de laatste weken een stuk duidelijker geworden. Blij mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 16 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2021 @nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2021 Bedankt voor de tip. Vooral dat uit laten praten lijkt me top. Dat maak je niet vaak meer mee. Ze zijn altijd zo bang voor stiltes op tv... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden