Spring naar bijdragen

Zondag 16 mei 2021


niks

Aanbevolen berichten

Ik word helemaal onrustig als ik te laat dreig te komen, wat nergens voor nodig is want als je hier in Frankrijk op de afgesproken tijd bij iemand aanbelt kijken ze je aan of je hun kat hebt opgegeten.

bewerkt door Yana
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal!

Vandaag weer een lekkere trainingsdag gehad met m'n hond. Jammer van de buien tussendoor, maar gelukkig hebben we wel droog kunnen trainen. De moment dat wij aan de beurt waren, was het droog en scheen zelfs de zon eventjes. 

Hij heeft ontzettend zijn best gedaan vandaag en heeft ze nu lekker terug getrokken om te slapen (zie foto). Na het avond eten nog een relaxte wandeling en dan is het wel even mooi geweest voor hem. Voor het slapen alleen nog even een plas, als nog wakker te krijgen is xD 

IMG_20210514_234240.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Quinn:

Wat een mooierd joh! En hard gewerkt, dus nu lekker slapen, wat een hondenleven.

Dankjewel! Hij is een hele mooie Mechelaar, alleen al vroeg grijs om zijn snuit heen. Hij heeft heel hard gewerkt, maar hij heeft er ook heel erg van genoten xD Toen we thuis kwamen en ik hem uit de auto haalde heeft hij met de buurkinderen kunnen knuffelen (voor de aller eerste keer). Normaal laat ik echt geen kinderen in zijn buurt komen, omdat hij dat helemaal niet gewend is en best wel een rugzakje met zich meedraagt, maar hij was nu zo goed gemutst en de buurkinderen waren heel erg rustig, dat het nu voor hem juist positief was. Hij heeft van alle 3 de kinderen een stukje worst gekregen en een dikke knuffel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Yana:

Gisteravond gemediteerd en (mantra's) gezongen met een lifestream op Facebook, Instagram enz. Duizenden meezingers en meemediteerders van overal vandaan: Rusland, Israël, Costa Rica, India, Nederland........ Mensen die het moeilijk hebben vanwege oorlog, covid of het heengaan van een geliefde worden speciaal meegenomen in de harten van de deelnemers. Zo lief allemaal en mooi dat internet ook op die manier gebruikt kan worden.

@Yanawelke Facebook groep organiseert dit? Ik heb ook wel belangstelling om me aan te melden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...