Rosee Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 Ik wil ooit wel dood, maar niet voorgoed. Maar ja, dat kan waarschijnlijk niet. nancy, Reacher en haddock reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 2 uur geleden zei lady jane: ja zeker, ontroerend om er zo bij te mogen zijn. maar raar ook ergens. wil een kaart of roos sturen maar heb geen adres. Online geen condoleance register. Voor de nabestaanden toch vaak ook een troost, en nu een beetje karig. maar ja ook sober, zoals ze was. Je kunt zoeken op mensenlinq.nl Sweet Jane lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 5 minuten geleden zei Rosee: Ik wil ooit wel dood, maar niet voorgoed. Maar ja, dat kan waarschijnlijk niet. Dan zit er niets anders op dan boeddhist worden, dan kom je weer terug Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 (bewerkt) Zo komen we nooit van die boeddhisten af. 15 mei 2021 bewerkt door haddock Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 15 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 Echt Hema! haddock, nancy, lady jane en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 Nou, hoef ik niet meer voor mn teeede AstraZ prik, broodje Hemaworst voldoet! dedieworstenalsjochiealsupervindende Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 6 minuten geleden zei haddock: broodje Hemaworst dedieworstenalsjochiealsupervindende Jaaaaaa, ik ook! Nog steeds! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hub02 Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 4 uur geleden zei Reacher: Mannen zijn leuk, maar vrouwen zijn leuker. Ik kan altijd zo om je lachen @Reacher Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 2 uur geleden zei haddock: Je kunt zoeken op mensenlinq.nl Sweet Jane gedaan, maar er zijn blijkbaar geen advertenties geweest, dus ik vind niets Deze vrouw heeft ook alle behandelingen geweigerd, en is binnen 2 weken na de diagnose gestorven, eerst ziekenhuis en toen 3 dagen hospice. in de toespraak zei de schoondochter; een hele zachtaardige vrouw die precies wist wat ze wel en vooral wat ze niet wilde. Mooi. Reacher en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 Op de jaarpactdraad is een interessante vraag gesteld door @adam: moeten we de volgorde van de lijst niet omdraaien zodat de nieuwelingen meer in het zonnetje bovenin komen te staan? Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat anderen daarvan vinden, dus zet ik dit bericht hier neer. Als je wilt meedenken of reageren, doe dat dan maar op de jaarpactdraad, zou ik zeggen. Artemis, Reacher en Lieke7777 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 ik houd wel van omdenken dus ik zeg ja! thnx Adam Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 (bewerkt) Dienst Avond zit er bijna op. Gehele afdeling van mij is in quarantaine dus met volle bepakking pbm werken blij dat alles straks uit mag . En ik mag weer een preventief covid test as week . 15 mei 2021 bewerkt door Lieke7777 haddock en VIII reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 De dag dat alles anders liep was vandaag. Ik heb wel balkonplantjes nu en heel veel leuke kaarten om aan mensen te sturen. Heel veel. Heb altijd een voorraad. Leuke plaatjes om naar te kijken geef ik graag. En doordat alles anders liep heb ik de hele dag met jongste doorgebracht en dat was super leuk. En jongens, wat is het ontzettend, lekker ruikend mooi buiten. Echt. Zo fijn. ik ga slapen. Trusten! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 Moeilijke dag. Droge afmelding. Q lady jane, haddock, Artemis en 3 anderen reageerden hierop 5 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 15 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2021 Ik ga ook slapen. Keek een leuk programma met mooie boodschap: dat je mag zijn wie je bent en dat is goed!! Voor de terugkijkers, make up your mind Droge afmelding en tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden