Musashi Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Hoi @aivy84 niemand hoeft zich hier toch te ‘bewijzen’? iedereen is hier anoniem... Dus wees vooral warm welkom als je alcohol de baas wil zijn! Dat is hier alleszins voor mij ook van tel! Voor de rest zever...veel gezever... (Dat was eentje voor de Belgische sfeer ) Veel succes met stoppen met al dat vergif! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Ik vind het fijn dat je ons een update hebt gegeven @jopie. Het was naar om je zomaar kwijt te zijn en het is goed dat je deze nieuwe mogelijkheid gaat ontdekken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 8 uur geleden zei jopie: dan is het aan mij om daar iets mee te doen: de knop uit, of, als dat niet lukt, het toestel eruit . Ik vind het fijn als je toestel zegt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Zo, ik volg nou eens mijn eigen (en @Reachers) advies op en lees een keer niet bij. Okay, een klein beetje dan. @nancy denk aan je. En verder ben ik van mening dat het forum is wat je er zelf van maakt en wat je er zelf instapt en uithaalt. Meestal vind ik het hier fijn, warm, plezierig en ondersteunend. Daae weegt die paar keer chaos en gedonder voor mij niet tegenop. En de rest deel ik wellicht later nog wel eens. nancy, VIII en Reacher reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Het is bijna het leven. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Dat zeggen jullie goed mannen Eens! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19Geeky91 Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Zo! De training met de hond ook weer gehad. Ging goed! Apel ging heel erg netjes en het manwerk ging ook heel erg goed. Nu ligt hij lekker even een uurtje in z'n kennel te slapen. En dan kan hij straks lekker weer doen en laten wat hij wilt in huis xD rapilos, Reacher en bumperjim reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 lieve nancy heel veel sterkte de komende tijd en leun maar op de positieve woorden van evaringsdeskundige Bob nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 9 minuten geleden zei 19Geeky91: Zo! De training met de hond ook weer gehad. Ging goed! Apel ging heel erg netjes en het manwerk ging ook heel erg goed. Nu ligt hij lekker even een uurtje in z'n kennel te slapen. En dan kan hij straks lekker weer doen en laten wat hij wilt in huis xD Klinkt goed @19Geeky91! Die hond heeft het goed bij jou En nog steeds geen drang naar drank? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 6 uur geleden zei Kohtje: Zeg @Reacher en @Quinn, dat gesprek tussen jullie, dat is toch iets tussen jullie tweeën, hè? Iets privé-igs of zo, hè? Waarvan jullie twee wel weten wat alles betekent, hè? Een soort van "thuistaal" of "torteltaal"? Ik snap er namelijk geen hout van.. Okay, ja, dit zit me toch dwars. Ik denk dat ik misschien toch beter uit kan leggen wat er loos is hier, met mij, dan is er wellicht meer begrip voor dit soort vage gesprekken. Goed. Slik. Adem in, adem uit. Toen ik een tijdje weg was van het forum, was dat voornamelijk omdat ik in een psychose zat. Niet mijn eerste. Ik hoop wel mijn laatste. Maar ik voel wel dat ik er tegenaan begin te hangen. Vandaar nu ook toch opnieuw aan de pillen. Vandaag had ik enorm veel moeite om in de huidige realiteit te blijven. Ik had dringend behoefte aan een noodlijn en kon op dat moment niemand bereiken. Dus kwam ik hier, zoekend naar verbinding met nu. En die kreeg ik ook. Van @VIII en van @Reacher. Met gewone dingen en geouwehoer. En langzaam werd het weer gewoon woensdag 12 mei 2021. Zat ik op de goede plek? Waarschijnlijk niet. Maar het hielp me wel. Dus, nou ja, dat. Tatum, Lieke7777, VIII en 10 anderen reageerden hierop 12 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 No problem, Q Quinn en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 1 uur geleden zei aivy84: Dan geef ik je mijn fb dan kan je zien dat ik echt ben .. staan meerdere fotos op waaronder deze... Je kan beter een draadje aanmaken op de wie is wie om je ff voor te stellen Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 (bewerkt) 7 minuten geleden zei Quinn: Zat ik op de goede plek? Waarschijnlijk niet. Maar het hielp me wel. Jawel volgens mij wel ik las mee, was geraakt door hoe iemand even terug op aarde komt een betere manier als dit kan ik me niet indenken Quinn iets wat zo gekompliceerd kan zijn, dat zo simpel goed komt even liefdevolle aandacht 12 mei 2021 bewerkt door lady jane VIII, Quinn, Reacher en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 12 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Ja, ook hier voor is plek. Fijn dat jij en @Reacher zoveel aan elkaar hebben. Quinn, Reacher en lady jane reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 We’re simmering down. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Je zat helemaal goed hier @Quinn @nancywat een heftig nieuws Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 12 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Zoveel mensen op dit forum. Verschillend, de 1 al lang gestopt, de ander nog maar net. Of vaak weer een terugval. Maar het is niet alleen de drank. Achterliggende problemen, verdriet, vreugde. Het is juist zo fijn om hier dingen te kunnen delen. Af en toe ergernissen, ruzies, harde woorden. Maar ook liefde voor elkaar, en net als in het echte leven heb je met de 1 meer een klik dan met de ander. Maar we werken verdorie wel aan ons zelf. Anders zitten we hier niet. Ik hou van jullie Bob, Yana, Reacher en 2 anderen reageerden hierop 4 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Ik was vanavond bij mijn eerste AA meeting live. De cake viel erg in smaak Ik zie nu scheel van de hoofdpijn van alle indrukken en emoties. Wie had toch gedacht dat m’n redding zou liggen in het vinden van lotgenoten. Hier, op fb, de AA. Ik moet ervan huilen van geluk... Het heeft zolang geduurd, ik had nooit durven hopen dat ik uit mijn verslaving zou kunnen komen. Ik ben jullie zeer dankbaar daarvoor Ik meld me droog af voor het dagpact & tot morgen! elisa72, Lieke7777, Maverick en 10 anderen reageerden hierop 13 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Likewise @niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 4 minuten geleden zei VIII: Ik was vanavond bij mijn eerste AA meeting live. De cake viel erg in smaak Ik zie nu scheel van de hoofdpijn van alle indrukken en emoties. Wie had toch gedacht dat m’n redding zou liggen in het vinden van lotgenoten. Hier, op fb, de AA. Ik moet ervan huilen van geluk... Het heeft zolang geduurd, ik had nooit durven hopen dat ik uit mijn verslaving zou kunnen komen. Ik ben jullie zeer dankbaar daarvoor Ik meld me droog af voor het dagpact & tot morgen! Lekker en welverdiend uitrusten @VIIITot morgen VIII reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 We hebben het trouwens net over je hiernaast op de pubquiz @niks lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 Toppie @VIII nu uitrusten bijkomen .. VIII reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 @Quinn wat fijn je uitleg zo kunnen we je vaker goed helpen ... bedankt voor het delen Reacher en Quinn reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 1 minuut geleden zei Cleo66: @Quinn heftig een psychose , nu begrijp ik je beter , ik had geen idee. Hou je maar lekker vast aan @Reacher, daar ben je in veilige handen Reacher is lief .. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2021 8 minuten geleden zei Cleo66: ... in veilige handen Bij ons allemaal . Dat maakt dit forum top VIII reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden