ikkanhet Geplaatst 5 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 Goeiemorgen allemaal, Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 5 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 Goedemorgen! En nu op zoek naar de pot met goud aan het eind van de regenboog ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 5 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 Morgen. Slechte nacht, ga nog een uurtje slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 5 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 Goedemorgen maar weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 5 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 Wat een mooie regenboog @ikkanhet ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 5 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 Ik heb bijna 100 liter niet gedronken..... slik. Dat is wel heel veel. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 5 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 Goedemorgen allemaal Ik had ook een slechte nacht, was om 5 uur nóg wakker. Eigen schuld, ik had gisteren weer laat op de dag koffie gedronken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 5 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 Ik dut nog bijna elke dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 Goeie morgen mensen, Nou ben ik gisteren om 19.45 naar bed gegaan en vanochtend om 6.30 opgestaan. NOU BEN IK NOG MOE.. Vandaag ook maar veel rusten. Als het dan nog niet over gaat weet ik het niet meer. Dan kan het alleen nog maar het gemis aan zonlicht zijn. Nou die komt er ook aan. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 Goeiemorgen frummers. Vocatus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 Goeie morgen wijfie. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 5 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 Koffie! Dat wordt wat vandaag. Nou ja, komt vast wel goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 Goedemorgen frummers, Ik heb een gat in de dag geslapen, vreemd, maar wel lekker. Nu eerst een bakje. Vocatus en Reacher reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 Even irritatie van me af schudden. Flep flep flep. *flept hoofd heen en weer* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 DAGPACT: Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 Wat nou Reacher???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 Dank je wel Yvonne, ik neem een emmertje koffie. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 Mijn reageren op discussies tegen beter weten in. Alsof ík de wijsheid in pacht heb. Zucht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 5 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 Ik zit op mobiel, zou iemand me op het dagpact kunnen zetten? Bvd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 Ohhhh, op die fiets... Ik heb nog niet gezien wat er gisteren verder is geschreven, eerst maar een bakje dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 DAGPACT:Yvonne Ikkanhet Ik heb de vlag er maar af gelaten, die kwam levensgroot terug en wilde niet meer krimpen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 Een emmertje 2 minuten geleden zei Yvonne: ,eerst maar een bakje dus. Een emmertje. Ik blijf erbij. Minimaal 20 liter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2021 Maar het is absoluut waar jij zonnestraaltje: het is Bevrijdingsdag! Woohoo! Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden