niks Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Als er wat aan de hand is, doet een weekenddokter wel wat @spirit. Uitloggen nu... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Waar het mij om gaat, is dat er hier mensen zijn die zich doodongerust hebben gemaakt om jou! Maar je doet weer net of het allemaal weer niets is geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Geen tia, nee. Gewoon wiet en pillen. Niks aan de hand. En je bent dus niet dronken. Grote geruststelling voor dit Alcohol de Baas forum. Sterkte, Spirit. bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Zelfgemaakte lasagna met salade Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Fijn om te horen dat het goed met je gaat @spirit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 @spirit vandaag en morgen bijkomen en rustig aan en dan jezelf goed voorbereiden op de huisarts a s maandag? Misschien een lijstje met wat je de afgelopen tijd gevallen bent en dat je bij tijd en wijle eenzaam bent? Misschien is het wel mogelijk om ergens te gaan wonen waar er iets meer verzorging is maar waar je wel met je hond kunt blijven wonen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Zojuist zei Reacher: @spirit vandaag en morgen bijkomen en rustig aan en dan jezelf goed voorbereiden op de huisarts a s maandag? Misschien een lijstje met wat je de afgelopen tijd gevallen bent en dat je bij tijd en wijle eenzaam bent? Misschien is het wel mogelijk om ergens te gaan wonen waar er iets meer verzorging is maar waar je wel met je hond kunt blijven wonen? Het voelt een beetje alsof je het hebt opgegeven de laatste tijd en ik gun je zoveel meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Ik begrijp ook niet zo goed je verhaal @spirit weekend dokter komt langs bij je omdat je ws te slecht was om naar de post te komen maar nu heb je zelf paracetamol en eten gehaald ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Hier grote pan 'weekend soep' (goed gevulde linzen-groentensoep met vega-gehaktballetjes) en een paar bruine boterhammen er bij. M'n vrouw wil nog niet zo veel eten. Haar bloedsuikers zijn nog steeds van slag (schieten onverklaarbaar steeds omhoog) na haar coronavaccinatie. Maar het gaat langzaam aan beter. haddock en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Ik hoop dat je vrouw zich snel beter voelt @Kohtje Ik hou niet van linzen dus ik eet niet mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Ja, dank je @Reacher. En gelukkig maar, anders zou het weekend te lang zijn, of de pan te klein.. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Salade met gerookte makreel, en stokbrood met zw. olijventapenade Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Gevulde wraps . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 (bewerkt) misplaatste grap, sorry 1 mei 2021 bewerkt door lady jane Moeps en bumperjim reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Ik weet niet wat ik moet eten is da wa zouden ze hier zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Hier snijbonen, appelmoes, gekookte aardappelen en schnitzel Kijken of de ijsboer open is straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Nu heb ik ook trek in ijs. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Ik zit aan een grote pot ijs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 (bewerkt) Plateau de fruits de mer whoehahahaaaa Toetje is taart die Stier gisteren voor zichzelf gehaald heeft. Pff moederinstinct. "Dan weet ik tenminste dat het goed gebeurt" zegt ze dan 1 mei 2021 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 1 uur geleden zei Kohtje: Hier grote pan 'weekend soep' (goed gevulde linzen-groentensoep met vega-gehaktballetjes) en een paar bruine boterhammen er bij. M'n vrouw wil nog niet zo veel eten. Haar bloedsuikers zijn nog steeds van slag (schieten onverklaarbaar steeds omhoog) na haar coronavaccinatie. Maar het gaat langzaam aan beter. Klinkt ook goed Koh. Lekker, linzen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Waarom zwalk je dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Hier ook zelfgemaakte nasi, gebakken eieren, Indische kippenpoten, kipsaté. Onverwacht aten er kinderen mee. Gelukkig maak ik standaard teveel . Koh, beterschap voor je vrouw! Jannigje Spirit, inderdaad, waarom zwalk je?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Patatjes uit de airfryer, sperzieboontjes en een vega schnitzel... zaterdag dus. 'Belazer de hele wereld maar niet jezelf', dat heeft ooit een huisarts tegen Kees gezegd, hij had gelijk. @spirit, jij belazert jezelf, en niet zo'n klein beetje ook: drank, oxazepam (en niet de laagste doses), paroxetine, tramadol, wiet (ook al is het thee, de werking biijft gewoon) en pijnstillers... Wat doe je jezelf aan in hemelsnaam? En niet alleen jezelf, je hebt een huisdier dat afhankelijk is van jou, fijn dat jouw buurman hem of haar uitlaat, maar het beestje krijgt alles wel mee... te triest voor woorden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Klopt @Yvonnehonden raken hiervan in de stress en voelen zich diep ongelukkig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 1 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2021 Hier eendenborst met tagliatelli met blauwekaas/champignon/slagroomsaus en broccoli. Ken bijna nie meer lopuh Musashi, lady jane en Zbb reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden