Spring naar bijdragen

Zaterdag 1 mei 2021


Aanbevolen berichten

@Yvonne Ja enorm. En veel verschillende meningen ook onder de experts (sterk afhankelijk van hun leeftijd :) )

Ik heb er een hoop boeken over gelezen inmiddels en zoveel boeken zoveel meningen. Erg interessant moet ik wel zeggen, veel leuker dan wanneer alle experts het eens zijn :) In de tussentijd doe je maar wat je denkt wat het beste is...

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen,

@alle hondeigenaars: wees vandaag maar extra lief voor de beestjes en waardeer hen des te meer. Het is vandaag de verjaardag van de onze, hij zou 8 jaar geworden zijn...

ik pink toch een traantje weg nu...we zouden vandaag wel zijn verjaardag vieren met een bbq en kampvuurtje straks...hoop dat het weer het toelaat...

mijn man had een beeldje van hem gekocht, staat op de plek waar hij gestorven is, weet eigenlijk nog steeds niet of ik dat fijn vind of net niet...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Musashi:

Goeie morgen,

@alle hondeigenaars: wees vandaag maar extra lief voor de beestjes en waardeer hen des te meer. Het is vandaag de verjaardag van de onze, hij zou 8 jaar geworden zijn...

ik pink toch een traantje weg nu...we zouden vandaag wel zijn verjaardag vieren met een bbq en kampvuurtje straks...hoop dat het weer het toelaat...

mijn man had een beeldje van hem gekocht, staat op de plek waar hij gestorven is, weet eigenlijk nog steeds niet of ik dat fijn vind of net niet...

Ja onze is ook in de hondenhemel en mis hem nog elke dag en onze poes ook :unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De zwerfkat die al een jaar of 5 in onze garage en oprit woont (en daar btw ook al bevallen is) is daarentegen in de 7de hemel...die heeft nu het rijk voor zich...ze woont nu vanachter in de tuin...en kreeg een upgrade vd garage naar het tuinhuis...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Yvonne:

Ja, het is verbluffend hoe ver de meningen uiteen kunnen lopen. 
En inderdaad, ik gebruik mijn boerenverstand en dat gaat eigenlijk altijd goed, heb tenminste het gevoel dat de dame gelukkig is bij ons en zich veilig voelt. 
 

Onze hond hebben we bij een oud vrouwtje op een flat gehaald toen die een half jaar was. En heeft in dat half jaar heel wat baasjes gehad. Het eerste half jaar bij ons durfde die niet eens wat uit te vreten. Was denk ik bang weer weg te moeten. Maar toen die een jaar was en zich veilig waande bij ons heeft die de schade dubbel en dik ingehaald. Een hond neem je ook niet voor even maar voor zijn hele leven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei bolletje:

Goeie morgen mensen.

Kijk eens wat ik heb gekregen? Even delen, en speciaal voor Ik kan het.     Orangutan Babysits Tiger Cubs (AnimalsMedia.com) - YouTube   Even genieten op de zaterdagmorgen.

Mooi :) ik denk dat dieren nauwelijks dommer zijn dan wij, ze kunnen alleen niet praten.

En boerenverstand hebben ze misschien nog wel meer dan wij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De onze was niet lekker de afgelopen dagen. ( tis een voormalige zwerfhond, eet wel eens verkeerde dingen en heeft een gevoelig maagje en darmstelsel. Lastige combi)

Sinds we hier wonen mag ie op onze slaapkamer in zijn mand slapen. Nu hij ziek was kwam ie opeens op bed, op mijn borst, met zijn kop vlakbij mijn hoofd. Ik heb het toegelaten voor toen. Troost. 
 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei ikkanhet:

Dat is ook de reden dat wij er geen meer nemen want je kunt hem wel 16 jaar hebben. Dan is mijn man 86 en ik wandel niet vaak ermee dus is aan mijn man.

Toch hebben mijn schoonouders dat wel gedaan. En een hondenuitlaatservice erbij ingeschakeld. Kan ook nog... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites


Wat voel je je dan toch rijk hè Lika??? 

Ja, en zo maakt ieder zijn / haar eigen keuze  over wel of niet een hond.. 
Een paar jaar geleden een weekendje weg, door omstandigheden kon de hond uiteindelijk niet mee, we vonden er allebei niks aan en zijn een dag eerder maar weer naar huis gegaan... 
Ook wij zijn de jongsten niet meer, maar kan me niet voorstellen zonder huisdieren verder te gaan.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Yvonne:


Wat voel je je dan toch rijk hè Lika??? 

Ja, en zo maakt ieder zijn / haar eigen keuze  over wel of niet een hond.. 
Een paar jaar geleden een weekendje weg, door omstandigheden kon de hond uiteindelijk niet mee, we vonden er allebei niks aan en zijn een dag eerder maar weer naar huis gegaan... 
Ook wij zijn de jongsten niet meer, maar kan me niet voorstellen zonder huisdieren verder te gaan.... 

ja dat is een keuze die voor iedereen anders is. Hebben in het verleden voor onze Rakker ook gezegd we hoeven geen hond meer en toch weer gezwicht voor de lieverd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt hoor @ikkanhet. Het is een afweging. Ik ben blij dat we er toch weer voor gekozen hebben. Terwijl ik het vooral ook zo lekker vond zonder hond. Maar ik heb me toch een lol met deze. En een band. Ja. Voelt rijk @Yvonne. Maar ik kan me ook voorstellen dat je besluit het niet meer te doen.
 

anyway... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...