VIII Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 @ikkanhetdat zie je in de app toch? Ik moet nog 17 liter dan heb ik ook een douchebeurt niet opgedronken Vond de emmer wel een reality check, een emmer... ga er maar aanstaan zeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 Leuke app , lekker opbouwende . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 4 minuten geleden zei Lieke7777: Owww 40 liter bier ? Wow dacht dat jij veel minder zat ja erg he doe alles meteen goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 4 minuten geleden zei VIII: @ikkanhetdat zie je in de app toch? Ik moet nog 17 liter dan heb ik ook een douchebeurt niet opgedronken Vond de emmer wel een reality check, een emmer... ga er maar aanstaan zeg Ja is een echte reality chegue he...... zo omrekenen zet je wel met beide voeten op de grond. VIII reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 Bij gebrek aan eetkramen vandaag heb ik net tien broodjes hamburger gefabriceerd, Vietnamese loempia's in de olie gebakken en oliebollen in de oven gegooid. Vaste tradities uitgevoerd. Nu wil ik slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 Ik ga die app nu echt niet meer installeren. Ik wil niet weten hoeveel liter ik niet heb opgedronken... Bob, VIII en ikkanhet reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 2 minuten geleden zei Quinn: Bij gebrek aan eetkramen vandaag heb ik net tien broodjes hamburger gefabriceerd, Vietnamese loempia's in de olie gebakken en oliebollen in de oven gegooid. Vaste tradities uitgevoerd. Nu wil ik slapen. Ja ik dadelijk ook, zonder tukkie haal ik de avond niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 57 minuten geleden zei niks: Iemand een idee? Wij willen graag iets tastbaars doen/geven op de crematie van mini. Nu kan ze zelf natuurlijk nog niet knutselen of tekenen. Maar een afdrukje van haar hand maken met verf en daar een tekst bij zetten? Is dat wat, of hebben jullie een ander idee? ....hele tekst weg @$%^&& Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 Ik doe nog een poging....w8 ff Kohtje en niks reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 59 minuten geleden zei niks: Iemand een idee? Wij willen graag iets tastbaars doen/geven op de crematie van mini. Nu kan ze zelf natuurlijk nog niet knutselen of tekenen. Maar een afdrukje van haar hand maken met verf en daar een tekst bij zetten? Is dat wat, of hebben jullie een ander idee? Ik zou voetafdrukken van beide voetjes maken, in een kleur naar keuze. Met verf op wit papier. Deze uitknippen met een witte rand van een halve centimeter. Dit een klein beetje boven elkaar plakken, dus een loopbeweginkje op papier of karton met een kleurtje naar keuze. Daarbij bijvoorbeeld een tekst, op wit papier en ook uitknippen en ook erbij plakken, zoals: U heeft uw voetstappen op aarde achter gelaten. Nu zal ik ( wij) in uw voetstappen verder gaan in dit leven. In gedachten nemen wij u mee. Wij zullen u nooit vergeten en zijn dankbaar voor de herinnering die u achter laat. Zoiets. lady jane en niks reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 Zojuist zei Renaldo61: @ikkanhet Wens je zoon een gelukkige verjaardag. Dank je @Renaldo61 doe ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 1 minuut geleden zei spirit: ook geen tompouce lekkee puh. Dat zal Willem leren! Sowhat reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 (bewerkt) Normaal na koninginnenacht bijkom-katerdag. Nu gewoon een saaie vrije dag. Het is lekker weer, ik zou nog iets in de tuin kunnen doen en dan over een uurtje het (thee)glas heffen op ons nationale jaarlijkse borreluur. Afgelopen weekend was ik tegen elf uur 's avonds nog op straat. Uitgestorven natuurlijk. Ik had een hondje te logeren. In het begin vond ik die praatjes met andere hondenbezitters best leuk. Zo leer je de hele buurt kennen. De hondenbezitters dan. Op een gegeven moment was ik het ook wel weer zat. Beetje opdringerig ook, iemand die 's avonds laat nog uitgebreid een praatje wil maken. Hondje is na een week weer terug en nu is het wel weer stil in huis. 27 april 2021 bewerkt door Lonster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 Voor al jullie feestbeesten klink ik met een Virgin mohito in het zonnetje! Tsjin tsjin!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 Beide. Maar nu is nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 Eerste nuchtere Koningsdag hier. Zbb en Lieke7777 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 (bewerkt) Idd kan beide zijn maar nu is nu . Als je er nu van genoten hebt is dat nu. Ik sprak laatst met sponsor over een vakantie in 2019 in zuid Frankrijk was ik en er was een zwembad party zo ongeveer 3 kr per week . Dikke disco muziek en het was goed warm nog een zwoele avonden . Had al flink ingedronken en heb als een als een belachelijke van die party's genoten zwingen zwemmen en dansen met de jongens . Beetje uitbundiger omdat ik gedronken had . Ik zei tegen sponsor dat zal ik best missen evt in de vakantie omdat ik het leuk vond. Ze zei " het was leuk als je geen probleem gehad had met alcohol " Dit bracht mij tot nadenken . Vond het leerzaam. 27 april 2021 bewerkt door Lieke7777 Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 (bewerkt) Hoe het voor mij zal zijn op feestjes en verjaardagen moet zich nog uitwijzen. Maar ik denk dat alles went . 27 april 2021 bewerkt door ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 Zojuist zei Bor: Dus dan mag je het nu niet meer leuk vinden wat je toen wel leuk vond omdat je toen niet wist en nu wel weet @Lieke7777? Dat vind ik dus echt bull sjit Het gaat mij erom dat ik mij besef dat ik dacht dat het leuker was met alcohol en dat dit dit jaar anders zal zijn . Tuurlijk wist ik toen wel dat ik al te veel dronk . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 Mijn beste vakantie ever was in 1985 met mijn zus. Twee weken Scheveningen in een motel. We waren de enigste meiden in een motel vol met dienst weigeraars. Koester die vakantie nog steeds en had het voor geen goud willen missen. Toen dronken mijn zus en ik alle twee. Mijn zus drinkt nu al 29 jaar niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 4 minuten geleden zei Bor: Je schreef dat je het leuk vond en het ging missen. Klopt in combi met alcohol vond ik het leuk , als er nu een zwembad party is zal ik dit nuchter doen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 Wat een zooitje in de grote steden , ontruiming vondelpark zag ik net . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 10 minuten geleden zei Bor: Wat ben ik blij dat ik al die jaren hoe dan ook bij mezelf ben gebleven. Als je niet bij jezelf blijft loopt het sowieso verkeerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 1 minuut geleden zei Renaldo61: Wat is er gebeurd? Mieren hopen mensenmassa,s op elkaar . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 Goedemiddag allemaal, Eindelijk bij gelezen Weer een heerlijke dag op de tuin gehad Vriend had tompoucen gehaald en die hebben we samen met 5 medetuinders opgepeuzeld thermoskannen koffie mee Super gezellig Wij hebben een grote inklapbare tuintafel je zit lekker buiten en kan makkelijk afstand houden Morgen nog zo'n heerlijke dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden