Lieke7777 Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 Eerst maar aan de friet met snitsel dan @ikkanhet brrr moet er niet aan denken nu .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 Zojuist zei Lieke7777: Eerst maar aan de friet met snitsel dan @ikkanhet brrr moet er niet aan denken nu .. Ow heerlijk dat kan ik dag en nacht eten hahahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 de alcoholvrije omgeschud brrrrr wat vies ineens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cadeautje Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 10 minuten geleden zei ikkanhet: ja moet mijn naam toch wel eer aandoen. Precies! Als ik trek heb in drank helpt het om te bedenken waarom ik het juist niet meer wilde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 31 minuten geleden zei ikkanhet: Mijn euforie is erg en heb zo'n zin in een drankje nu. Ik heb het gevoel dat je niet 'erg' maar 'weg' bedoelt? Dan zijn sommige reacties ook wat minder logisch ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 18 minuten geleden zei spirit: Pijn is mijn grootste trigger. Stop er maar weer 2 paracetamol in. Vopr de rest ook boosheid. Ik wil hier toch even op reageren. Je laat zo summier informatie los dat ik niet goed kan beoordelen wat er precies allemaal gebeurt bij je. Ik lees dat je een aantal keer gevallen bent en sowieso een gekneusde rib en een dicht oog hebt. Dat je heel erg veel pijn hebt. Dat pijn je grootste trigger is. Dat je nu maar weer 2 paracetamol inneemt. Maar ik lees ook dat je goede hulp krijgt. In mijn ogen is dit niet waar. Je moet of eerlijker zijn naar je hulpverlening, of doortastender zijn!! Want als je zoveel pijn hebt moet je wat anders krijgen dan een paracetamol, zeker als het zo’n trigger is!! bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 Goedemiddag. Net een uitnodiging gekregen voor vaccinatie en meteen een afspraak gemaakt. Ik ben benieuwd. Lika en Quinn reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 38 minuten geleden zei spirit: Pijn is mijn grootste trigger. Stop er maar weer 2 paracetamol in. Vopr de rest ook boosheid. Maar dat is geen antwoord op mijn vraag Spirit. Of kan je de vraag gewoon niet beantwoorden, is het te moeilijk voor je. En zulke vragen zijn ook niet makkelijk. Maar je moet je toch ergens aan vast kunnen houden? Wil je een alc. vrij leven of wil je proberen om jezelf te trainen om enkele biertjes te kunnen drinken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 20 minuten geleden zei Yana: Ik heb het gevoel dat je niet 'erg' maar 'weg' bedoelt? Dan zijn sommige reacties ook wat minder logisch ja je hebt helemaal gelijk denk mijn autocorrect was het niet met me eens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 23 minuten geleden zei Pinkman: En anders ik wel. @ikkanhet Juist nu je de euforie voelt en wilt drinken moet je proberen om te denken en ga je lekker wandelen en neemt een ijsje. Dat is uiteindelijk een dikke overwinning voor jezelf. mijn buik goed vol gegeten en de trek is al zo goed als verdwenen nu gelukkig. Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 27 minuten geleden zei Renaldo61: Laat het je smaken Dank je maar heb hem omgekiept smaakte me nu niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 Zit hier nog steeds niets te doen. Ben aan het nadenken maar voel mij niet goed in mijn hoofd ( gevoel ) Situatie van gisteren op het werk die mij triggerde tot het interne gevoel . Raak daar geraakt door en dan ga ik doormalen enz. Maar ja , schiet er ook niets mee op om er in te blijven hangen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 Wat gebeurde er dan gisteren @Lieke7777? Of wil je het echt even loslaten nu? in dat geval iets doen wat je blij of tevreden van wordt over jezelf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 Ik heb een appelboom pje. Ik vroeg in het tuincentrum om kattenkruid. Mevrouw begreep me verkeerd en dacht dat ik vroeg naar spullen om katten mee te verjagen en ze spurtte voor ik haar kon tegenhouden al energiek weg. Plots stopte ze en kwam ze terugjoggen. ‘Aan uw masker te zien vroeg u niet naar iets om katten mee te verjagen’. Quinn en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 3 minuten geleden zei Reacher: ... Mevrouw begreep me verkeerd en dacht dat ik vroeg naar spullen om katten mee te verjagen en ze spurtte voor ik haar kon tegenhouden al energiek weg. Plots stopte ze en kwam ze terugjoggen. ‘Aan uw masker te zien vroeg u niet naar iets om katten mee te verjagen’. Die mevrouw heeft dus net zo iets als dat ik heb.. dat dingen (soms??) wat langzaam doordringen, maar dan tóch nog net voordat het te laat is.. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 Zeg jij dan wanneer 'we' mogen, @Bor? Sowhat reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 3 minuten geleden zei Reacher: Wat gebeurde er dan gisteren @Lieke7777? Of wil je het echt even loslaten nu? in dat geval iets doen wat je blij of tevreden van wordt over jezelf? Ik wilde gisteren een uurtje eerder weg van het werk ivm gesprek op school . Besloot het op de dag aan te geven nadat ik even gecheckt had als ik begonnen was het er rustig uit zal zien die dag . Mijn man kon wel naar gesprek. Ik naar de lg en gaf het aan zei ze waarom ik het niet eerder vroeg want wie weet was hun planning er we op gericht dat er bv vergaderingen waren en er aflos moet zijn duh gebeurd al maanden niet. Maar ze was in een goede bui dus was ok . Andere lg gaf aan ga maar snel weg anders bedenkt ze zich. Ik vroeg nog iets anders dus het bleef grappende over die goede bui voelde mij weggestuurd tegelijk dacht ik .. waarom reageren jullie zo ik blijf vaak langer om dingen af te ronden of collega s te helpen met een aantal dingen die ze digitaal niet lukken . Ik voel mij dan echt geraakt en dan is het niet dit alleen . Het lijkt zo dom simpel om hier geraakt door te worden maar het houd mij bezig ..zelfs gisteren aantal keren gecheckt of ze mijn uur niet ingekort hadden van 8 naar 7. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 2 minuten geleden zei Kohtje: Die mevrouw heeft dus net zo iets als dat ik heb.. dat dingen (soms??) wat langzaam doordringen, maar dan tóch nog net voordat het te laat is.. was leuk om te zien gebeuren, dat proces. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 flauwekul Bor, je bent de hele ochtend al wat aangebrand Heb je alle reden toe, maar ga hier niet vertellen dat iemand moet timen ik plaats ook vaak iets, zonder bij te lezen en de meesten ook denk ik, daar zijn we vrij in. Misschien kun jij even iets leuks gaan doen, dat je helpt nu? Ik snap dat je het vreselijk moeilijk hebt hoor. Sowhat reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 3 minuten geleden zei Lieke7777: Ik wilde gisteren een uurtje eerder weg van het werk ivm gesprek op school . Besloot het op de dag aan te geven nadat ik even gecheckt had als ik begonnen was het er rustig uit zal zien die dag . Mijn man kon wel naar gesprek. Ik naar de lg en gaf het aan zei ze waarom ik het niet eerder vroeg want wie weet was hun planning er we op gericht dat er bv vergaderingen waren en er aflos moet zijn duh gebeurd al maanden niet. Maar ze was in een goede bui dus was ok . Andere lg gaf aan ga maar snel weg anders bedenkt ze zich. Ik vroeg nog iets anders dus het bleef grappende over die goede bui voelde mij weggestuurd tegelijk dacht ik .. waarom reageren jullie zo ik blijf vaak langer om dingen af te ronden of collega s te helpen met een aantal dingen die ze digitaal niet lukken . Ik voel mij dan echt geraakt en dan is het niet dit alleen . Het lijkt zo dom simpel om hier geraakt door te worden maar het houd mij bezig ..zelfs gisteren aantal keren gecheckt of ze mijn uur niet ingekort hadden van 8 naar 7. Ik lees vaker dat je leidinggevenden je heel vanzelfsprekend vinden. En als je dan eens iets vraagt daar vervelend op reageren Dat zou mij ook raken Misschien als je wat meer vaste grond onder je voeten hebt kun je daar eens een gesprek met hen over voeren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 Zojuist zei Reacher: Ik lees vaker dat je leidinggevenden je heel vanzelfsprekend vinden. En als je dan eens iets vraagt daar vervelend op reageren Dat zou mij ook raken Misschien als je wat meer vaste grond onder je voeten hebt kun je daar eens een gesprek met hen over voeren? Bam die komt binnen tranen springen mij de ogen in . Het is idd niet een eerste keer en dan denk ik fff up dit is toch niet enkel en alleen mijn schema trigger .. het is niet alleen aan mij dat ik anders interpreteer en de bril roze op heb ipv de blauwe. Het zijn 2 lg die ik al lang ken . De een heb ik werk ik al lang als collega mee samen en weet hoe ze was als niet lg. De ander is mijn leerling óóit geweest . Het spontane jonge grietje is compleet veranderd . Beetje uit de hoogte soms en dat is niet alleen wat ik zie . Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 7 minuten geleden zei Pinkman: Is het niet op welke manier je er zelf naar kijkt. Wanneer je zelf niet zo lekker in je vel zit dan vat je dingen ook negatief op ook al is het zo niet bedoeld. Zie antwoord ook naar reacher . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 Het is heel belanrijk hoe leidinggevenden met je omgaan. Ik heb zelf een ijskonijn als baas. Hij heeft niets met emoties of privéverhalen uitwisselen. Maar als iemand mij te na komt dan springt hij ervoor. Als een woedende beer. En dat geeft me wel zo’n waardevol gevoel. En zó hoort het. Ik werk mijn ass af, hij toont op zijn manier dat hij dat waardeert. En dat werkt twee kanten op, want ik werk extra extra hard voor hem. Quinn, lady jane en Lieke7777 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 Ik heb dat ook wel anders meegemaakt @Lieke7777, vandaar dat ik met je meevoel. Even huilen en dan je eigen advies: harde muziek aan en meezingen. Tong uitsteken naar dat druiligerige duo op je werk Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 april 2021 Rapport Share Geplaatst 24 april 2021 En weer verderrrr. Tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden