Spring naar bijdragen

Zaterdag 24 april 2021


Quinn

Aanbevolen berichten

18 minuten geleden zei spirit:

Pijn is mijn grootste trigger. Stop er maar weer 2 paracetamol in. Vopr de rest ook boosheid. 

Ik wil hier toch even op reageren. 
Je laat zo summier informatie los dat ik niet goed kan beoordelen wat er precies allemaal gebeurt bij je. 
 

Ik lees dat je een aantal keer gevallen bent en sowieso een gekneusde rib en een dicht oog hebt. Dat je heel erg veel pijn hebt. Dat pijn je grootste trigger is. Dat je nu maar weer 2 paracetamol inneemt. Maar ik lees ook dat je goede hulp krijgt. In mijn ogen is dit niet waar. Je moet of eerlijker zijn naar je hulpverlening, of doortastender zijn!! Want als je zoveel pijn hebt moet je wat anders krijgen dan een paracetamol, zeker als het zo’n trigger is!! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

38 minuten geleden zei spirit:

Pijn is mijn grootste trigger. Stop er maar weer 2 paracetamol in. Vopr de rest ook boosheid. 

Maar dat is geen antwoord op mijn vraag Spirit. Of kan je de vraag gewoon niet beantwoorden, is het te moeilijk voor je. En zulke vragen zijn ook niet makkelijk. Maar je moet je toch ergens aan vast kunnen houden? Wil je een alc. vrij leven of wil je proberen om jezelf te trainen om enkele biertjes te kunnen drinken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei Pinkman:

En anders ik wel.

@ikkanhet

Juist nu je de euforie voelt en wilt drinken moet je proberen om te denken en ga je lekker wandelen en neemt een ijsje. Dat is uiteindelijk een dikke overwinning voor jezelf. 

mijn buik goed vol gegeten en de trek is al zo goed als verdwenen nu gelukkig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit hier  nog steeds  niets  te doen. 

Ben  aan het  nadenken  maar voel mij niet  goed in mijn  hoofd  ( gevoel ) 

Situatie  van gisteren  op het werk die mij triggerde tot het interne  gevoel . 

Raak daar geraakt  door  en dan ga  ik doormalen enz.

Maar ja ,  schiet  er ook niets mee op om er in te blijven hangen . 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een appelboom :) pje. 
Ik vroeg in het tuincentrum om kattenkruid. Mevrouw begreep me verkeerd en dacht dat ik vroeg naar spullen om katten mee te verjagen en ze spurtte voor ik haar kon tegenhouden al energiek weg. Plots stopte ze en kwam ze terugjoggen. ‘Aan uw masker te zien vroeg u niet naar iets om katten mee te verjagen’. :D

Mondkapje-kattenprint-2-min.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Reacher:

... Mevrouw begreep me verkeerd en dacht dat ik vroeg naar spullen om katten mee te verjagen en ze spurtte voor ik haar kon tegenhouden al energiek weg. Plots stopte ze en kwam ze terugjoggen. ‘Aan uw masker te zien vroeg u niet naar iets om katten mee te verjagen’. :D

 

Die mevrouw heeft dus net zo iets als dat ik heb.. dat dingen (soms??) wat langzaam doordringen, maar dan tóch nog net voordat het te laat is.. :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Reacher:

Wat gebeurde er dan gisteren @Lieke7777? Of wil je het echt even loslaten nu? 
in dat geval iets doen wat je blij of tevreden van wordt over jezelf? 

Ik wilde  gisteren  een uurtje  eerder weg van het werk ivm gesprek  op school .

Besloot  het op de dag aan te geven  nadat ik even gecheckt  had  als ik begonnen was  het er rustig  uit zal zien die dag . Mijn  man kon wel naar gesprek. 

Ik naar de lg en gaf het aan  zei ze waarom  ik het niet  eerder vroeg want wie  weet was hun planning  er we op  gericht dat er bv vergaderingen  waren en er aflos moet  zijn  duh gebeurd   al maanden niet. 

Maar  ze was in een goede  bui  dus was ok .  Andere lg gaf aan ga maar snel weg anders bedenkt ze zich.

Ik vroeg  nog iets anders  dus het bleef  grappende over die goede  bui voelde mij weggestuurd  tegelijk  dacht ik  .. waarom reageren  jullie  zo ik blijf  vaak  langer om dingen af te ronden  of collega s te helpen met een aantal dingen die ze digitaal   niet lukken . Ik voel  mij dan echt geraakt  en dan is het  niet  dit alleen .  Het lijkt  zo dom simpel om hier geraakt  door te worden  maar het houd  mij  bezig  ..zelfs gisteren  aantal keren gecheckt  of ze mijn  uur niet  ingekort  hadden van 8 naar 7.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

flauwekul Bor, je bent de hele ochtend al wat aangebrand
Heb je alle reden toe, maar ga hier niet vertellen dat iemand moet timen
ik plaats ook vaak iets, zonder bij te lezen en de meesten ook denk ik, daar
zijn we vrij in. Misschien kun jij even iets leuks gaan doen, dat je helpt nu?
Ik snap dat je het vreselijk moeilijk hebt hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Lieke7777:

Ik wilde  gisteren  een uurtje  eerder weg van het werk ivm gesprek  op school .

Besloot  het op de dag aan te geven  nadat ik even gecheckt  had  als ik begonnen was  het er rustig  uit zal zien die dag . Mijn  man kon wel naar gesprek. 

Ik naar de lg en gaf het aan  zei ze waarom  ik het niet  eerder vroeg want wie  weet was hun planning  er we op  gericht dat er bv vergaderingen  waren en er aflos moet  zijn  duh gebeurd   al maanden niet. 

Maar  ze was in een goede  bui  dus was ok .  Andere lg gaf aan ga maar snel weg anders bedenkt ze zich.

Ik vroeg  nog iets anders  dus het bleef  grappende over die goede  bui voelde mij weggestuurd  tegelijk  dacht ik  .. waarom reageren  jullie  zo ik blijf  vaak  langer om dingen af te ronden  of collega s te helpen met een aantal dingen die ze digitaal   niet lukken . Ik voel  mij dan echt geraakt  en dan is het  niet  dit alleen .  Het lijkt  zo dom simpel om hier geraakt  door te worden  maar het houd  mij  bezig  ..zelfs gisteren  aantal keren gecheckt  of ze mijn  uur niet  ingekort  hadden van 8 naar 7.

 

Ik lees vaker dat je leidinggevenden je heel vanzelfsprekend vinden. En als je dan eens iets vraagt daar vervelend op reageren Dat zou mij ook raken :heart:

Misschien als je wat meer vaste grond onder je voeten hebt kun je daar eens een gesprek met hen over voeren? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Reacher:

Ik lees vaker dat je leidinggevenden je heel vanzelfsprekend vinden. En als je dan eens iets vraagt daar vervelend op reageren Dat zou mij ook raken :heart:

Misschien als je wat meer vaste grond onder je voeten hebt kun je daar eens een gesprek met hen over voeren? 

Bam   die komt  binnen    tranen  springen mij de ogen in .

Het is idd niet  een eerste keer en dan denk ik  fff up   dit is toch niet  enkel  en alleen mijn schema trigger  .. het is niet alleen aan mij dat ik anders interpreteer  en de bril  roze  op heb ipv de blauwe. 

Het zijn  2 lg   die ik al lang ken .

De een heb ik werk  ik al lang als collega mee samen en weet hoe ze was als niet lg.

De ander is mijn  leerling óóit  geweest  .  Het spontane jonge  grietje is compleet veranderd . Beetje  uit de hoogte soms en dat is niet  alleen wat  ik zie . 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is heel belanrijk hoe leidinggevenden met je omgaan. Ik heb zelf een ijskonijn als baas. Hij heeft niets met emoties of privéverhalen uitwisselen. Maar als iemand mij te na komt dan springt hij ervoor. Als een woedende beer. En dat geeft me wel zo’n waardevol gevoel.
En zó hoort het. Ik werk mijn ass af, hij toont op zijn manier dat hij dat waardeert.

En dat werkt twee kanten op, want ik werk extra extra hard voor hem. 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...