Yvonne Geplaatst 25 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2021 Goedemorgen frummers, Wakker worden en de zon al zien... dat is mooi. Eerst maar een bakje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 25 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2021 Goeiemorgen @Yvonne en alle andere, Adrian en rapilos reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 25 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2021 Goedemorgen @Yvonne! Hier in Den Haag drupt de regen. Maar voor vanmiddag is zon beloofd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 maart 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 maart 2021 Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 maart 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 maart 2021 Goedemorgen Maja en Ikkanhet. Regen.... eigenlijk had ik gehoopt die regen vannacht hier te krijgen, Heb gisteren het gras hier geverticuteerd en daarna bemest... Afijn, een mens kan niet alles hebben, laat het zonnetje maar lekker schijnen hier, ik ga er wel even met de sproeier over straks... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2021 Goedemorgen. Niet bijgelezen. Gisteren zo lekker gelopen in de zon. Och wat was dát zalig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 25 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2021 Goedemorgen, ik ga ook op de kleurrijke, zonnige dagpact. Yvonne Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 maart 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 maart 2021 @Smaragd, fijn dat het gesprek zo goed verliep. En een week om alles wat jullie hebben besproken te laten bezinken en daarna jouw besluit nemen, dat is ook mooi. Wat ellendig dat het allemaal maar niet wil @nancy, echt naar, ik hoop dat men toch maar snel ontdekt wat er aan schort en dat je weer kunt gaan opknappen... Tatum en Lika ook goedemorgen... Fijn hè Lika, van die wandelingen... ik baal een beetje dat het mij niet lukt momenteel, heb ik eindelijk geen last meer van mijn voeten, is er een spiertje in mijn rug verrekt of zo waardoor ik geen lange wandeling kan maken... Smaragd en nancy reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 25 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2021 Goedemorgen. @Etty dat vind ik een hele goeie, thanks voor de reminder. @Yvonne sterkte met je rug, niet fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2021 Goedemorgen allemaal, Bij @Yvonne het zonnetje lees ik Nou hier niet hoor Beetje mistig en miezerig Maar zoals @Maja zei, er is voor vanmiddag zon beloofd Straks maar even mijn Ommetje maken, meteen door naar de super en drogist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 25 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2021 'Er is altijd wel wat'... Yep...dat is het... Was dat johan die altijd zei: netjes blijven denken? Goeiemorgen en geniet van de zon. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 25 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2021 Goedemorgen allemaal Vanmiddag de refusal innemen op de medicatie poli, onder toezicht. Beetje kinderachtig wellicht maar ik heb het over gegeven, het brengt rust. En regelmaat, dat ook! Op mijn nieuwe fiets, wat ben ik daar blij mee!! Gister voor m’n plezier een stuk gefietst en een theetje gedaan bij iemand :) Slapen gaat sinds mijn opname ook een stuk beter. Daar krijg ik nog wel iets voor maar die gaan we over een tijdje ook afbouwen als ik iets minder wiebelig ben. Al met al krijg ik steeds meer terug voor het stoppen met drinken! Dag 18 lady jane, Smaragd, rapilos en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2021 7 minuten geleden zei Etty: inderdaad, met kleine j. (wee je gebeente...) jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2021 Yvonne Tatum Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2021 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2021 Morgen. Vandaag wat werken en later vanmiddag naar D en de kinderen. Als het wat lukt allemaal. Eerst koffie en nicotine. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2021 13 minuten geleden zei Etty: inderdaad, met kleine j. (wee je gebeente...) en met een w in het midden toen nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2021 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2021 Goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 25 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2021 Goedemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2021 Luck! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 25 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2021 Succes @Cleo66!!!! Sterkte met je rug @Yvonne, dat kan heel pijnlijk zijn AU Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2021 het is zo gebeurd Cleo. zet m op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2021 Yvonne Tatum Reacher Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 25 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2021 Gezelliger in bed misschien @Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden