Spring naar bijdragen

Vrijdag 19 maart 2021


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Ik ben alweer terug,
nu een voorraad koffie voor een jaar
fairtrade en 1,= bij de Plus

@Cleo66 ik voel me geen echte levensgenieter hoor Cleo
heb veel last van het missen van sporten/mensen/vrienden
ik maak overal wel het beste van, maar dat is toch anders.
Ik ben gezond, de mensen om mij heen grotendeels ook, dus
ik zit Corona wel uit. Maar saai is het vaak wel. Mijn cijfers was
altijd een dikke acht, nu vaak een mager zesje. Straks waardeer ik wel
extra wat er dan weer méér mag hoor, en ik lees lekker veel, dat
schoot er eerder wel eens bij in.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goede morgen allemaal,

Ommetje voor 9 uur zit er ook weer op (net als Jane :) )
Meteen naar de markt geweest
Nootjes, amandelmeel, kaas en een lekker stroopwafeltje voor bij de koffie :)
Nog even langs de visboer, voor een viscoctailtje
ga ik voor de lunch een lekkere salade van maken

Vanmiddag naar de tuin
Veel te mooi weer om binnen te zitten, en er moet nog veel gebeuren

Maar nu eerst de witte was opvouwen
die heeft lekker buiten gehangen
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Amandelmeel? Om koekjes te bakken?

Hier ook een ommetje rond 09:00 uur. De boodschappen worden vanmiddag gebracht, een doos met lokale producten. Dat had ik al eens eerder, maar bij deze kun je elk onderdeel zelf uitkiezen, als je maar minimaal 30 euro besteedt. Ik heb bij een groenteboer zwarte knoflook besteld, ben ik benieuwd naar. En schorseneren. Een zuurdesembrood bij een bakker en losse thee van een speciaalwinkel.

Jammer dat die box pas eind van de middag komt. Nou ja, tussen de middag maar een soepje dan. Gisteren pizza, nu weer een paar dagen gezond eten en zelf koken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zucht    werkgever  verklaring  kan ik nergens  vinden  dat ik morgen  na 21.00 terug  naar huis ga na werken.

Nadat eerst  koekjes  erin gestopt heb    ' sigaretten  gerookt  heb . Besloten  mij niet  druk te maken    de kans aangehouden  worden  is weinig aangezien ik bijna alleen  snelweg  rijd en ik mijn eigen verklaring  heb  en kan mij legitimeren  en ter plekke  inloggen  op mijn  werkportal  waar mijn diensten  staan  .  Mocht oom agent  mij staande houden  .. 

Druk maak knop uit ..

 

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Teringtubbies :D

De zon schijnt hier ook, straks ijs op een terras. O nee, corona. Straks ijs op het balkon dan maar.

En hiep hoi, ik heb een heel echt hoofdstuk geredigeerd! I am the greatest. Ha.

Straks komt c en doen we een heel weekend samen. Beter.

Blij dat ik buurvrouw af heb gehouden gisteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag, beetje een gekke dag hier. Er gaan veel mensen weg; ontslag, naar andere afdeling en zelf weg. Ik niet, blijf nog even zitten waar ik zit!! Vrijdag vind ik de ‘lastigste’ dag van de week. Veel lezen en opschrijven vandaag. In 2 weken al veel inzichten verkregen maar ik moet er wel hard voor werken. Dat geeft niet, ik weet waar ik het voor doe. 
Iemand zei; je kan nooit meer drinken. Ik zei; ik kan wel drinken maar ik wil niet drinken. Ik hou me hieraan vast. Dag 12 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede veeeeel te late morgen. 

 

48 minuten geleden zei VIII:

Goedemiddag, beetje een gekke dag hier. Er gaan veel mensen weg; ontslag, naar andere afdeling en zelf weg. Ik niet, blijf nog even zitten waar ik zit!!

Wilde eerst vragen: waar werk je dan in hemelsnaam?  Maar nee, het drong net op tijd tot me door, je zit in een kliniek. Blijf je daar de weekenden over?
In de kliniek waar ik zat ging iedereen in het weekend naar huis, alleen als je het echt niet zag zitten kon je toestemming vragen om daar te blijven.
Vooral alleenstaanden maakten daar nog wel eens gebruik van.  Verstandig, vond ik. Zelfs ik, die niet alleenstaand was en is, heb in zo'n weekend
thuis wel eens een terugval gehad. 

M'n handen zijn nu weer dusdanig ont-krampt dat ik weer een poging ga wagen met dat achterbankje.  De boel is gestript, nu in de weer met knap
weerbarstige elastieke banden en haakjes.  Met hulp van tangen en een kleine koevoet (erg omslachtig allemaal)  is het me gisteren gelukt om er
tien aan te brengen.  Nog honderdveertig te gaan.  Maar door het zonnetje lijkt het allemaal appeltje-eitje. :)

Tot later misschien.
@Quinn, gefeliciteerd met je geredigeerd.  Was c. nou je man of je vrouw? En was de ander nou d.  of niet? Ik ben zo slecht met namen....:unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Kohtje c is man, d is vrouw, had je goed. Fijn dat het iets beter gaat met je handen. Waarom doe je haar eigenlijk weg?

@Bor nee, het helpt niks meer dan een bak koffie. Het is wat het is en momenteel is dat behoorlijk veel rots bij jou. Virtuele knuffel en slagroom voor in je koffie.

De maanddraad... tja ach, let it go ofzo? ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Adrian:

Mezelf maar weer op het dagpact gezet. Hoe krijg je trouwens die mooie gekleurde letters?

Als je in de antwoordbalk begint zie je bovenin een rij tekens, bij mij is de derde van rechts de letterkleur en de 2e lettergrootte. Hoe het op een telefoon werkt, geen idee, maar we hebben een draadje zandbak om dingen in
uit te proberen Adrian, dus leef je uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Bor:heart:

Heb hier al 12 zakken weggegooid. Dingen die hij ooit nog eens zou komen ophalen. Ophalen gaat het nooit worden meer dus het meeste kan en moet weg. Wil het echt uit mijn huis en berging hebben. Bruikbare dingen en emo dingen natuurlijk niet. Wij hebben van die ondergrondse kliko's(weet geen ander woord ervoor) Je hoort het keihard naar beneden vallen en je kunt het er niet meer uithalen, als je je zou bedenken. Ja dan moet ik in die ondergrondse kliko duiken, maar dan kom ik er ws nooit meer uit :D Dat zou sommigen goed uitkomen maar nee doe het toch maar niet.

Ga nu door ook, ben op dreef. En ik hou het droog ook zonder dagpact, gister trouwens ook. Anders had ik niet kunnen doen wat ik vandaag al heb gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...