Musashi Geplaatst 18 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2021 Goeie morgen! Ik heb gewonnen! (Zoals m’n 3-jarige zou zeggen) Reacher en Smaragd reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 18 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2021 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2021 Darn, net te laat Goedemorgen @Musashien @Lika Dagpact Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 18 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2021 Goeiemorgen allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 18 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2021 En ook hier goedemorgen. Komende dagen zon voorspeld. Heerlijk! Ga denk ik de tuin voor een deel voorjaarsklaar maken. Een goede dag en zet m op @Bor, @Zbb, @Lieke7777en @Jannigje en een toi toi toi voor iedereen die het nodig heeft! Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 18 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2021 Goedemorgen dankjewel @Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 18 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2021 Goedemorgen. Hoe gaat t met Socrates @Reacher? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 18 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2021 Goedemorgen. Bijkomen met koffie. En dan snel douchen met veel schuim. Dagpact Reacher Smaragd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 18 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2021 Dagpact Reacher Smaragd ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 18 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2021 7 minuten geleden zei ikkanhet: Dagpact Reacher Smaragd ikkanhet zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 18 maart 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 maart 2021 Ik ben in mijn hoofd bezig met overpeinzen van de gebeurtenissen hier gisteren en eerder. Ik heb het niet hier geschreven om het dagdraadje niet te vervuilen en overheersen. Het staat op mijn eigen draadje want het is belangrijk voor mij om het te onthouden voor later. Fijne dag voor iedereen en sterkte voor wie het nodig heeft! Smaragd en Lieke7777 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2021 Goedemorgen frummers, Zon vandaag???? Nog niet hier, maar komt dan vast nog wel, heerlijk en inderdaad de tuin in. De vogels hadden er vanmorgen al vroeg veel zin in, ik heb al lekker een heel eind met de hond gewandeld. Wel heel koud nog, blauwe vingers.... Bakje dan nu maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2021 DAGPACT: Reacher Smaragd ikkanhet zbb Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 18 maart 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 maart 2021 Zon in ons hart hè @Yvonne! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2021 Over het algemeen zeer zeker Musashi, maar hopelijk vandaag ook aan de hemel... Hoewel het ook lekker rommelen in de tuin is als de zon niet schijnt hoor. Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 18 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2021 Hi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2021 Hi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 18 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2021 Hi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 18 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2021 @Yvonne ik vind het altijd prettig je hier te zien, ook om het zonnetje, ook om het gewone, stabiele dat je geeft. Dank je wel. DAGPACT:ReacherSmaragdikkanhetzbbYvonneQuinn Yvonne, rapilos en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 18 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2021 Wat vervelend dat Hi, moet ik nu ook Hi tikken?? Dat zegt meer over mijzelf dan over de ander Stik chaggy ben ik sorry. Nu snel rennen naar mijn afspraak de tandarts. Is een leuk mens maar ik hou niet van haar handelingen. Oftewel ben gewoon zenuwachtig. Fijne dag allen en sterkte voor degenen die het kunnen gebruiken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 18 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2021 7 minuten geleden zei Jopie: DAGPACT:ReacherSmaragdikkanhetzbbYvonneQuinn Jopie Lonster Ik doe ook mee. Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 18 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2021 14 minuten geleden zei Smaragd: Wat vervelend dat Hi, moet ik nu ook Hi tikken?? Dat zegt meer over mijzelf dan over de ander Stik chaggy ben ik sorry. Nu snel rennen naar mijn afspraak de tandarts. Is een leuk mens maar ik hou niet van haar handelingen. Oftewel ben gewoon zenuwachtig. Fijne dag allen en sterkte voor degenen die het kunnen gebruiken Hang in there.... sterkte en succes bij de tandarts Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 18 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2021 20 minuten geleden zei Jopie: Vandaag voor ZBB omdat alle woorden leeg klinken Bedankt ! ik ga er vandaag wat van maken,weet nog niet wat. maar het gaat hoe dan ook een een mooie dag worden Kohtje, Lieke7777, nancy en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2021 37 minuten geleden zei Quinn: Hi. 35 minuten geleden zei Yvonne: Hi. 29 minuten geleden zei ikkanhet: Hi Ha Ha Ha.... 'k stond erbij en ik keek ernaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2021 Eerst handen weer los en warm masseren en dan verder knokken met de achterbank. Waar ben ik aan begonnen?? Maar het wordt vast weer een goede dag. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden