Spring naar bijdragen

Donderdag 18 maart


Musashi

Aanbevolen berichten

25 minuten geleden zei Lieke7777:

 

Verontwaardiging  ' dominantie  ' overheersende  '  ik moet  mij schikken  naar iets .     

Dat veroorzaakt boosheid  mijn boze kind wordt enorm  geactiveerd  .

 

Ik herken dit zo, de essentie bij mij voor bepaald gedrag.

Maar waarom mag je die diensten niet ruilen? Niet hetzelfde niveau? Of kan zij de avonddiensten niet handelen? Je wist al dat het niet goedgekeurd zou kunnen worden. Dat maakt het hopelijk iets gemakkelijker voor je om het te aanvaarden dat de ruiling niet kan/kon toch? Sterkte met jouw gevoel, snap het natuurlijk wel. Probeer het te verzachten voor je maar dat kan helemaal niet. :rose:

Ik heb het weer gehad. Snap niet dat ik altijd zo tegen de tandarts opzie, kom er altijd weer lachend en opgelucht vandaan. Maar die stress ervoor, verschrikkelijk. Dan wil ik ook onder gehele verdoving het liefst geholpen worden zodat ik het niet meemaak. Slaat nergens op. Valt altijd mee. Zal wel altijd zo blijven. Het hoort erbij.

Wat ben ik blij dat het klaar is. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je @Smaragd   tis een persoonlijke  questie aan mijn collega  .. ze krijgt  deze nog uitgelegd  .  We zijn allebei zelfde nivo  maar ze heeft nog wat aftoets momenten  te gaan mbt registratie. 

Echter  door persoonlijke  omstandigheden  komen  haar de dagdiensten niet  uit en maken we elkaar  gelukkig  al enige  tijd om te ruilen elke  2 weken ons werk  weekend  want we werken  om en om de avond  . ..  Echter  had ik nu ook een reden om te ruilen  ivm afpraak  zondag  einde  middag die ik nu moet  afzeggen.

Fijn dat de tandarts weer achter de rug  is  ..

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieke, wat jammer dat de ruiling niet door mag gaan. 
Je weet wat de reden is, het ligt niet aan jou, maar blijkbaar vindt jouw leidinggevende het niet vertrouwd met jouw collega 's avonds? (of vul ik nu iets totaal verkeerd in? )
 

Dat is inderdaad vreemd Bor. 
Je hebt de laatste tijd heel veel mensen over de vloer gehad, niemand een biertje meegenomen? 
Flesje niet per abuis in een vuilnisbak terecht gekomen? 
Of wat dan ook? 
 

Koffietijd luitjes, én taart
Hazelnootschuimtaart van Rutger | Recept | Cakerecepten, Voedsel ideeën,  Taart ideeën 

Vandaag is het precies negen jaar geleden dat ik gestopt met roken na een heel leven zo'n 1,5 pakje per dag te roken. 
Wel 1000 keer eerder gestopt, maar 999 keer weer begonnen, dit keer dus niet Nederlandse vlag uit voorraad leverbaar en scherp geprijsd | FaberVlaggen
Lekker dat je het er op hebt zitten Smaragd. ik ben zelf als de dood voor de tandarts, maar je hebt gelijk, het valt altijd weer mee.... 
 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Yvonne:

Lieke, wat jammer dat de ruiling niet door mag gaan. 
Je weet wat de reden is, het ligt niet aan jou, maar blijkbaar vindt jouw leidinggevende het niet vertrouwd met jouw collega 's avonds? (of vul ik nu iets totaal verkeerd in? )
 

 

 

 

Heb het in bericht  naar smaragd  beetje proberen  uit te leggen.

Misschien  denken jullie  waar maakt ze  zich druk over  maar het  is opeenstapeling  ..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Yvonnedjw en knap van die 9 jaar niet roken. Ken en weet je strijd nog van toen. Respect voor!!!:rose:

Yes lekker die taart!!! Als het maar geen oude taart is :D;)

Voel mij eindelijk weer meer mens, ga aan de slag na de koffie en taart dat dan weer wel! Rustmomenten inbouwen. Dan is het goed te doen, niet alles hoeft in 1 keer!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hahaha, nee het is verse taart... de oude taart ben ikzelf :D

En Lieke, nee hoor, ik denk niet 'waar maak je je druk om' ... 
Ik ken dat gevoel zelf maar al te goed, het blijft moeilijk om dat af te leren of
om er goed mee om te gaan..... en in dit geval blijft het ook heel jammer voor jou... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei Quinn:

Wat was er mis met hi trouwens?

Dat iedereen het ging nadoen en het was voor mijn tandartsbezoek. Nu kan ik er wel om lachen. Sorry oooepps nu zeg ik het weer. Niks mis met hi, zeg ik ook weleens, best vaak eigenlijk.

Hi @Quinn:P

Gaat het, krijg je al iets meer werk gedaan?

bewerkt door Smaragd
toevoeging naam
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry van binnen te vallen. Onze hond (bijna 8) ligt momenteel op de operatietafel met water in het hart. We moeten wss beslissen om te opereren of.... . Ik zit nog op m’n werk maar wil hem toch zeker nog kunnen knuffelen moest het nodig zijn. Ik had niet gedacht er zoveel verdriet van te hebben... :(

bewerkt door Musashi
Correctie hart ipv longen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oef @Musashi dat is rot, sterkte en een knuffel. Hoop echt dat het meevalt.

@ikkanhet de economie is je dankbaar.

19 minuten geleden zei Smaragd:

Dat iedereen het ging nadoen en het was voor mijn tandartsbezoek. Nu kan ik er wel om lachen. Sorry oooepps nu zeg ik het weer. Niks mis met hi, zeg ik ook weleens, best vaak eigenlijk.

Hi @Quinn:P

Gaat het, krijg je al iets meer werk gedaan?

Nee, niet echt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Balen @Quinnzou willen dat je wat meer drive en inspiratie had. Nou maar niet te hard voor jezelf zijn. Dan lukt het juist niet. Of juist wel harder voor jezelf zijn, schop onder jouw kont. Weet niet wat het beste voor jou werkt. Zo gek doe je het volgens mij nog niet. Kom op man. Ga ook weer door. Mijn to do list van vandaag moet af!

Hebben jullie ook even rust :D;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...