Spring naar bijdragen

Woensdag 17 maart 2021


Maja

Aanbevolen berichten

Goedemorgen!

Vandaag met mijn moeder naar ADO stadion voor 1e prik vaccinatie. Fijne gedachte dat ze zo na 2 weken al beter gewapend is tegen corona. Prik 2 maakt het af. 

nu opstaan, mantelzorg, werken (vanuit huis), medicijnen halen bij apotheek en administratie/belasting. 

De vogels zijn al duidelijk op en ik hoop dat @Yvonnesnel voorbij komt met koffie en een donut :) 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of roekeloos :D 

Ik moet wel. Laatst heb ik 7 dagen op rij niet hardgelopen en begon ik me al pafferig en geirriteerd te voelen. Ik heb dit nodg 2x per week, weer of geen weer.

En omdat het 's avonds nog altijd verboden is.....

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers, 
Als ik links naar buiten kijk zie ik een inktzwarte lucht, kijk ik rechts naar buiten zie ik overwegend lichtblauw met een beetje roze en wat wit hier en daar.... 
Ik heb al zo'n idee wat onze kant op komt.... 
Maar niet getreurd, ik zit lekker warm en droog binnen (nóg wel) en heb een verse pot thee voor mij staan. 
Eerst maar een bakje...
image.png.630c5541e57de5c9470c01feb8cefcc0.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bah doodziek wakker geworden. 
 

trillen, paniek, over me nek en gal spuwen. 
 

precies zoals ik gedronken zou hebben. 
 

heb ook wel een paar keer goed moeten denken of ik echt niet gedronken had. 
 

het zal de stress van de laatste tijd wel zijn die er nu langzaam uitkomt. 
 

zo eerst maar eens douchen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Reacher:

Voor mij dan hè, ik denk dat andere forummers dit goed herkennen als binge-gerelateerd.

Hoewel... ooit zat ik ook op 1 fles port of whiskey per avond

bewerkt door Reacher
De dranken stonden in hoofdletters door automatische spellingsbetweter en dat gun ik ze niet.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Lika:

Mwah. Ben overmatig aan het eten en moe en weinig buiten. Het gaat, maar even niet fluitend. Wat knarsend zeg maar. Maar tis okay. Het komt wel weer goed. Dat voel ik ook.

Die stomme werkdruk bij jou ook :angry: Die heeft je een stapje terug doen zetten. Tenminste, dat vul ik zo voor je in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.

@Reacher over 'dat' boek. Ben nu ca 70 bladzijden ver. Wat ik minder vind, is dat het een vraag/antwoord boek is in plaats van dat het een verhaal is. Verder is het, zoals verwacht, niet zo lekker vertaald. Soms lees ik gewoon hoe het er in het Engels gestaan moet hebben, en zou het fijner hebben gelezen. Positief: hij benadrukt het belang van leven in het nu heel erg. Daar kan ik wel wat mee. Daarnaast zijn er nog een aantal andere zaken waar hij net weer wat anders over denkt. Zo haal je uit elk boek wel wat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik lees hier het woord 'whisky' en ik ben gelijk een partij misselijk, blèèh. Met flessen whisky drinken ben ik 20 jaar geleden al gestopt, goede god, daar werd ik zo dronken van dat ik niet meer op mijn benen kon staan. Ik heb op een gegeven moment besloten om het nooit meer te kopen, dat hielp. Het duurde alleen nog 17 jaar voordat ik ook de wijn tackelde.

Goedemorgen allen, de dag lacht me weer toe. @Zbb, hou vol man, je doet het zoooooo goed!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...