Spring naar bijdragen

Zaterdag 13 maart 2021


Reacher

Aanbevolen berichten

Het is wel iets structureels @Jopie, gevoel van verbondenheid missen, eenzaamheid. Als het een tijdje weg is, denk ik: ach zie je wel, ik moet niet zo moeilijk doen. Maar t komt toch weer terug. Het klein houden en accepteren, onderzoeken en niet tegen verzetten, heb ik hier geleerd.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Rosee:

Nog even over die euforie die hier werd genoemd, die heb ik al heel lang niet gevoeld. Ik vraag me af of ik euforie soms verwar met geluk. Ik mis dat geluksgevoel.

Voor mezelf ben ik er wel uit dat die twee dingen niet hetzelfde zijn. Ik ben zelfs een beetje bang geworden voor euforie. Omdat dat gevoel me nog nooit iets gebracht heeft. Maar ja, of dat nu het goede pad is weet ik ook niet. Angst is nooit een goede raadgever.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Rosee:

Genoeg over mij. Nu over jullie. Wat vinden jullie van mij?

Heel eerlijk heb ik veel moeite met je naam, omdat ik rosé wijn het liefste dronk. Naast Duvel biertjes. Je schrijft het anders, maar het klinkt hetzelfde. é of ee. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Tatum:

Heel eerlijk heb ik veel moeite met je naam, omdat ik rosé wijn het liefste dronk.

Heb ik ook wel een beetje, zeker nu het lente wordt...winter was voor mij rode wijn, zomer rose. Of koude rode wijn ook maar vooral dus rose...

duvel is altijd de duivel geweest (mijn verwekker dronk het als limonade)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei Rosee:

Genoeg over mij. Nu over jullie. Wat vinden jullie van mij?

Ik vind je een leuk mens en een prettige, gevarieerde schrijver hier. Je deelt veel aspecten van jezelf, wat een echt beeld van een persoon geeft. Toch een beetje alsof ik je ken.

En ik vind je naam vrolijk en sprankelend klinken trouwens. Wat een gezever over een naam en hoe iets of iemand mogelijk misschien eventueel iets met iemand doen kan. Remember Shakespeare.

Edit: was ik nog net op tijd.

Contemplatie maakte niet milder vanochtend. Meer of minder koffie?

bewerkt door Quinn
Valreep
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Rosee:

@Bor en @Etty lief. Maar was bedoeld als grapje he.;) Ik haal t weg hoor, anders gaat de hele draad erover.:D

Goedemorgen.

Mijn eerste gedachte: wat een moedige vraag! Die zou ik niet durven stellen. :huh:

Als ik je goed begrijp hoef ik niet meer over een antwoord na te denken? :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Quinn:

 

En ik vind je naam vrolijk en sprankelend klinken trouwens. Wat een gezever over een naam en hoe iets of iemand mogelijk misschien eventueel iets met iemand doen kan.

Waarom gezever, @Quinn? Ik vind de naam echt confronterend. Zou hetzelfde zijn met iemand die Wijn of Duvel als naam zou hebben.

Edit: het laat mezelf wel zien dat alcohol nog steeds niet volledig verleden tijd is. Dat mijn zwakheden nog steeds bestaan.

 

bewerkt door Tatum
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan doe ik ook nog even een duit in het zakje @Rosee Ik heb je volgens mij nog nooit kunnen betrappen op het neerhalen van iemand of kwaad spreken over iemand. Altijd opbeurend en een hart onder de riem stekend. Kortom, een toppertje. Ok, nu stop ik. Het moet niet te ongemakkelijk voor je worden ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Tatum:

Waarom gezever, @Quinn? Ik vind de naam echt confronterend. Zou hetzelfde zijn met iemand die Wijn of Duvel als naam zou hebben.

Edit: het laat mezelf wel zien dat alcohol nog steeds niet volledig verleden tijd is. Dat mijn zwakheden nog steeds bestaan.

 

Omdat ik het stukje zelfreflectie erin mis. Zoals je in de edit hierboven trouwens wel doet. Het lijkt eerst alsof je iemand anders ervan beschuldigt je te triggeren door diens naamkeuze, terwijl het juist moet gaan over wat jij ermee doet. 

Al is gezever inderdaad best onvriendelijk gesteld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...