Yvonne Geplaatst 9 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2021 Goedemorgen frummers. Het schemert nog een beetje, en het is koud buiten. Maar binnen is het gezellig licht en staat een bakje klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 maart 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 maart 2021 Nog gefeliciteerd met Bo Bor. Weliswaar een dag te laat, maar toch nog een lekkertje voor Bo En jaaaa, kkkkkoud, waterkoud weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabienne1985 Geplaatst 9 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2021 Goedemorgen allemaal. Pff werd bruut wakker gemaakt door mijn middelste dochter ( die had stiekem een telefoon gepikt waar ze spelletjes op doet). Gisteravond beetje mot gehad met mijn vriend ( hij reageerde nogal snauwerig ) doorgaans was dat echt een trigger voor me om dan alcohol te pakken en mezelf te verdoven, nu ging enkel een seconde een gedachte door mijn hoofd, heb een kop thee genomen en ben naar bed gegaan en heb gedacht dit is echt zijn eigen tekortkoming hierdoor laat ik me niet uit het veld slaan. Voelde echt als een overwinning ( ik die zich alles altijd aantrekt ) trots momentje en heb nog prima kunnen slapen ook Maja, Lieke7777, Vocatus en 5 anderen reageerden hierop 8 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2021 Goeie morgen allemaal en een knuffel voor Bo. Ik wil even zeggen dat ik vandaag 5 jaar rookvrij ben. Ook dit had ik, net zo als bij de alc. niet verwacht. Ik voel me trots. nancy, lady jane, rapilos en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 maart 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 maart 2021 Top @bolletje, heerlijk hè, van die dwang af te zijn.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 maart 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 maart 2021 DAGPACT: Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 9 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2021 (bewerkt) Goedemorgen ' gefeliciteerd @bolletje met 5 jaar stoppen met roken @Fabienne1985 vervelend dat je beetje mot met je vriend had gisteren ' vandaag maar weer lief voor elkaar zijn . Scheelt weer een trigger . @Bor gefelicteerd met het hondje nog .. 9 maart 2021 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 9 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2021 @ikkanhet hoe is het ? Beetje kunnen slapen ? Heb je nog wel afscheid kunnen nemen ? @Zbb behouden vaart naar het thuisfront weer vandaag . Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 9 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2021 Goedemorgen. Wat fijn @Fabienne1985 een lastig moment getackeld @bolletje gefeliciteerd met je 5 jaar rookvrij. Ik binnenkort 3 jaar. Nog altijd spijt dat ik zolang heb gerookt, maar ja daar schiet ik niks mee op. Fijne dag allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2021 Goedemorgen. Fijn @bolletje! Ik ben na vier jaar ook nog letterlijk opgelucht. Vriendinnen wonen opeens op een uur fietsen weg ipv op 20 minuten. Dat is andere koek! Kijken hoe we de vriendschap vorm blijven geven als het niet meer zo casual is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2021 Goeiemorgen allemaal, @Bornog van harte gefeliciteerd met Bo. @bolletjeO ook hartelijk gefeliciteerd. Heb geen afscheid kunnen nemen @Lieke7777hou haar beeld wel voor me uit haar betere tijden. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 9 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2021 DAGPACT:Yvonne Bor Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 9 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2021 Goeie morgen, wauw zoveel stoppers met roken hier ook zeg. Proficiat!!! Daar ben ik zelf nog niet aan toe geraakt...alle tips welkom!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2021 (bewerkt) 4 minuten geleden zei Musashi: Goeie morgen, wauw zoveel stoppers met roken hier ook zeg. Proficiat!!! Daar ben ik zelf nog niet aan toe geraakt...alle tips welkom!!! ik ook nog niet. Maar ik rook gelukkig niet in huis. 9 maart 2021 bewerkt door ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2021 Ik zit vandaag in de flashbacks allemaal herinneringen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2021 Goeiemorgen frummers, vandaag is onze volleyclub jarig, 31 jaar! Een paar nog van het eerste uur erbij, ik bijna 22 jaar. Een jaar geleden konden we nog bowlen samen vandaag kreeg ik een groepsfoto van toen met een plak troost chocolade in de brievenbus. Maar binnenkort maar weer met 4 buiten spelen op t zand. We laten ons niet kisten. rapilos en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 9 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2021 (bewerkt) 1 uur geleden zei Musashi: Goeie morgen, wauw zoveel stoppers met roken hier ook zeg. Proficiat!!! Daar ben ik zelf nog niet aan toe geraakt...alle tips welkom!!! Eigenlijk het zelfde als stoppen met alcohol niet in huis hebben en de eerste niet nemen en vooral gewoonten afleren . Wil je het niet cold turkey doen dan tijdsgrenzen verleggen bv na het eten niet gelijk roken maar een 15 min wachten dan opvoeren in tijd. Ook de eerste van de dag uitstellen zo heb ik het eerder gedaan . 9 maart 2021 bewerkt door Lieke7777 Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2021 Goedemorgen allen. @Bor gefeliciteerd met Bo! En sterkte gewenst voor donderdag, dat wachten is altijd erg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 9 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2021 allereerst @ikkanhet, gecondoleerd met het verlies van je goede vriendin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2021 Ik ben nu een jaar gestopt met roken . Gewoon, van het een op het andere moment. Maar ik had dan ook een luchtweginfectie en daarbij ging ik écht niet roken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 9 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2021 en nu de rest... goh @bolletje, 5 jaar rookvrij. staat me bij dat je niet geheel vrijwillig stopte toen, klopt dat? wat niet weg neemt dat ik het razend knap vind dat je er nooit meer aan begonnen bent. ik kan mezelf wel een door de wol geverfde stopper noemen. dat stoppen met roken loopt als een rode draad door m'n leven. ik weet dat het de hoogste tijd is om die rode draad af te kappen, dus niet door te blijven gaan met stoppen, maar nu eens door te gaan met niet roken. zo steady als dat met niet-drinken gaat, zo instabiel gaat dat niet-roken. 1 uur geleden bewerkt door Bor Pfff.. M'n Nederlands soms.. meid, ik ben blij dat je op jouw manier nederlands schrijft. ben er behoorlijk aan gewend geraakt. als er hier zo af en toe van die dialect-onderonsjes zijn kan ik daar regelmatig nog wel wat uit halen, maar fries is me vaak té fries. je (schrijf)taal kan ik goed volgen. je verhaal soms wat minder. maar daar zijn anderen dan gelukkig beter in. hoe dan ook, wel gefeliciteerd met de verjaardag van je hondenmaat. bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2021 Goedemorgen allemaal, Straks ramen zemen buiten op de gallerij, en de vloer daarvan schrobben Zo, geen zin, maar probeer mezelf aan te leren ; Niet denken, gewoon doen Gisterenavond even van het padje af een hele bak ijs leeg gegeten, met slagroom nog wel, 4 speculaasjes ook en in de middag een kroket met brood Ter compensatie, de dag goed begonnen vandaag; Meditatie van 30 minuten, Ommetje gelopen voor 9 uur, Trap 6 hoog opgelopen, Ochtendgym gedaan Vanmiddag maar een salade, en straks dus die ramen Verbaas me er telkens over wat al dat eten en die zoetigheid met mijn lijf doet Alsof ik een milde kater heb Zoooo slecht ! Enfin, nieuwe dag, nieuwe kansen Vocatus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 9 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2021 Heb ik ook last van denk ik @rapilos als ik suikers eet kan ok opeens zo intens moe worden of eigenlijk ook wel van stemming veranderen opeens zo down. En toch kan ik het niet laten . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 9 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2021 Zo brood in de broodbak machine en de runderlappen staan te slowcooken in de oven . Handen stinken lekker naar knoflook en ui Zonnetje piept er door ' ga boven de slaapkamers ff stofzuigen dweilen enz . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2021 Suikers hebben echt heel veel invloed @Lieke7777 Ik merk wel, als ik dat een aantal weken laat, de behoefte eraan ook weer minder wordt Kan je nagaan hoe verslavend dat ook is Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden