Spring naar bijdragen

Dinsdag 9 maart 2021


Yvonne

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal.

Pff werd bruut wakker gemaakt door mijn middelste dochter ( die had stiekem een telefoon gepikt waar ze spelletjes op doet). Gisteravond beetje mot gehad met mijn vriend ( hij reageerde nogal snauwerig ) doorgaans was dat echt een trigger voor me om dan alcohol te pakken en mezelf te verdoven, nu ging enkel een seconde een gedachte door mijn hoofd, heb een kop thee genomen en ben naar bed gegaan en heb gedacht dit is echt zijn eigen tekortkoming hierdoor laat ik me niet uit het veld slaan. Voelde echt als een overwinning ( ik die zich alles altijd aantrekt ) trots momentje en heb nog prima kunnen slapen ook 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Musashi:

Goeie morgen, wauw zoveel stoppers met roken hier ook zeg. Proficiat!!! Daar ben ik zelf nog niet aan toe geraakt...alle tips welkom!!!

ik ook nog niet. Maar ik rook gelukkig niet in huis.

bewerkt door ikkanhet
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen frummers,
vandaag is onze volleyclub jarig, 31 jaar!
Een paar nog van het eerste uur erbij, ik bijna 22 jaar.
Een jaar geleden konden we nog bowlen samen
vandaag kreeg ik een groepsfoto van toen met een
plak troost chocolade in de brievenbus.
Maar binnenkort maar weer met 4 buiten spelen op t zand.
We laten ons niet kisten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Musashi:

Goeie morgen, wauw zoveel stoppers met roken hier ook zeg. Proficiat!!! Daar ben ik zelf nog niet aan toe geraakt...alle tips welkom!!!

Eigenlijk  het zelfde  als stoppen  met alcohol   niet in huis hebben en de eerste  niet nemen ;)   en vooral  gewoonten  afleren . 

Wil je  het  niet  cold turkey  doen   dan  tijdsgrenzen verleggen   bv  na het eten niet gelijk roken  maar een 15 min wachten  dan  opvoeren  in tijd.

Ook  de eerste van de dag uitstellen  zo heb ik het eerder gedaan  .

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

en nu de rest...

goh @bolletje, 5 jaar rookvrij. 

staat me bij dat je niet geheel vrijwillig stopte toen, klopt dat?  wat niet weg neemt dat ik het razend knap vind

dat je er nooit meer aan begonnen bent.  ik kan mezelf wel een door de wol geverfde stopper noemen.  dat stoppen

met roken loopt als een rode draad door m'n leven.  ik weet dat het de hoogste tijd is om die rode draad af te kappen,

dus niet door te blijven gaan met stoppen,  maar nu eens door te gaan met niet roken.  zo steady als dat met niet-drinken

gaat, zo  instabiel gaat dat niet-roken. 

 

1 uur geleden bewerkt door Bor
Pfff.. M'n Nederlands soms..

meid, ik ben blij dat je op jouw manier nederlands schrijft.  ben er behoorlijk aan gewend geraakt.  als er hier zo

af en toe van die dialect-onderonsjes zijn kan ik daar regelmatig nog wel wat uit halen, maar fries is me vaak té fries.

je (schrijf)taal kan ik goed volgen.  je verhaal soms wat minder.  maar daar zijn anderen dan gelukkig beter in.

hoe dan ook,  wel gefeliciteerd met de verjaardag van je hondenmaat.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Straks ramen zemen buiten op de gallerij, en de vloer daarvan schrobben
Zo, geen zin, maar probeer mezelf aan te leren ; Niet denken, gewoon doen

Gisterenavond even van het padje af
een hele bak ijs leeg gegeten, met slagroom nog wel, 4 speculaasjes ook en in de middag een kroket met brood

Ter compensatie, de dag goed begonnen vandaag;
Meditatie van 30 minuten, Ommetje gelopen voor 9 uur, Trap 6 hoog opgelopen, Ochtendgym gedaan

Vanmiddag maar een salade, en straks dus die ramen
Verbaas me er telkens over wat al dat eten en die zoetigheid met mijn lijf doet
Alsof ik een milde kater heb
Zoooo slecht !
Enfin, nieuwe dag, nieuwe kansen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...