Lieke7777 Geplaatst 22 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2021 Ow ik heb het varken ook gegoogled wist ik veel Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2021 Op 4-3-2021 om 18:27 zei Vocatus: (niet googlen). Koh was jouw opmerking niet juist cynisch bedoeld? cynisch is niet het goede woorden denk ik, maar ik lees straks graag jouw betekenis van die zin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 22 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2021 Koh maakte vast een grapje, maar het is een makkie hoor Koh om zo'n plaatje te googelen. Klik op de foto en houdt vast (op mobiel) of rechtsklik (met muis), er verschijnt een uitklapmenu, kies 'zoeken met Google lens' en dan weet je binnen een tel welke brug dit is. (zou kunnen dat het alleen werkt met Chrome). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2021 Ja natuurlijk was dat een grap. 't Is toch de bedoeling om niet te googlen? Deze hele pubquiz zie ik als een onnozel verzinsel door deze 'niet-googlen-voorwaarde' als spelregel op te nemen. Dat @Lieke7777 een foto plaatste vond ik wel een slimme zet. Maar ik wist dus niet dat je ook foto's makkelijk kunt 'opzoeken', zoals @Yana hierboven uitlegt. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 22 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2021 @Yana weet jij dan nu welke het is ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 22 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2021 32 minuten geleden zei Kohtje: 'niet-googlen-voorwaarde' als spelregel op te nemen Is dat niet logisch voor een quiz? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2021 Ja, live wel. Maar hier, op een forum waar je elkaar niet kunt zien?? Kom nou.... Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige achterdochtige ben hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 22 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2021 6 uur geleden zei Lieke7777: Nee @Quinn Uit eigen collectie foto's . Welke brug is dit en waar staat deze ? Dit is ergens in de UK Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 22 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2021 Idd @bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 22 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2021 Zojuist zei SanMiquel: Voor mij is t “A bridge too far” maar dat was in Arnhem Maar ook opgenomen in deventer Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 22 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2021 19 minuten geleden zei Kohtje: Ja, live wel. Maar hier, op een forum waar je elkaar niet kunt zien?? Kom nou.... Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige achterdochtige ben hier. Als je t googlet haal je je eigen lol eraf Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 22 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2021 44 minuten geleden zei Lieke7777: @Yana weet jij dan nu welke het is ? ja, maar ik mag niet meedoen want ik heb het gegoogeld. Het is de G....h..d M........ Bridge Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 22 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2021 Ik heb hem gevonden. Het is niet in Londen Het is in het noorden... Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 22 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2021 12 minuten geleden zei SanMiquel: Haha oh echt? dat wist ik niet. Zo zie je maar alles is fake nieuws. En dat begon dus al in films van 30 a 40 jaar geleden. En wij maar schelden op Poetin dat ie de kluit belazert Tijdens de verfilming van de brandende brug in Deventer om drie uur 's nachts waren er op de Welle zo'n 7.000 toeschouwers. Om het wachten te bekorten werd menig flesje bier genuttigd. Vervolgens had de politie er de handen aan vol om iedereen buiten beeld te houden. Haha lees ik net op Google Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 22 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2021 2 uur geleden zei SanMiquel: Haha oké. Zo zie je maar dat zelfs deze pub quiz ook drankgerelateerd is.... Sowieso, het is geen theehuis quiz. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 23 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2021 (bewerkt) Dit is m. Hij ligt over de Tyne en we zitten hier in de noordelijke stad Newcastle waar bumperjim nog nooit geweest is 23 maart 2021 bewerkt door bumperjim Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 23 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2021 (bewerkt) Bingo @bumperjim ik was er met kerst 2019 . 23 maart 2021 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2021 11 uur geleden zei bumperjim: Als je t googlet haal je je eigen lol eraf De lol van een pubquiz is toch je parate kennis te toetsen aan die van anderen? Zonder wat voor opzoeken dan ook? Musashi en Quinn reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 23 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2021 Hé @bumperjim heb jij nou een nieuwe vraag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 23 maart 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 maart 2021 Op 22-3-2021 om 18:52 zei lady jane: Koh was jouw opmerking niet juist cynisch bedoeld? cynisch is niet het goede woorden denk ik, maar ik lees straks graag jouw betekenis van die zin. huh? ik snap je niet @lady jane. Wat bedoel je? wanneer was ik cynisch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 23 maart 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 maart 2021 Op 22-3-2021 om 20:26 zei Kohtje: Deze hele pubquiz zie ik als een onnozel verzinsel door deze 'niet-googlen-voorwaarde' als spelregel op te nemen. Dat is toch leuke regel? stel je wat anders voor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 23 maart 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 maart 2021 Mensen,..ik snap dit niet,..maar ik slaap ook maar 2 uur per nacht. Maar het hele leuke was gewoon geen google. Ja met google vind je alles. Maar als de vrager en de antwoorder beiden niet op google kijken;..leer je ook wat van elkaar. Ik snap serieus niet dat jullie googlen @bumperjimhad gegoogled , dus ik geef de vraag door aan @Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 23 maart 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 maart 2021 8 minuten geleden zei Jopie: Man, Rot toch op met je manipulatieve zogenaamd constructieve vriendelijke gezemel. ehh sorry @Jopie wat bedoel je? vind je mij manipulatief? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 24 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2021 Nee je bent niet manipulatief, wel heel onzeker en dat geeft niet @Vocatus Waar blijft de nieuwe vraag idd?? Kom op, morgen een nieuwe vraag hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 24 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2021 5 uur geleden zei Vocatus: Mensen,..ik snap dit niet,..maar ik slaap ook maar 2 uur per nacht. Maar het hele leuke was gewoon geen google. Ja met google vind je alles. Maar als de vrager en de antwoorder beiden niet op google kijken;..leer je ook wat van elkaar. Ik snap serieus niet dat jullie googlen @bumperjimhad gegoogled , dus ik geef de vraag door aan @Bor Er is een verschil tussen de foto properties bekijken en direkt zien hoe het ding heet, of google gebruiken om het ding op te speuren. Ik vond dit juist wel een leuke vraag omdat hij niet domweg op te googelen is zoals de onafhankelijk van België. Maar Bor ga je gang Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden