Claudius Geplaatst 15 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2021 1 uur geleden zei niks: Mini is innig Niks is vinnig Mini is kind Niks is blind Niks drinkt nix Mini drinkt mix Mix in tit Mini is fit Gappig , wat is een tit ? lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 15 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2021 8 uur geleden zei haddock: Fiat, alfa, lancia, ferrari, maserati, lamborghini, detomaso, riley, jaguar, morris, austin, aston, wolseley, rover, triumph, rolls, bentley, lada, sloda, donkervoort, daf. Zo, dat zijn 21. En dan nog de meer gewone merken natuurlijk. Riley, Wolseley, er is er duidelijk 1 in de sixties blijven hangen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 15 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2021 Met ui en tomaat in een goede bui naar de tuin wachtend op een bui om ruim nat te worden nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2021 Wat een gaaf verzonnen Bob! En knappe inzendingen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2021 In dit gezin zit Flip mid'in z'n dip wil niks. vindt niks, 'niks klikt' snikt Flip. kunsie, nancy, Bob en 4 anderen reageerden hierop 6 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 15 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2021 Roeptoeter doet boetoe moet groentoe doet voer vloekvloekvloek Bob, karin123, nancy en 2 anderen reageerden hierop 1 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2021 en ik ben n uur bezig geweest ben met hoofdpijn te bedde gegaan en ik pas nu hulde aan jullie woordkunstenaars ik zal je niet meer uitdagen Bob, beloofd! kunsie en Bob reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2021 11 uur geleden zei haddock: ....... lada, sloda, donkervoort, daf. ...... En: sloda moet zijn : Škoda. Assublieffffff.. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2021 13 minuten geleden zei lady jane: en ik ben n uur bezig geweest ben met hoofdpijn te bedde gegaan en ik pas nu hulde aan jullie woordkunstenaars ik zal je niet meer uitdagen Bob, beloofd! alhoewel............. het levert prachtige dingen op☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 15 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2021 10 minuten geleden zei Kohtje: En: sloda moet zijn : Škoda. Assublieffffff.. Hé Roeptoeter, slip off the finger, you mind? Ik pak mn Alvis drophead en ga n stukje toeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2021 14 minuten geleden zei haddock: Hé Roeptoeter, slip off the finger, you mind? Ik pak mn Alvis drophead en ga n stukje toeren. vloekvloekvloek.. stoemoe sloepfoengoer. haddock reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 15 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2021 Oei , er mochten geen andere klinkers in voor komen. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 15 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2021 Zo is t, oh Keizerlijke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2021 (bewerkt) 11 uur geleden zei Bob: Met o ging ook nog net. Voor Jos ons zond door 't bos stond rondom zon op 't mos Hoor, 't koor zong ons toch zo mooi voor woord voor woord gonst 't door ons oor Net niet, maar wel bijna.. die i in mooi. 'du mugguzuftur' ik zit nou wel te klieren en ziften, maar ik vind het knap hoor. Van jullie allemaal. 15 juni 2021 bewerkt door Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 15 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2021 O ja, die had ik inderdaad niet gezien. Mij viel nog op dat roeptoeter eigenlijk roeptoet'r moet zijn. En ik kon het niet laten: Bij zei rijmt ei Bij zij rijmt hij Gein lijkt mij vrij Jij blijft bij mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 15 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2021 (bewerkt) 7 minuten geleden zei Kohtje: du mugguzuftur bluft undurcuvur .... ga door, Koh ... 15 juni 2021 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 15 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2021 Go on Koh! de o-ert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2021 Jules Deelder? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2021 Een Nederlandse schrijver? Ik ken wel een gedicht met die titel maar dat gaat over twee hondjes die spelen… Mooi: De last van steeds aanzwellende problemenDrukt mij en licht mij op, leeg en bezwaard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moeps Geplaatst 15 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2021 (bewerkt) 21 uur geleden zei Bob: Mooi @knakker @kunsiek had nog deze bedacht. Pappa gaat naar Gamma Anna aait haar mamma; aanvaardt waar ma van baalt: dat gans haar haar al kaalt Voordat ik op spleen in ga van Knakker, nog even deze @Bob, Anna aait... Puntje op de i die hier eigenlijk niet mag zijn.... Het gedicht van @knakker beschrijft precies de staat 'spleen' waar van mijn man mij soms 'beschuldigd'. Ik ken het gedicht niet, alleen het woord. Dan vraagt/zegt hij dat/of ik me spleen voel. Ik ken dat woord niet echt, hij probeert het dan te omschrijven en grappig genoeg vallen de stukjes bij het lezen van dit gedicht op zijn plaats. Ik denk dan dus ook dat het van een Franse schrijver is... Baudelaire? Montesquieu? Albert Camus? Montaigne? Ik roep maar wat... 15 juni 2021 bewerkt door Moeps Toevoeging Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 15 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2021 @Moeps Volgens knacker een Nederlandse schrijver. Moet een ellendig gevoel zijn. Sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 15 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2021 6 minuten geleden zei Moeps: Voordat ik op spleen in ga van Knakker, nog even deze @Bob, Anna aait... Puntje op de i die hier eigenlijk niet mag zijn.... Weer een i die ik over het hoofd heb gezien! Wat maf, zou daar een psychologische verklaring voor zijn? Zoiets van: als je de i's niet ziet hoef je er ook geen puntjes op te zetten. Moeps reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moeps Geplaatst 15 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2021 13 minuten geleden zei Claudius: @Moeps Volgens knacker een Nederlandse schrijver. Moet een ellendig gevoel zijn. Sterkte Oeps, helemaal overheen gelezen.... Frans trekje... Alle grote uitvindingen, mooiste plekjes, grootste pleinen etc. zijn uiteraard Frans... bumperjim en Bob reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 15 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2021 Op 14-6-2021 om 21:17 zei nancy: Nee, Napoleon natuurlijk!! En: Ik wordt: moet zijn : ik word. Astembliefffffff Sorry maar dit is maar half goed. Welke Napoleon was het? (Over muggenziften gesproken) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 15 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juni 2021 offtopic,..heb mn rug flink verrekt. gvd. iemand ervaren met rugpijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden