Spring naar bijdragen

Pubquiz vragen


Vocatus

Aanbevolen berichten

7 minuten geleden zei Reacher:

Hmmm als ik het thema van jouw leven juist inschat dan zal het over onbereikbare liefde of over een  leeftijdsverschil zijn gegaan.  

Ik dacht wat te antwoorden. Wat men in Nederland vast kent. K3 vond hier ergens zijn wortels. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei Reacher:

Hmmm als ik het thema van jouw leven juist inschat dan zal het over onbereikbare liefde of over een  leeftijdsverschil zijn gegaan.  

Ik keur dit goed. Sanne was toen 17 Eric 39 . Ze zijn nog steeds samen, ze hebben een dochter die probeert te zingen. Helaas ze heeft alles behalve de stem van haar ouders. Sanne wou in een musical niet kussen. Eric? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De landbouw universiteit Wageningen heeft een onderzoek gedaan naar hoeveel insecten er in Nederland worden doodgereden.

Doe een schatting hoeveel insecten er in NL gemiddeld per maand dood worden gereden?

Degene die het dichtst in de buurt zit wint :rolleyes:

bewerkt door Maverick
Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Lonster:

Uit de categorie 'opmerkelijke weetjes'.

In welk lichaamsdeel van de mens bevindt zich de sterkste spier?

De masseter.kauwspier. verbindt dekaken en is de spier waar dieren hun prooi mee verslinden. Mensen houden er woede vast. 

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

52 minuten geleden zei Jannigje:

Hoe meet je dat in vredesnaam?

 

Ha Jannigje, leuk dat je dat vraagt!

Het blijkt dat ze de nummerplaten van een bepaalde hoeveelheid auto’s hebben gebruikt om te tellen hoeveel lijkjes er per dag opkwamen. Dit hebben ze doorgerekend en kwamen op 3,3 miljard per maand. Echter de voorkant van een auto is vele malen groter en met een gemiddelde verdeelsleutel kwamen ze op 133 miljard uit.

Ik denk wel dat ze er al met al een paar vliegjes naast zaten ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...