Spring naar bijdragen

Maandag 22 februari


ikkanhet

Aanbevolen berichten

8 minuten geleden zei Musashi:

Zo veel medelijden met dat kindje...zou het zo in m’n armen willen sluiten...hebben niet veel plek maar wel veel liefde...:heart:

Ja het maakt me echt heel verdrietig. Mss heel egoïstisch om dit nu zo te zeggen maar ik wil heel graag nog een kindje. Alleen twijfel ik enorm of dat ik niet te oud ben en/of we ons geluk niet op het spel zetten en mijn man dat we eerst nog moeten verbouwen maar mijn biologische klok wacht niet hè...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei niks:

Goedemorgen! Vandaag sta ik 14 maand droog. Ik heb besloten om afstand te nemen van het forum. Het komt er vaak niet van. Het niet drinken kost geen moeite. Mijn leven is compleet veranderd. Een man, een dochter, ik werk en doe een opleiding. Ik laat me zeker niet uitschrijven. Zal ook nog wel wat mee lezen. Ik kan jullie niet zomaar loslaten. Ik heb veel aan jullie gehad, kan nu wel namen gaan noemen, maar straks vergeet ik iemand die veel voor mij heeft betekent. Ik wens jullie alle goeds toe. Bedankt voor alle tips, luisterend oor enzovoort, enzovoort! :heart:

Jammer @niks maar des te beter voor je ;) afgestudeerd aan de alcoholdebaas academie, wil niet zeggen dat je niks meer te leren hebt maar iig een flinke stap richting een beter leven. Bedankt voor alle inspiratie en positiviteit die jouw verhaal hier heeft gebracht. Veel succes en plezier met het kleine niksje ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik las het net op de nos. Hoe kom je er toe om zoiets te doen, zo triest.

 

Zoom meeting gehad, ging best aardig. Kwam er wel achter dat de broek van dit pak niet zo goed meer past. Ben dus naar blijven zitten in plaats van meer koffie te pakken. Volgende keer jeans. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag. Heb (nog) niet helemaal bijgelezen,maar wilde alleen maar even zeggen dat ik een HEERLIJK weekend heb gehad. Kan me geen betere herinneren. Helemaal weer tot leven gekomen door het mooie weer en het zo ontiegelijk benodigde stukje vrijheid en ontspanning dat dat met zich meebrengt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Sandro:

Goedemiddag. Heb (nog) niet helemaal bijgelezen,maar wilde alleen maar even zeggen dat ik een HEERLIJK weekend heb gehad. Kan me geen betere herinneren. Helemaal weer tot leven gekomen door het mooie weer en het zo ontiegelijk benodigde stukje vrijheid en ontspanning dat dat met zich meebrengt.

Wat een fijn en positief bericht! Ik ben blij voor je, Sandro! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei spirit:

He bah, wat vervelend dit @Cleo66. Kan wel zeggen, trek het je niet aan, maar dat is een dooddoener. Familie af en toe :(. Bah, kreeg het me toch ineens benauwd bij de supermarkt met mondkapje. Voel me zo opgefokt en opgelaten. 

Mijn leesbril beslaat altijd..!  Ik ging een keer de Supermarkt binnen met een gat in dat kapje. 'Kan ik goed ademhalen en roken en praten', zei ik..! Dat was lol van korte duur.. Dat was nog wel in de periode dat het mondkapje nog niet verplicht was..

bewerkt door Adrian
Toevoeging
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet fijn @Cleo66 steeds het gevoel te hebben dat het altijd van jou moet komen. Goed dat je je eigen grenzen trekt! Jij bent er zelf ook nog:rose: Hier ook altijd wat met familie. Ook alweer een ruzie tussen mn kinderen achter de rug vandaag, ben maar even weggegaan. Hoop maar dat ze elkaar later nog willen zien, want zoals het nu gaat... Moeilijkste is dat ik er zo weinig invloed op heb. Kan niet tegen kwetsende opmerkingen van ze onderling. Soms denk ik, had ik het maar bij 1 gehouden, heel erg maar het had een hoop ellende gescheeld. Net eten gebracht naar vriendin van wie man uitgezaaide kanker heeft, ik probeer af en toe wat te maken wat ze dan in kunnen vriezen. Verder gewerkt vandaag en gewandeld. Gewoon doorgaan met alles en me niet mee laten slepen in ruzie en gezeik. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@niks, in eerste instantie schrok ik van je bericht. Nee, niet weggaan dacht ik. Ik lees je graag, vind het fijn om te lezen en mee te mogen leven met alle mooie dingen die gebeuren in je leven. Jij staat voor mij ook voor veiligheid in dit forum.

Maar het feit dat je nu bent waar je bent en de keuze maakt die je maakt is prachtig. Je kunt dit, hoe mooi is dat.

Ik zal je missen. En kleine @niksje ook. :heart:

Citaat

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

50 minuten geleden zei Rosee:

Soms denk ik, had ik het maar bij 1 gehouden, heel erg maar het had een hoop ellende gescheeld.

Die gedachte snap ik. Ik heb twee jongens, 1 van 6 en 1 van 8 en die kunnen al zo ongelooflijk (bek)vechten de hele dag, om gek van te worden. Met pubers zal het alleen maar erger zijn. Toch hebben mijn kinderen ook wel veel aan elkaar en zouden ze zich vervelen als ze alleen zijn. Misschien is dat een gedachte voor jou om je aan vast te houden, dat het nu misschien voelt alsof het ellende had gescheeld, maar  dat ze (vroeger) ook veel aan elkaar hebben gehad. En misschien hebben ze er op dit moment ook wel wat aan, alleen maakt het jouw leven moeilijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...