Spring naar bijdragen

Maandag 22 februari


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Yep dit weer maakt alles in orde. Net met hond gelopen. Grappig hoe je soms een vlaag koude lucht krijgt en dan weer een vlaag warme lucht, afhankelijk van het terrein waar je langs loopt.

Toen ik vroeger op lenteavonden door de velden terugfietste van mn eerste verkering voelde ik dat al. Stokoude herinneringen. Heerlijk :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Bor, een jaar of 15 geleden (kan ook 20 zijn....) moest ik ook naar het ziekenhuis voor aanvullend onderzoek na het uitstrijkje. Maar alles bleek oké. 
En dat blijkt het in de meeste gevallen te zijn. 
Geeft natuurlijk geen enkele garantie voor jouw dochter, maar misschien helpt het je om iets minder angstig te zijn... sterkte sowieso Bor... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Cleo66:

.Ik zou wel wat meer van @Reacherof @fleurtje willen hebben,  altijd een positieve vibe voel ik dan .  

Dat noemen ze ADHD @Cleo66 :D

jij hebt pit, stopte met al je verslavingen zo’n beetje in 1 keer, laat hier je kwetsbaarheid zien, je worstelt ermee maar laat nooit los. Je geeft nooit op. Je altijd klaar om te helpen. Als dat geen positieve vibe is dan weet ik het niet meer. Serieus hoor! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat klinkt dat goed @Jopie, druk, maar oké! 

@Cleo66, kijk eens naar wat je allemaal doet en bereikt hebt inmiddels, dat is om de dooie dood niet niks.. 
Probeer daar naar te kijken, en laat de anderen... 

@Lika, @Rosee, @Pinkman en alle anderen die het moeilijk hebben Dikke beren knuffel, verkrijgbaar bij #kaartje2go voor € 1,89 | Knuffel, Beer  knuffels, Vriendschapskaarten

En verder geniet ik deze dagen, in de tuin aan de slag, heerlijk.... 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...