Spring naar bijdragen

Maandag 22 februari


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Goedemorgen! Vandaag sta ik 14 maand droog. Ik heb besloten om afstand te nemen van het forum. Het komt er vaak niet van. Het niet drinken kost geen moeite. Mijn leven is compleet veranderd. Een man, een dochter, ik werk en doe een opleiding. Ik laat me zeker niet uitschrijven. Zal ook nog wel wat mee lezen. Ik kan jullie niet zomaar loslaten. Ik heb veel aan jullie gehad, kan nu wel namen gaan noemen, maar straks vergeet ik iemand die veel voor mij heeft betekent. Ik wens jullie alle goeds toe. Bedankt voor alle tips, luisterend oor enzovoort, enzovoort! :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen.

@niks goed om te lezen zo! Je hebt een leven vol met wat je gelukkig maakt op weten te bouwen en ik vond het fijn om daar hier wat van mee te krijgen. Ga goed, kom nog eens buurten voor de gezelligheid.

Sta ik klaar om maar Utrecht te gaan, bedenk ik ineens dat het een online overleg is. Duhuh.... Nou ja, camera moet straks vast aan, heb ik niet voor niks haren gekamd en baard geschoren.

Koffie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal. 
 

zo het lijkt of gister al om 10 uur gaan slapen en nu net wakker worden wel wat gedaan heeft. Straks boodschappen doen, en vanmiddag weer in de tuin bezig ( en hou helemaal niet van tuinieren maar kwam er gister achter dat het toch best fijn kan zijn) en hopelijk even lekker wandelen met de meiden. Vanavond verse pompoensoep maken met brood en salade :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Vandaag gelukkig niet werken, maar wel een fikse administratieve klus te doen
Dus daar ga ik nu maar eens aan beginnen (zucht..uitstel..uitstel..)

@niks
Wat jammer, zal je zeker missen
Bedankt dat we deelgenoot mochten zijn, van je zo fantastisch veranderde leven
ik wens je heel veel geluk nu,  en in de verdere toekomst

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dochter staat ik de krant bij Guido Weijers, ze voelde zich
na afloop alsof ze uren aan een oplader had gehangen:)
Guido zelf was bij Humberto en ook al zo blij dat hij mensen
weer zo'n fijn gevoel had kunnen geven. Veilige experimenten
gaan ze nu vaker doen om te kijken wat weer haalbaar is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen

@niks wat was het fijn om je te lezen en zo mooi hoe je je leven 100% hebt kunnen om gooien, genoten ook van je verhalen over mini niks. Zal je hier ook enorm missen! Ik hou me maar vast aan dat je nog wel blijft ingeschreven en zo nu en dan nog eens meeleest, dus gelukkig ben je hier nog een beetje.:) Dank je wel en hele grote virtuele:heart: voor jou en mini.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@niks ik ken je niet echt/ lang/ goed dus het voelde niet aan mij om iets te schrijven. Heb nog snel je wie is wie gelezen en WAUW wat een verandering heb jij kunnen realiseren op zo’n tijd!!! Kan ik alleen maar bewonderen!!! Zo goed dat je nu een engeltje in huis hebt ipv de duivel!! Soms durf ik daar nogal eens aan te twijfelen Mijn driejarige kan ook wel een duiveltje zijn soms ;-) maar 1 ding is zeker: zonder alcohol is het voor ons allebei alleen maar leuker! Hou je goed wens je nog een heel fijn leven met je man en kleintje!!!:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Bor:

 

Ja hoorde ik zonet op het nieuws. In Amsterdam is dat.

Snap dat niet hoor. Leg het dan voor een deur als vondeling of zo. Dat het tenminste gevonden wordt. Maar het als vuil dumpen...? Onbegrijpelijk.

 

Zo veel medelijden met dat kindje...zou het zo in m’n armen willen sluiten...hebben niet veel plek maar wel veel liefde...:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...