ikkanhet Geplaatst 11 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2021 (bewerkt) Goeiemorgen allemaal, 11 februari 2021 bewerkt door ikkanhet rapilos en Roberto reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 februari 2021 Heerlijk genieten zo in de vroege ochtend. Verwarming lekker aan en bakkie erbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2021 Goedemorgen Ikkanhet en Harp en goedemorgen frummers, Het is nog hartstikke donker, maar volgens mij is het vannacht niet zo heel koud geweest, en het heeft niét gesneeuwd... 'allways look on the bright side of life' Eerst maar een bakje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 11 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2021 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 februari 2021 Ik poets al de badkamer. Volg Yvonne een beetje met de uitdrukking no better time than the present Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 11 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2021 @Yvonne zag toch echt -6 staan heb staan bikken op de autoramen om ze ijsvrij te kriigen. Fijne dag ' ik ga snel beginnen . Ben alleen vandaag pas om 11.30 hulp Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2021 Goeie morgen mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 februari 2021 Hier kunnen jullie waarschijnlijk helemaal niets mee. Is ook meer mijn eigen gedachten gang ik ben niet ijverig maar maak zo de weg vrij om de rest van de dag lekker lui te mogen zijn. Voelt ook alsof ik al weken niets meer heb gedronken. Nou nou al vanaf zondag niet meer. Wat is een mens toch een vreemd wezen qua gedachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Descartes33 Geplaatst 11 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2021 Goedemorgen allemaal. Wat lekker dat de wereld nog steeds besneeuwd is, maakt het allemaal toch wat romantischer, alsof je in de Alpen zit te thuiswerken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 11 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2021 Morgen *, wat is het vroeg. Zoon komt vanmiddag weer, dus ik ga hier maar es aan het puinruimen. Lijkt het in elk geval een stuk beter straks. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabienne1985 Geplaatst 11 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2021 Goedemorgen allemaal. Zo vannacht goed geslapen slechts even wakker geweest. Nu even opfrissen ontbijten en therapie, dan vanmiddag komt VNN bij me, dan even boodschappen doen en heb ik de kids weer. Al zijn die na het eten weer bij papa en ik moet eerlijk zeggen dat dit wel de momenten zijn die ik lastig vind, maar ik moet ook stoppen voor mijn lichaam het is gewoon niet goed. Dus geen alcohol voor mij vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 11 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2021 Goedemorgen Oeps hoop niet te hard onderuit gegaan @Cleo66. Ik hoop dat we op de grachten kunnen schaatsen dit weekend. Ooit eerder meegemaakt, toen nog onder invloed van de nodige gluhwein De jongens hebben geen schaatsen meer, gisteren even gekeken online maar alles is uitverkocht/komt pas over een week/niet in hun maten. Was te verwachten, had eerder moeten zijn natuurlijk. Anders lekker wandelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 11 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2021 Misschien een plan maken voor als je het na het eten lastig hebt @Fabienne1985. Hier schrijven/wandeling/lekkere douche/bad/film alles behalve drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabienne1985 Geplaatst 11 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2021 2 minuten geleden zei Rosee: Misschien een plan maken voor als je het na het eten lastig hebt @Fabienne1985. Hier schrijven/wandeling/lekkere douche/bad/film alles behalve drinken. Ja heb wel wat boeken gekocht enz, maar dat stemmetje in mijn hoofd is dan zo aanwezig. Nu nergens last van. Ik heb ook niets in huis dus dat scheelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 11 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2021 @Fabienne1985Laat dat stemmetje gewoon lekker kletsen, je hoeft er niks mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 11 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2021 En na 8 uur kun je toch niks meer halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2021 Een hele goede morgen allemaal, Wat een stralende dag vandaag ! Straks even lopen voor mijn dagelijkse ommetje Daarna 4 uurtjes werken Kijken of ik dat durf met de auto, met die gladheid Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabienne1985 Geplaatst 11 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2021 24 minuten geleden zei Rosee: En na 8 uur kun je toch niks meer halen. Haha precies . Ga vanmiddag heerlijk met de meiden naar buiten zulk mooi weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabienne1985 Geplaatst 11 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2021 Overigens wat ik me afvraag? Trillen is dat iets wat lang blijft? En zeurende hoofdpijn of ik een soort lichte kater heb, maar ik drink al een aantal dagen niets en die 2 wijntjes zou dat toch ook niet moeten doen? Drink voldoende water en thee dus je zou denken dat dit weleens over zou gaan? Ook wat viezer maar alles wat ik eet gaat er op de toilet weer uit? Allemaal normaal? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 11 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2021 (bewerkt) Hoi hoi, Net klaar met mijn laatste nachtdienst. Werkend en bezig gaat alles best okay. Nu een aantal dagen vrij die zijn altijd gevaarlijk voor mij. Net een goede jankbui achter de rug. Lucht echt op. Vroeger vond ik dat zwak van mezelf dat gejank. Het mag er zijn en moet er toch uit. Huil alleen zo meeslepend, eerst heel stil en tranen en dan ineens voluit . De buren zullen wel denken Kan mij eigenlijk ook niets schelen. Duurde maar 10 minuten. En ze weten wat er gaande is geweest. @ikkanhet knap van je! @rapilosvoorzichtig aan en ook weer niet te voorzichtig dan ga je juist gevaarlijk worden. Althans dat heb ik wel op mijn electrische fiets. Dan schuif/glij ik juist weg.. Ik ben zondag naar mijn werk gelopen, was op geen enkele andere manier te doen. Was een mooie wandeling van 2 uur door de sneeuw. Kon het wel vervloeken maar goed. Heb het gered. Ziet er prachtig uit, heb een paar mooie foto's toen onderweg gemaakt. De binnenstad van Haarlem besneeuwd is erg mooi. 11 februari 2021 bewerkt door Smaragd rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 11 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2021 (bewerkt) Sterkte @Fabienne1985 vind je trouwens een heel erg leuk iemand. Herken ook bepaalde dingen. Je bent sterk alleenstaand met 3 kids, veel respect voor. Roerige tijden geweest voor jou ws ook en nu voor op/met jezelf. Kom op je kan het. 11 februari 2021 bewerkt door Smaragd toevoeging Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2021 goeiemorgen frummers alweer een stralende wandeldag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2021 32 minuten geleden zei Fabienne1985: ... maar alles wat ik eet gaat er op de toilet weer uit? Allemaal normaal? ja dat is bij een gezond mens echt heel normaal. als je dat niet hebt heb je misschien iets ernstigs onder de leden. Musashi, lady jane, bumperjim en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2021 Goedemorgen allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 11 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2021 1 uur geleden zei Fabienne1985: Overigens wat ik me afvraag? Trillen is dat iets wat lang blijft? En zeurende hoofdpijn of ik een soort lichte kater heb, maar ik drink al een aantal dagen niets en die 2 wijntjes zou dat toch ook niet moeten doen? Drink voldoende water en thee dus je zou denken dat dit weleens over zou gaan? Ook wat viezer maar alles wat ik eet gaat er op de toilet weer uit? Allemaal normaal? Volgens mij is je lichaam nog steeds aan het detoxen.. Niet aan toegeven, gaat vanzelf over.. Wat goed tegen cravings werkt is zwarte chocolade en avocado's.. Ook zou ik je aanraden om thiamine te gaan slikken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden