Spring naar bijdragen

Donderdag 11 februari


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Niet in detox maar een psychiatrische crisis opname. Ben ik nou de enige die mij dit kan heugen? Zij heeft ook kinderen. Haar man gooide haar het huis bijna uit. Kabouter zie ik ook steeds dus als jullie meer weten, vertel  het mij dan weten jullie meer dan ik.

bewerkt door Smaragd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Smaragd:

Zij had al eerder meer gepost en benoemde dat ze probleem met alcohol had. Ken haar al langer dan een jaar/jaren? Zij was ook opgenomen maar goed ik heb genoeg aan mezelf, kan niet iedereen redden. Maar gemeen is het wel. En dan Jim weer stoer doen , hou ik niet van macho.

Niemand is gemeen geweest voor zover ik weet maar soms krijg je de wind van voren hè. Daar is niks macho aan. En als iemand dan meteen weer weg is dat is dan jammer. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Smaragd:

Wil je niet weten @Fabienne1985 ga nu echt slapen. Je bent mij er eentje. Je verheerlijjkt het drinken! No go. Jij weet dat ook wel. Hoofdpijn van het niet drinken;) Grappenmaker, kan je wel wat aandoen maar ik doe het niet. Nog niet. Kom op toon je power. Ik ga slapen. Heb kje ook co-ouderschap?:)  Hou je goed.

Oh dat zal ik vast doen ja. Ik heb co ouderschap inderdaad. En natuurlijk snap ik je stijd met drank als geen ander. Momenteel gaat het laten staan goed. Maar kan morgen zo anders zijn, dag per dag zeg ik maar weer. Voor nu heerlijke dag gehad 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Lieke7777:

Ik ken haar niet @Smaragd  ben daar niet lang  nog voor hier op forum.

Klopt het was heel lang voordat jij kwam hier.

@bumperjimsnap je deels maar als iemand echt zoiets open gaat posten, vind het echt niet kunnen maar goed. Ik hoop dat ze het echt zelf heeft verwijderd, kan mij niet voorstellen dat de @moderator dat doet. 

Zo worden mensen weggezet of voelen zich genoodzaakt dat te doen, vind het niet kunnen maar goed. Er is al zoveel schaamte. En dan door mede forummers zo weggezet te worden, nee vind dat niet kunnen sorry. Weerwoord wel en tegenstand etc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Bor:

Ha wat toevallig. Ik haat puzzelen, daarom doe ik nu een Zweedse puzzel in de plaatselijke krant. Omdat ik me erger aan die mannen hier. Kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst, zo niet, voor het eerst gepuzzeld heb.

Strijdperk, 5 letters. Eindigt op A. Iemand?

Arena 

bewerkt door Lika
Mosterd na de maaltijd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Yvonne:


En nee, niet gezellig met die man gaan praten over de mooie tijden, niet nu en niet later. 
Afserveren die persoon, maar ook in jouw koppie. 

Meen je dit echt? Ik dacht over een jaar ofzo, als herdenking. Er waren wel ooit goede tijden afgezien van het laten stikken en in de steek laten van C. Ben altijd neutraal geweest dat is ook niet best ws. Moeder van C moet nog uitgestrooid worden. Die broer dus niet betrekken hierin? Dacht dat ik dat moest doen maar mijn jongste broer zegt hetzelfde als jij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zelf zou het niet doen Smaragd. 
Ik ben niet haatdragend, verre van dat, maar zoals ik lees hoe hij C heeft laten vallen... 
Dan zou het boek voor mij dicht gaan, dan zou ik er echt klaar mee zijn. 
Dan heeft zo iemand te veel verdriet veroorzaakt. 
Dat zou ik heel rustig aan hem meedelen, zonder boosheid of wat ook. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is waar ik moet hetzelf beslissen, liefst strooi ik zijn moeder samen met C uit. Zelf alleen op een plekje hier in de buurt in de lente. Waar ik zelf rustig ook naar toe kan gaan. Dank @Yvonneis ook niet voor hier. Ws ga ik er ook nog bij drinken en strooi ik het verkeerd uit. Velen bedoelen het goed. Eerst maar mijzelf staande houden. Nog meer belangrijk djw btw. Door Fb zag ik je al vaker langs komen, zo zie je maar hoe geroddel gaat. Jij mag op mjn fb als je dat wil. Klinkt heel kinderachtig maar zou ik veilig en leuk vinden

bewerkt door Smaragd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik dender er maar weer eens tussen door, sorry... Vandaag is mini 3 maand oud. Elke dag wordt ze nog leuker. Maar wat gaat het snel. Deze week weer aan het werk geweest. Het is wennen, maar ben wel tevreden. Ik ben hier minder, heb weinig anders te vertellen, laat staan tips. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...