Lieke7777 Geplaatst 19 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2021 En nu ben ik super shagrijnig morgen om 7.00 ws wortelkanaal behandeling ter plekke gaat hij het bekijken ... had de mannelijke tandarts vandaag die heb ik nooit altijd die vrouwelijke hij is zo kort door de bocht .. niet fijn voel ik mij.. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 19 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2021 @Jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2021 Goeiemiddag allemaal, Yvonne en @Yana de medicijnen slaan ook bij mij meteen aan gelukkig mijn hartslag is al onder de 100 gedoken....gelukkig @Bor @Smaragd@Renaldo61 Yana, Johan55 en Lieke7777 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 19 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2021 @Lieke7777Ik ben een paar jaar geleden uit nieuwsgierigheid aan de e-smoker gegaan en vond het meteen al lekkerder dan mijn onafscheidelijke sjekkies. Ik heb toen mijn shag opgerookt en ben helemaal overgestapt. Direct was mijn rokershoestje weg en kon ik vrijer ademen. Heeeeeeel langzaam heb ik toen de hoeveelheid nicotine verminderd, steeds een half procentje eraf. Uiteindelijk kwam ik dus op nicotinevrij uit en dat ben ik helemaal vanzelf steeds minder gaan gebruiken tot ik het hele ding vergeten was. Een heel enkele keer bij een spannende gebeurtenis neem ik nog een trekje. Dat hele proces heeft twee jaar geduurd. Ik heb 35 jaar gerookt en raakte kompleet in paniek als ik dacht aan stoppen. Één keer ben ik even gestopt maar toen werd ik zo depressief dat ik aan de medicijnen moest. Ik vind het ongelofelijk dat ik er op deze manier, zonder ook maar één keer een moeilijk moment, vrij van ben geworden. Wat mij betreft een aanrader! Rosee en Lieke7777 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2021 11 minuten geleden zei Bor: Ik ben zo blij voor je @ikkanhet Als je hart zo overuren maakt is niet goed voor je. Voor je hartje ook niet mijn hartje. Ik had dat ook maar ik had geen last behalve wat overslaan en in me keel erg harde kloppen soms. Soms voelde ik weleens op me hart, zo van oeps..wel doorgaan hoor! sinds een paar jaar heb ik er een pilletje voor, die ik elke dag moet maar nooit geen last meer van me hartslag gehad. Klopt mooi rustig door (terwijl ik dit typ klop ik dit af,* zoekt hout*) Ja dank je merk nu al een echt groot verschil en super blij mee. Dat motortje van ons willen we toch graag langer mee doen. Ik heb nu metropolol ervoor van 50 mg. Moet wel in de gaten gaan houden wat het met mijn bloeddruk gaat doen want die moet eigenlijk niet zakken. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2021 Metoprolol heeft bij mij ook nooit geholpen. Uiteindelijk na hartcatheterisatie in Spanje in Amsterdam terecht gekomen, waar ze meteen zeiden dat ik de verkeerde medicijnen had (gericht op mannen). Nu o.a. sotalol en dat hielp meteen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2021 Gebakken aardappelen met een uitje voor mij. Voor de mannen: gekookte aardappelen, andijvie en biefstuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 19 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2021 Hé Nancy, je eet toch wel meer dan alleen aardappelen met een uitje? Ik heb courgette gevuld met geitenkaas, honing, gedroogde tomaat, walnoot en tijm in de oven staan, wil je er daar één van? nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 19 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2021 (bewerkt) 57 minuten geleden zei Yana: @Lieke7777Ik ben een paar jaar geleden uit nieuwsgierigheid aan de e-smoker gegaan en vond het meteen al lekkerder dan mijn onafscheidelijke sjekkies. Ik heb toen mijn shag opgerookt en ben helemaal overgestapt. Direct was mijn rokershoestje weg en kon ik vrijer ademen. Heeeeeeel langzaam heb ik toen de hoeveelheid nicotine verminderd, steeds een half procentje eraf. Uiteindelijk kwam ik dus op nicotinevrij uit en dat ben ik helemaal vanzelf steeds minder gaan gebruiken tot ik het hele ding vergeten was. Een heel enkele keer bij een spannende gebeurtenis neem ik nog een trekje. Dat hele proces heeft twee jaar geduurd. Ik heb 35 jaar gerookt en raakte kompleet in paniek als ik dacht aan stoppen. Één keer ben ik even gestopt maar toen werd ik zo depressief dat ik aan de medicijnen moest. Ik vind het ongelofelijk dat ik er op deze manier, zonder ook maar één keer een moeilijk moment, vrij van ben geworden. Wat mij betreft een aanrader! online zie ik liquid van 3 en 6 mg , wat is dan het beste ..? Wat een goede recentie haha... ik rook eigenlijk pas sinds een half jaar nadat ik 12 jaar gestopt ben , ja ik weet het erg dom maar ja stresss en alles ... 19 januari 2021 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 19 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2021 Indisch hier..wel veggie...geen straf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 19 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2021 10 minuten geleden zei Lieke7777: online zie ik liquid van 3 en 6 mg , wat is dan het beste ..? Wat een goede recentie haha... ik rook eigenlijk pas sinds een half jaar nadat ik 12 jaar gestopt ben , ja ik weet het erg dom maar ja stresss en alles ... Hangt ervan af hoeveel je rookt. Ik begon met 12 maar als je geen zware shag rookt of 2 pakjes per dag dan is 6 ook wel genoeg om mee te beginnen. Maar het is wel fijn als het bevredigend is voor je anders blijf je verlangen naar een sigaret. Die e-smoker met 0% behoedt me nu ook voor een terugval, als ik stress heb of anderszins onbedwingbare behoefte aan roken dan neem ik daar een paar hijsen van. Bevredigend genoeg en niet verslavend. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 19 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2021 ik rook misschien 10 sigaretten per dag en als ik rook moet ik er altijd gelijk roken .. Ik denk dan dat ik start op 6 mg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2021 1 uur geleden zei Bor: Ik heb hetzelfde, ook metoprolol 50 mg. En ik heb enalaprilmaleaat 20 mg erbij. Geeft niet hoor, als het maar helpt Toevoeging; mijn bloeddruk is er overigens niet van gedaald. Had wel gemogen, graag zelfs maar ook na 2 jaar slikken gebeurd dat nog steeds niet. Ow dat is inderdaad jammer voor je...voor mij gunstig als die niet daalt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 19 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2021 Schnitzel met rösti en komkommer salade. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2021 @takeiteasy ik heb naar aanleiding van je berichten het gevoel dat je weer eens in de gevarenzone zit: met andere woorden, ik zie je weer afglijden richting drank. Kijk je uit??? Alle signalen wijzen er weer op... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 19 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2021 Hier een droge afmelding ik een zzper? Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2021 Mooi als de metropolol help @ikkanhet. Sinds de middag weer uit het dal. Gek hoe dat werkt. Voel mezelf weer terugkomen in mezelf. Woede, onrust em bozigheid, angst, tekortschieten vroegen eerder aandacht. Nu weer rustiger. Fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2021 @Jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2021 Goed zo lieverd, wees alert! Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 19 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2021 Fijn @Cleo66 fijne werkdag dan morgen @takeiteasy goed zo ' herkenning dat er terugval kan komen en er hulp op inzetten dat een goede en grote stap in het proces .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johan55 Geplaatst 19 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2021 13 minuten geleden zei Cleo66: 1e werkdag zit er op , morgen al eerste keer alleen , wederom spannend. Hopelijk bevalt het net zo goed als vandaag. Voelde fijn vandaag . Truste allemaal Topperrrrrrr ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 19 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2021 (bewerkt) Brr morgen naar de tandarts .. hopelijk valt het mee hij beloofde goed te verdoven . Al gelijk om 7.00 weet wel wat beters te doen eigenlijk op dat tijdstip 19 januari 2021 bewerkt door Lieke7777 nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2021 de verdoving is het lastigste Lieke, toitoitoi Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 19 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2021 Is ook niet altijd fijn maar heb ooit een wortel kanaal gehad en dat voelde ik goed ' maar ja ga hem maar vertrouwen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 19 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2021 Fijn te lezen @Cleo66! Sterkte morgenochtend @Lieke7777, hoop dat t meevalt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden