Spring naar bijdragen

Woensdag 13 januari


Maja

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal! Krassende kraaien als wekker. Ach, straks roepen de merel, het roodborstje en de merel je uit bed. Dat is een fijn vooruitzicht. 
De seizoenen wisselen gelukkig gewoon door, hoe de corona ellende zich ook ontwikkelt. Ik ben echt bang voor het moment dat de Engelse variant van het virus hier huis gaat houden. Brrrr. 
Vandaag een dag met zon. Gelukkig, daar knapt een mens van op.

Goeie dag allemaal! Op naar douche en koffie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers, 
Buiten is het nat... tsja, wanneer niet tegenwoordig?? 
Binnen staat een bakje klaar. 
image.png.630c5541e57de5c9470c01feb8cefcc0.png
Ik moet trouwens eerlijk zeggen dat de zon hier gisteren een paar uurtjes heeft geschenen....
Ik ben lekker met de hond naar buiten gegaan en heb een uur van die vitamine-Z-bom mogen genieten. 
Daarna was het weer snel afgelopen en mochten de lampen binnen weer aan... 

@Cleo66, wat fijn, aan de slag dus. Gefeliciteerd!!! 
@Jopie, ik hoop zo dat je snel meer rust in je kop gaat krijgen, moeilijk en triest allemaal 
@Marika, inderdaad auw auw auw... wat moet dat zeer doen, ik hoop dat je hem er snel uit zult kunnen pulken... 
@Rosee, dat de klussers maar snel klaar zullen zijn.... niet echt bevorderlijk voor de rust... en het ekost je verdorie ook nog vrije dagen dus. 
@niks, ik hoop dat jullie een rustig nachtje hebben gehad... 
@Maja, ja, we zullen nóg voorzichtiger moeten zijn ben ik bang. Wij hebben vanaf maart al geen bezoek meer gehad (op af en toe onze jongste na) en zijn nergens meer op bezoek geweest.. Geen activiteiten buitenshuis meer, boodschappen doe ik 's morgens vroeg... 
Afijn een beetje zon vandaag zou wel weer heel heel fijn zijn. Al dat grauwe en natte... brrrrr. 

bewerkt door Yvonne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. Ja, een zonnetje doet veel @Yvonne. Heel veel. 

Gisteren met man een lange ochtendwandeling gemaakt. Dat heeft me zo goed gedaan!

Vandaag weer werken en even naar moeder. 

Als we helemaal klaar zijn met verhuizen en zijn gesetteld (dus na enige tijd) wil ik me richten op de vraag of 5 dagen werken nog wel passend is voor mij.

En hoe dan anders. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen! Van 12 tot 5 geslapen, daarna voeding en nog geslapen tot half 7. Thuiszorg is net weg. Al met al ben je toch een dik uur kwijt, maar goed het is maar tot en met maandag. We gaan straks mini in bad doen. Beetje onhandig, plastic hoes over infuus. Ze slaapt nu weer, ze vindt dat gemier aan haar maar niets. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Johan54:

Mogge! Ook wakker geweest! Niks gedronken toch @Adrian ?

Goed dat je hier bent. Sterkte vandaag.

@Johan54Nee hoor, ik heb niets gedronken.  Na 4 jaar droog heb ik soms nog steeds last van cravings.. En ik dronk er maar 6-8 per dag.. Ik was nooit echt dronken en katers had ik ook niet: ik zou niet eens weten hoe die voelen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Adrian:

@Johan54Nee hoor, ik heb niets gedronken.  Na 4 jaar droog heb ik soms nog steeds last van cravings.. En ik dronk er maar 6-8 per dag.. Ik was nooit echt dronken en katers had ik ook niet: ik zou niet eens weten hoe die voelen.

 

Nou denk dat ik dan katers voor ons samen heb gehad hahahaha:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag! Heerlijk buiten zonnetje, bewust pauze nu even tot 13uur en tijd om bij te lezen

@niks..dat klinkt weer fijn thuis! 

Hier is PostNl net geweest, een leuke nieuwe boekensteun (alsof dame in bibliotheek op trappetje klimt om boek uit kast te halen), een mooi notitieboek/bulletjournal om in te gaan klungelen en een miniatuurbouw-set! Ik heb er nu al zin in, maar heb zo helaas een begeleidingsgesprek voor de opleiding. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...