Rosee Geplaatst 25 december 2020 Rapport Share Geplaatst 25 december 2020 Goed om te lezen @Maja. Wij hier gekaasfondued vanavond, heerlijk. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 25 december 2020 Rapport Share Geplaatst 25 december 2020 Hahaha, Son nr 2 is hier, en wat aten we? Stampot boerenkool met bulten piccalilly en zilveruitjes. En worst en spek natuurlijk. Het lijkt matig voor de kerst, maar we kunnen nauwelijks meer lopen. dewolverine Smaragd, nancy en niks reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 december 2020 Rapport Share Geplaatst 25 december 2020 2 x een loempia in de Actifry gebakken simpel, smakelijk en supermakkelijk niks en Smaragd reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 25 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 december 2020 Slaap lekker allemaal. niks en Smaragd reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 december 2020 Rapport Share Geplaatst 25 december 2020 Slaap lekker. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 25 december 2020 Rapport Share Geplaatst 25 december 2020 Zo dienst zit er bijna op nog overdragen en op naar huis .. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 25 december 2020 Rapport Share Geplaatst 25 december 2020 Heerlijk rustig dagje gehad. Behalve dat mini Niks haar jurkje niet mooi vond denk ik. Tot aan haar rug omhoog... Slaap lekker allemaal. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 25 december 2020 Rapport Share Geplaatst 25 december 2020 Zo thuis ' was heerlijk rustig op de weg dus 25 minuten onderweg .. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 25 december 2020 Rapport Share Geplaatst 25 december 2020 Slaap lekker allemaal ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 25 december 2020 Rapport Share Geplaatst 25 december 2020 Droge afmelding, dit is mijn eerste droge kerst in heeeeeeeeeeeeeeeel lange tijd. Kan mij de laatste keer niet eens meer heugen. Denk dat ik toen een tiener was. Vind het geen gemakkelijke dagen zelf maar droog zijn ze zelfs beter te doen voor mij. Morgen heel vroeg op half 6. Dus duik er snel in. Welterusten voor zo/straks. Sterkte voor degenen die het kunnen gebruiken Jannigje, lady jane, Rosee en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Liefff Geplaatst 25 december 2020 Rapport Share Geplaatst 25 december 2020 Voor mij ook de eerste kerst zonder alcohol in ... 33 jaar ! Wow... ik dronk als tiener gewoon met mijn ouders mee. Mijn moeder kocht pisang ambon voor mij toen ik 15 was denk ik. Maar bier ging er beter in. En wijn bij de kerstmaaltijd. Toen ik 18 was , was het normaal dat ik met mijn ouders dronken werd, niet alleen met kerst haha (holle lach). Deze week had ik het er vooraf moeilijk mee. Niet echt veel drang om te gaan drinken (ik ben nu rond de 9 maanden gestopt) maar ‘gewoon’: dat ik dus niet zou gaan drinken/ dat mijn ‘vriend’ alcohol er niet is of zo... Maar de 24e lag ik toch lekker nuchter in mijn bedje en nu ook. Oh zo blij! Het is nu al de allerleukste kerst sinds tijden. Familie gezeur en bezoek doe ik al paar jaar niet meer aan. Daar kan ik ook een boek over schrijven : ruzie drank ruzie drank... hilarische dingen, afschuwelijke dingen. Ik wens voor iedereen die is gestopt met drinken dat je dit lekker volhoudt, zo goed van je en je leven en lijf en hoofd zijn veel beter nu! En voor iedereen die er aan denkt om te stoppen / wil stoppen: DOE HET! STOP!!! Je kan het! Ik kan het! Het is zoooooo veel fijner! Álles is zo veel fijner! Ik zeg niet dat het makkelijk is maar de moeilijke momenten worden eccht steeds minder / kleiner en je krijgt er zo veel beter gevoel voor terug! lady jane, rapilos en Yana reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 december 2020 Rapport Share Geplaatst 26 december 2020 Ik lag er in, slapen lukte me niet, wilde toch nog wat schrijven op de donderdag, want iets liet me niet los. Nu terug naar bed en nu hoop ik wel te kunnen slapen . Doeg. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 26 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 december 2020 Voor mij is het mijn 2e nuchtere kerst, vorig jaar was wel heel anders dan dit jaar. Ik onderging het nuchter en nu geniet ik het nuchter. rapilos en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 1 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2021 Op 25-12-2020 om 08:38 zei Lika: Ik voel me blij en op mijn plek. Wat fijn voor je! Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 1 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2021 voor @Marika, @Bor, @nancy, @Maja, ach voor jullie allemaal eigenlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 1 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2021 Op 25-12-2020 om 13:00 zei Rosee: Hoe gaat het @Jannigje? Even een voor jou. Dank je Rosee, het is goed gegaan. Ik ben (voor mij onverwacht) 1e kerstdag bij mijn broer uitgenodigd, dat was fijn. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden