Yana Geplaatst 22 december 2020 Rapport Share Geplaatst 22 december 2020 Fantastisch @Cheetah, goed gedaan! Óp naar dag twee? Cheetah reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 december 2020 Rapport Share Geplaatst 22 december 2020 Goedemorgen @Cheetah Welkom, Ja hoor je post hier goed een gezellige draad, met ditjes en datjes wat fijn, dat je zo'n goed begin hebt gemaakt ! Cheetah reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cheetah Geplaatst 22 december 2020 Rapport Share Geplaatst 22 december 2020 3 minuten geleden zei Yana: Fantastisch @Cheetah, goed gedaan! Óp naar dag twee? Zeker! Zin in, nu weet ik dat ik het kan, tenminste: hoe de avond is zonder. Hard gewerkt aan gewoonten en praktijken om het te ondersteunen. Gun mijn lijf meer energie Dank voor jullie reacties! Lieke7777 en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 22 december 2020 Rapport Share Geplaatst 22 december 2020 Hou ons op de hoogte @Cheetah en geniet van de dag zonder kater, ga ik ook doen. Dat wordt 'singing and dancing in the rain' vandaag. Cheetah reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 december 2020 Rapport Share Geplaatst 22 december 2020 (bewerkt) 48 minuten geleden zei ikkanhet: Ga ff de boodschappen doen hopelijk is het nog niet druk. Nou @ikkanhet, ik kwam om kwart voor 8 bij de AH en wist niet wat ik zag, zó verschrikkelijk druk al. En ik hoorde van een medewerkster dat de mensen al voor 7 uur in de rij hadden gestaan.... Niet normaal meer dus, ik hoop dat jij nog een beetje mazzel hebt en dat de vakken nog niet helemaal leeg zijn Maar goed, ik heb de boodschappen voor de komende week in huis, wat ik nog nodig heb haal ik wel bij het buurtsupertje hier in het dorp. @Cheetah welkom hier. @Renaldo61, fijn dat moeder je herkende, dat is al weer een stapje vooruit. En verder kun je inderdaad niet veel doen nu, afwachten. That's all.... 22 december 2020 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 22 december 2020 Rapport Share Geplaatst 22 december 2020 Goed werk @Cheetah vandaag dag 2 'je kunt het .. Cheetah reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 22 december 2020 Rapport Share Geplaatst 22 december 2020 Goedemorgen @Yana nee nog niet gebeld, durf niet goed, maar ga dit vandaag nog doen. Dankzij jou moet ik wel @Jozette net je wieiswie draadje gelezen, herkenbaar. Goed dat je weer hier bent, het is zoveel fijner zonder schuldgevoelens vanwege de alcohol. Je voelt je nu ellendig maar dat gaat echt over, hou het klein dag voor dag. Hier schrijven helpt. @niks van harte met je jaar lieverd! Fantastisch!!!! Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 december 2020 Rapport Share Geplaatst 22 december 2020 Jeetje @Yvonne Zo druk al..en zo vroeg vreselijk ! Heb gelukkig niet veel nodig kerstdagen bij de kinderen eten, woensdag een griekse tafel bij de Griek bestellen want vriend is dan jarig Gisteren en vandaag kookadresje bij client en donderdag ook Nou, helemaal onder de pannen dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 22 december 2020 Rapport Share Geplaatst 22 december 2020 @Cheetah zet hem op Cheetah reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 22 december 2020 Rapport Share Geplaatst 22 december 2020 Oh jee @Yvonne nu al zo druk? Blehhh geen zin om boodschappen te doen in al die drukte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 22 december 2020 Rapport Share Geplaatst 22 december 2020 Sterkte @Renaldo61 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 22 december 2020 Rapport Share Geplaatst 22 december 2020 25 minuten geleden zei Yvonne: Nou @ikkanhet, ik kwam om kwart voor 8 bij de AH en wist niet wat ik zag, zó verschrikkelijk druk al. En ik hoorde van een medewerkster dat de mensen al voor 7 uur in de rij hadden gestaan.... Niet normaal meer dus, ik hoop dat jij nog een beetje mazzel hebt en dat de vakken nog niet helemaal leeg zijn Nou druk was het gelukkig niet maar heb me toch gelachen. Ze hebben nu zo'n apparaat waar de winkelwagen in geschoven kan worden en dan automatisch wordt gereinigd. En een machine waar de handen in moeten. Doe dat braaf en mijn handen komen er zwart uit. Die arme jongen helemaal in paniek. Cheetah reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cheetah Geplaatst 22 december 2020 Rapport Share Geplaatst 22 december 2020 Ik ga ook maar vandaag dan denk ik, voor de kerstboodschappen die houdbaar zijn. Het diner laat ik lekker bezorgen! Erg blij met die beslissing en het goede en betaalbare aanbod van horeca in mijn omgeving. Ik ga me niet stressen, zeker nu niet En verder beetje lezen. Had Recovery van Russel Brand besteld, en hoop dat die vandaag komt. Iemand gelezen? De 12 stappen in een eigentijds jasje, geloof ik. Ben nooit zo van dogma's, maar wel van spiritualiteit en misschien komt 'ie zo aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 22 december 2020 Rapport Share Geplaatst 22 december 2020 Nee ken het boek niet ' maar wel stappen AA waar ik druk mee bezig ben om de spiritualiteit te ontdekken eigen te maken .. Mooi boodschappen weer binnen @ikkanhet ' hier heb ik ook van alles in huis nog paar dingen maar ga meestal einde middag dan is het lekker rustig . Heb ook geen gekke dingen nodig .. ik werk met kerst en mijn man is thuis . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 22 december 2020 Rapport Share Geplaatst 22 december 2020 55 minuten geleden zei Renaldo61: Gisteren herkende moeder mij terug. Ik kan haar echter met veel niet helpen. Het zou haar zeker helpen mijn broer te zien of zelfs het hondje. Vind ik nog steeds echt raar om haar zo te zien. Fijn dat je moeder je herkende ' en bedenk je hoeft niet veel te doen het feit dat je haar bezoekt is nu even voldoende laat weten zien dat je er bent ...Succes . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ella Geplaatst 22 december 2020 Rapport Share Geplaatst 22 december 2020 (bewerkt) Goedemorgen en middag . de boodschappen kunnen tot 24:00 gehaald worden las in in de krant. nu maand 4 en ben behoorlijk depressief . Alles lijkt uitzichtloos . De dagen donker . Achterom kijkend naar alle verloren tijd en gemiste kansen . Een faal gevoel . we gaan de boel toch gezellig maken . Niemand kan dat voor mij doen schijnt . Jammer is dat toch ! die hand die uitreikt is een gemis. Het is een moeilijke tijd. Donkere tijd. 22 december 2020 bewerkt door Ella Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 december 2020 Rapport Share Geplaatst 22 december 2020 bakkie troost dan maar Ella ook donkere tijden gaan voorbij Ella reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 22 december 2020 Rapport Share Geplaatst 22 december 2020 (bewerkt) Het lijkt wel of in deze tijd meer dan ooit behoefte is aan de Kerstfilm. Je kent het, de typiese Amerikaanse produktie (van Disney, vaak) waar de hoofdpersoon, meestal een moeder van 2 schattige kindertjes, een beetje vroeg weduwe geraakt, een beetje dom gansje ook maar wel altijd met verbluffend mooie ogen of een ander soort accessoire, die op het randje van een burnout door besneeuwd downtown New York of Philadelphia rent met teveel boodschappen in de handen, bijna aangereden wordt, als een onhandige kneus alles uit haar handen laat kletteren, en daar staat hij dan. Jim (weet niet waarom hij Jim heet natuurlijk), die ff ongevraagd komt oprapen, met zn onweerstaanbare lach en zn cheesy grapjes. En wij weten al hoe het afloopt maar zij nog niet. In het frans nagesynchroniseerd is het zo mogelijk nog suffer want dan gaan ze elkaar anderhalf uur vousvoyeren tot er uiteindelijk wild gen... nee dat gebeurt nooit, er gaat eerst altijd iets bijna helemaal fout met het kerstfeest voor ongelukkige kindertjes dat zij moet organiseren en dat ze in haar onhandigheid bijna verkloot maar waar hij dan weer ingrijpt met zn superieur organisatietalent en zn humor. Het meest sexy wat er aan het eind vd film gebeurt is dat ze hand in hand voor de kerstboom staan waar hij de ster even opgezet heeft want daar was zij natuurlijk een meter te klein voor en een keukentrap heeft ze niet met haar domme kop. Hahaha wat een cheesy sexistisch romanesque toestand, en elke dag zijn er meerdere de hele maand december lang Heerlijke maand 22 december 2020 bewerkt door bumperjim Lika, Rosee, nancy en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 22 december 2020 Rapport Share Geplaatst 22 december 2020 5 uur geleden zei niks: Goedemorgen! Vandaag een jaar niet gedronken. Gefeliciteerd! En wat een jaar is het geworden! Ongelofelijk om te zien waar je nu bent, wat er allemaal is gebeurd en veranderd. Met als grootste en mooiste wonder mini @niks bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 22 december 2020 Rapport Share Geplaatst 22 december 2020 Oeps, het is wel een gróót jaar geworden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 december 2020 Rapport Share Geplaatst 22 december 2020 gróótS ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 december 2020 Rapport Share Geplaatst 22 december 2020 En ja hoor, het is weer zover: koorts, keelpijn, hoesten, kortademig enz. Morgen maar weer laten testen, zucht. Ga me nou niet vertellen dat mijn kerst met man, kinderen en kleininderen op de valreep nog verknald wordt..... Lieke7777 en bumperjim reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 22 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 december 2020 (bewerkt) 16 minuten geleden zei Renaldo61: Als je het nieuws volgt gaan we blijkbaar nooit meer Corona verlost geraken ? Ik volg dit nieuws allang niet mee. As ik mijn paranoïde fantasieën hier op loslaat denk ik dat dit allemaal veroorzaakt wordt door aliens / UFO"s. Zie mijn openingsfoto, die zijn hier gisteravond allemaal geland. Dat ik de enige ben geweest die ze completely drunk op een donker fietspad heeft gezien is geen enkel bewijs dat ze niet bestaan. 22 december 2020 bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 december 2020 Rapport Share Geplaatst 22 december 2020 (bewerkt) Hè bah @nancy, wat naar nou weer. Ik ga morgen heel hard duimen dat het gewoon verkoudheid is en dat jij heerlijk met jouw gezin kerst kunt vieren... 22 december 2020 bewerkt door Yvonne nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 22 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 december 2020 11 minuten geleden zei Renaldo61: @Roberto En ik dacht dat ik pessimistisch was We lopen tegen kerst, ook voor jou is redding mogelijk. Zolang je er maar in blijft geloven en volhouden. Cheetah reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden